Fandom

Monster High Wiki

Pamiętnik Astranovy

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pamiętnik Astranovy z linii 'Boo York, Boo York'.

Okładka Edytuj

43.dzień komety Edytuj

Obejrzałam sobie kilka rzeczy pochodzących z Ziemi. Moi przodkowie lecieli na Ziemię 1300 ziemskich lat - ziemskie potwory są takie interesujące! W waszej atmosferze jest coś takiego,co przesyca nasze kryształowe statki magiczną energią. Według legendy, obietnice złożone w dzień naszego lądowania na Ziemi trwać będą wiecznie.Na nagraniach odebranych przez moje anteny satelitarne Ziemia wygląda przecudnie! Niesamowicie błyszczy i jest strasznie kolorowa!

Czarna Dziura;Ojej!Myślałam że dam radę polecieć na Ziemię i wrócić zanim mama się zorientuje,ale coś się zepsuło!Nie mogłam wylądować,a teraz odleciałam za daleko i już nie widzę swojej planety!Mam nadzieję że autopilot pozwoli mi jakoś dolecieć do domu.Chyba teraz zasnę,a jak się obudzę,będę już z powrotem u siebie.

Kasjopeja;Co to było?Wysłałam w kosmos napisaną przez siebie piosenkę i nagle obudziło mnie to że coś weszło z nią w harmonię!Po jakimś czasie znowu położyłam się spać,ale mam nadzieję że jeszcze kiedyś to usłyszę.Bo to było naprawdę kosmiczne przebudzenie!

2 Października ziemia; Co za galaktyczna przygoda!Wylądowałam w Boo Yorku,a Ziemskie potwory uczciły moje przybycie niesamowitą imprezą!Potwory z mojej planety odwiedziły Ziemię 1300 lat temu i jak sądzę mój kosmolot wypełnił starą obietnicę.W każdym razie poznałam dziewczynę-robota,z której melodią zharmonizowała się moja piosenka,Przedstawiła mi ona inne potwory z Boo Yorku oraz ze Straszyceum.

Jeszcze nie rozumiem wszystkiego, co do mnie mówią albo kiedy nazywają mnie 'kosmitką',ale na szczęście szybko się uczę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki