Fandom

Monster High Wiki

Pack of Trouble

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
A Pack of Trouble logo.JPG

Pack of Trouble - linia lalek Monster High. Motywem przewodnim serii są zdjęcia w domu rodziny Wolf. W linii pojawia się Clawd Wolf, Clawdeen Wolf, Clawdia Wolf oraz Howleen Wolf. Lalki zostały wydane w czteropaku w sierpniu 2014 roku.

Lalki

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Pack of Trouble'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX41

W tej serii włosy Clawdeen są pokręcone i ozdobione fioletowymi pasemkami. Są one związane w koński ogon, którego końce sięgają do bioder lalki. Lewe ucho dziewczyny przebite jest złotym, okrągłym kolczykiem. Clawdeen ubrana jest w błękitną bluzkę z białym kołnierzykiem, ozdobioną czarnymi, poziomymi paskami. Na nią został założony czarny, futrzany bezrękawnik. Dziewczyna ma również na sobie fioletową spódnicę w czarne cętki. Przyszyta została do niej fioletowa, ozdobna siateczka. Na lewym nadgarstku lalki widnieje złota bransoleta z ćwiekami. Buty Clawdeen są złote, na koturnie, wiązane rzemykami.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Howleen Wolf, Clawdem Wolf oraz Clawdią Wolf.

Clawdia Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Pack of Trouble'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX41

W tej serii włosy Clawdii są proste i związane w koński ogon, którego końce sięgają bioder dziewczyny. Na jej nosie widnieją okulary w prostokątnych, czarnych oprawkach. Lalka ubrana jest w białą koszulę bez rękawów, ozdobioną różowym wzorkiem przedstawiającym dwie skrzyżowane kości. Na niej widnieje długi, sięgający ud sweter, z rękawami sięgającymi łokci, który został ozdobiony czarnymi, poziomymi paskami. Na lewym nadgarstku Clawdii widnieje złota bransoletka. Dziewczyna ma także na sobie czerwone szorty-pumpy, przepasane błękitnym paskiem. Buty Clawdii są kremowe, na wysokim obcasie, sięgające kostek oraz ozdobione ćwiekami.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Howleen Wolf, Clawdem Wolf oraz Clawdeen Wolf.

Howleen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Pack of Trouble'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX41

W tej serii włosy Howleen ostrzyżone są na klasycznego "boba". Jej fryzura ozdobiona jest pomarańczowymi pasemkami. Dziewczyna ubrana jest w żółtą bluzkę z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona czarnymi paskami oraz białym kołnierzykiem. Na prawym nadgarstku lalki widnieją trzy bransoletki - dwie różowe oraz czarna. Spodnie Howleen są granatowe, ozdobione wzorem przedstawiającym czarne odciski psich łap. Utrzymują się ona na grubej, różowej gumce, ozdobionej jasnoróżowymi paskami, sięgającą bluzki. Buty dziewczyny są czarne, na koturnie, sięgające kostki.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Clawdeen Wolf, Clawdem Wolf oraz Clawdią Wolf.

Clawd Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Pack of Trouble'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX41

W tej serii włosy Clawda ostrzyżone są na klasyczny "undercut". Grzywka chłopaka została jednak zaczesana na tył głowy. Lalka ubrana jest w błękitną koszulkę z krótkim rękawkiem. Została ona ozdobiona białym kołnierzykiem oraz wzorkiem przedstawiającym czarne, poziome paski. Clawd ma również na sobie szare szorty, sięgające kolan. Buty chłopaka to fioletowe Vansy z podeszwą i sznurówkami tego samego koloru.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Howleen Wolf, Clawdeen Wolf oraz Clawdią Wolf.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki