Fandom

Monster High Wiki

Original Ghouls

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Original Ghouls - reedycja pierwszej linii lalek z serii Signature. Pierwsze z nich zostały wydane w grudniu 2014 roku. Były to Frankie Stein, Draculaura, Clawdeen Wolf i Cleo de Nile. W styczniu 2015 zostały także wydane Lagoona Blue i Ghoulia Yelps dostępne w sześciopaku.

LalkiEdytuj

Frankie SteinEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Original Ghouls'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

Frankie ma czarno-białe włosy z grzywką spiętą do tyłu. Lalka posiada niebieskie kolczyki w kształcie czaszki i szare śrubki przy szyi. Dziewczyna nosi czarny krawat z białymi groszkami i srebrną klamerką w kształcie czaszki. Jej sukienka jest czarna w czerwoną, niebieską i białą kratkę. Góra ubrania jest biała. Rękawy są zrobione z czarnej siatki, podobnie jak dół sukienki. Lalka posiada pasek z ćwiekami i błyskawicą. Frankie ma szpilki w czarno-białe paski na czarnej podeszwie.

DraculauraEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Original Ghouls'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

Draculaura ma różowo-czarne włosy spięte w kucyki oraz grzywkę opadającą na całe czoło. Jej kolczyki są białe, w kształcie agrafek. Lala ma różową kamizelkę i siatkową, czarną bluzkę z kołnierzykiem i mankietami z białej siatki. Lalka posiada różowy naszyjnik z kryształów w kształcie kwiatów i żabot z siateczki w białym kolorze. Spódniczka jest biała, obszyta różowymi nićmi. Dziewczyna ma czarne, siatkowe legginsy i różowe, sznurowane kozaki.

Clawdeen WolfEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Original Ghouls'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

Włosy Clawdeen są brązowe, falowane, z karmelowymi pasemkami i sięgają talii. Dziewczyna ubrana jest w fioletowe buty na koturnie, fioletową spódniczkę z czarnym paskiem ze złotymi ćwiekami, łososiowy top w czarne tygrysie paski i czarną bluzę z lawendowym futrem. W skład biżuterii wchodzi złoty naszyjnik, czarna obroża i złote kolczyki w uszach.

Cleo de NileEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Original Ghouls'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

Włosy Cleo są proste, czarne ze złotymi pasemkami i sięgają bioder. Grzywka opada na całe czoło. Dziewczyna ubrana jest w złoty kombinezon ze wzorem bandaży bez ramiączek. Na nim założona jest błękitna tunika z siatki, wiązana na szyi. Na niej ma również obróżkę z bandaży. Buty są złote, na koturnie, wiązane na łydkach. Przypominają zawinięte wokół nóg bandaże. W skład akcesoriów lalki wchodzi złoty pasek, kolczyki, bransoleta na ramię i opaska z klejnotami.

Lagoona BlueEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Original Ghouls'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

Włosy Lagoony są mocno falowane, w kolorze blond z morskimi pasemkami i sięgają do talii. Dziewczyna ubrana jest w różowy jednoczęściowy strój kąpielowy, niebieską bluzę z kapturem ozdobioną łuskami z czarnymi rękawami i czarno-morskie szorty. Nogi lalki zdobią niebieskie legginsy do kolan. Na stopach dziewczyna założone ma czarne japonki na koturnie. Na nadgarstku lalka nosi złotą bransoletkę, a na szyi - również złoty naszyjnik. Jest on w kształcie konika morskiego. We włosach Lagoona nosi różowy kwiatek.

Lalka sprzedawana wyłącznie w sześciopacku lalek Original Ghouls.

Ghoulia YelpsEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Original Ghouls'
  • Wydanie: styczeń 2015
  • Numer Asortymentu:
  • Oznaczenie modelu:

Ghoulia ma niebieskie, proste włosy z błękitnymi pasemkami sięgające bioder. Grzywka jest zaczesana na bok czoła. Na głowie nosi zieloną opaskę oraz białe okulary - kujonki. Uszy przebite są różowymi kolczykami w kształcie suwaków. Na szyi ma srebrny naszyjnik. Lalka ubrana jest w bluzkę-łódkę w czarne, czerwone oraz białe paski, biały top na czerwonych ramiączkach we wzory wisienek z czaszką po środku oraz czerwone, bufiaste spodnie w czarne grochy, z dwoma czarnymi paskami. Na rękach dziewczyna ma rękawiczki z czarnej siatki. Buty są sznurowane i na obcasach. Sięgają łydek. Całość dopełnia pasek wyglądający jak klawisze fortepianu.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki