FANDOM

School Spirit Logo

One Team, One Scream! – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują to Clawdeen Wolf, Clawd Wolf, Frankie Stein i Venus McFlytrap. Inna lalka Frankie Stein i Lagoony Blue zostały wydane jako lalki niskobudżetowe. Lalki Clawda i Clawdeen zostały wydane w dwupaku. Lalki zostały wydane w 2017 roku.

Lalki

Winning Werewolves

Clawd Wolf

  • Lalka
  • Linia: 'One Team, One Scream!'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXY10

Włosy Clawda są ścięte na krótko i schowane pod niebieskim hełmem z irokezem do gry w rugby. Posiada naramienniki i napierśnik tego samego koloru z czerwonym śladem pazurów. Chłopak ubrany jest w czarną koszulkę z białymi, niebieskimi i różowymi zygzakami oraz cyfrą 12 i czarne spodenki z nogawkami do kolan wykończone różową tasiemką. Obuwie jest turkusowe. Dołączono do niego złotą piłkę do gry w rugby z podpisem szkoły. Lalka sprzedawana wyłącznie w dwupaku z Clawdeen Wolf.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Linia: 'Teen Hangout'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXY10

Włosy Clawdeen są zaczesane do tyłu i związane w kitę do bioder. Na głowie ma czarno-różową kokardę z Skullette. Pod oczami ma namalowane czarne i różowe paski. Lalka ubrana jest w różową koszulkę z górą z siateczki i białym przodem z niebieskim zygzakiem i czarnym herbem szkoły oraz czarne spodnie dresowe na białej gumce i z różowymi paskami po bokach. Na nogach ma białe skarpety. Buty są fioletowe. Dołączono do niej czarno-różowy pompon cheerleaderki. Lalka sprzedawana wyłącznie w dwupaku z Clawdem Wolf.

Skulltimate Locker Room

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'One Team, One Scream!'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXY09

Włosy Frankie są lokowane na końcach, równo rozłożone po obu stronach głowy i sięgają talii. Na głowie ma niebieską opaskę sportową, w uszach kolczyki tego samego koloru, na nadgarstkach kolorystycznie dopasowane bransoletki, a z ust wychodzi jej balon z gumy do żucia. Lalka ubrana jest w białą koszulkę niezasłaniającą brzucha, z niebieskimi obszyciami i różowymi rękawami do łokci, z czarno-różowym nadrukiem MH po środku oraz czarne, krótkie spodenki z wysokim stanem i niebieskimi obszyciami. Jej buty to białe adidasy na koturnie z różowymi piorunami.

Lalka wydana jest z zestawem, w skład którego wchodzą niebieskie buty z korkami, zielony worek na bladoniebieską piłkę do gry w nogę, czapka baseballówka niebieskiego koloru, zestaw do baseballa, który zawiera biały kij z kości, piłkę-oko i turkusową rękawicę, zestaw do tenisa, który składa się z bladoniebieskiej rakiety oraz żółtej piłki, butelkę z wodą, niebieski stół na czarnych nogach, fioletowo-różową tablicę z zielonym "pisakiem" oraz dwie różowe szafki-trumny zamykane na białe kłódki w kształcie Skullette.

Casketball Champ

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Linia: 'One Team, One Scream!'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXY08

Włosy Venus są związane w wysoką kitę i skręcone. Na nadgarstkach ma czarne bransolety. Lalka ubrana jest w top z czarnej siateczki, z niebieskim obszyciem i logiem szkoły pośrodku oraz krótki, różowy kombinezon bez ramiączek i z czarnymi kropkami. Buty dziewczyny są różowe, na wysokim obcasie i połączone ze skarpetkami tego samego koloru, które sięgają do połowy jej łydek.

Lalka została wydana z zestawem, w skład którego wchodzą niebieska piłka do koszykówki z napisem "Monster High" oraz fioletowo-biało-zielony kosz z tym samym napisem, którego podstawa wygląda jakby była zrobiona z macek a na "tablicy" widoczna jest paszcza z kłami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls
2018 Ghoul to MermaidHowling HoodiesGhostly Tea PartyRainy Day Ghouls
Inne Create a Monster, Inner Monster, Pluszaki Potworzaki, Secret Creepers, Gore-Geous Ghoul, Winylowe figurki, Monster High Mega Bloks, Monster Minis
Lalki niskobudżetowe