Fandom

Monster High Wiki

Nowy upiór w szkole

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Nowy upiór w szkole
New ghoul at school dvd.jpg
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 31 października 2011
Poprzedni: N/A
Następny: Różnice kulturowe kłów i futer
Obejrzyj film

Nowy upiór w szkole (ang. New Ghoul @ School) – pierwszy film Monster High, opowiadający o nowej uczennicy w Straszyceum – Frankie Stein. W Polsce pojawił się 31 października 2011 roku na oficjalnym kanale YouTube.

Opis

Frankie Stein, nowa uczennica szkoły Monster High chce spełnić swoje marzenia chodzenia do szkoły.Nie jest to jednak łatwe, ale i tak Frankie udaje się opanować szkołę, w zaledwie jeden tydzień. Potworka znalazła sobie przyjaciół Clawdeen Wolf i Draculaurę. Chciałaby też zostać potworniarką. Na castingu idzie jej świetnie. Cleo de Nile jest zaskoczona jej zdolnościami. Dziewczyna klasyfikuje się do 2 etapu. Niestety żeby nie wypaść źle nowa kłamie że jej chłopakiem jest Deuce Gorgon – obecny chłopak Cleo. Na szczęście z pomocą przyjaciół udaję się wyjaśnić sprawę. Film kończy się udaną imprezą.

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Justin Bitter jest parodią piosenkarza Justina Biebera.
  • Zjemwas Brothers są nawiązaniem do zespołu Jonas Brothers.
  • Magazyn SevenTween to odpowiednik gazety Seventeen.

Debiuty

  • W filmie po raz pierwszy pojawiają się Błyszczury.

Błędy

  • Podczas wtorkowej akcji, kolor oczu Frankie jest odwrotny.
  • Kilkakrotnie bandaże z stroju potworniarki Cleo, zostały zastąpione jej codzienną biżuterią.
  • Mimo, że Lagoona była ubrana w strój kąpielowy, nadal miała na sobie kaptur, charakterystyczny dla jej codziennego stroju.
  • Podczas gdy Frankie czyta gazetę MonsterBeat Draculaura mówi, że też lubi gazetę SevenTween (pl.Siedemnastka).
  • Draculaura wspomina, że jej "rodzice" zabronili jej randek przed skończeniem 1700 lat mimo że ma tylko ojca.

Inne

  • Na koniec filmu jest impreza, w której zostały przedstawione ubrania z linii Dawn of the Dance. Do niektórych lalek z tejże serii została dołączona płyta z filmem.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki