FANDOM

Crest.png
Crest.png

 Niewidzialny Billy • Galeria 
Cytat1.png Może jednak umiesz to robić. Chodź! Mam pewien pomysł. Cytat2.png
Billy w odcinku Upiorny taniec.
Niewidzialny Billy
Invisi Skullette.png
Invisi Billy New Art.jpg
Wiek: 15 lat
Zabójczy Styl: Nieżycia nadaje mi bluza z kapturem, obcisłe dżinsy i czapka. Lubię swobodny styl.
Ulubione zajęcie: Lubię tworzyć efekty specjalne do przedstawień teatralnych MH. Straszliwie odjazdowo jest słuchać "ochów" i "achów" widowni, która nie ma upiornego pojęcia, jak to wszystko się dzieje. No i oczywiście lubię spotykać się z moją upiorną przyjaciółką - Scarah Screams.
Zwierzak: Kiedyś miałem psa, ale musiałem go oddać, ponieważ za każdym razem, gdy zabierałem go na spacer, czaił się na niego jakiś hycel. Myślał, że pies jest bezpański.
Najbardziej irytująca rzecz: Gdy potwory myślą, że jestem duchem. Ja jestem tylko niewidzialny i nie mogę przechodzić przez ściany, jeśli nie ma w nich otwartych drzwi.
Upiorna wada: Widoczny staję się tylko wtedy, gdy mocno się skoncentruję, a nawet wówczas nie można zobaczyć mnie całego. Czasem jest to tylko moja ręka lub stopa.
Ulubione jedzenie: Uwielbiam owoce morza i ciasta.
Ulubiony przedmiot: Teatr. Od gry aktorskiej bardziej interesuje mnie jednak strona techniczna, jak scenografia i efekty specjalne.
Nielubiany przedmiot: Straszne zajęcia sportowe. Szczególnie w te dni, gdy gramy w piłkę nożną. Zawsze wygląda to tak samo - jestem na wolnej pozycji i czekam na podanie, ale i tak piłka do mnie nie trafia, bo nikt mnie nie widzi. Żadna rozrywka.
Ulubiony kolor: Niewidzialny niebieski
Przyjaciele: Scarah Screams, Catty Noir
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Niewidzialnego Billy'ego

Niewidzialny Billy (ang. Invisi Billy) - syn niewidzialnego człowieka. Ma 15 lat. Żartowniś z zakręconym poczuciem humoru. Poza zajęciami, chłopak regularnie uczęszcza na zajęcia teatralne, pomagając przy pracach nad następną produkcją. Podobnie jak jego ojciec, Billy kocha tworzenie i sam projektuje efekty specjalne do przedstawień. Niekiedy wykorzystuje także swoje niewidzialne umiejętności do wyrządzenia komuś dowcipu, zwłaszcza, jeśli ktoś może dzięki temu poczuć się lepiej. Billy spotyka się ze Scarah Screams, która zawsze jest w stanie odczytać jego myśli. Chłopak jest także przewodniczącym szkolnego Klubu Niewidzialnych.

Osobowość

Billy jest dowcipnisiem, który nienawidzi, gdy jest niezauważalny. Lubi pomagać innym. Chłopak interesuje się także teatrem. Sam lubi przygotowywać efekty specjalne do szkolnych przedstawień.

Wygląd

Billy zazwyczaj jest niewidzialny. Kiedy jednak się pojawia, przedstawiony jest jako wysportowany chłopak. Ma on granatowe włosy, a jego grzywka zaczesana jest na prawy bok. Jego oczy są szare, a brwi - tego samego koloru co włosy. Chłopak ma sinoniebieską skórę, a końce jego nóg i rąk są prawie niewidzialne.

Klasyczny potwór

Invisible-man.jpg

Postać Billy'ego oparta jest na postaci naukowca z powieści science fiction "The Invisible Man" H.G. Wellsa. Prawdziwe imię Niewidzialnego człowieka to Dr Griffin (w filmie dr Jack Griffin). Używał siebie jako królika doświadczalnego w doświadczeniach optycznych, ostatecznie stał się niewidzialny. Przez to nadużywał swojej władzy, która i tak była dość wysoka. Spowodowało to jego upadek. Po śmierci, jego ciało stało się ponownie widoczne.

Zdolności

  • Niewidzialność - Billy zawsze jest częściowo niewidzialny i tego nie kontroluje. Najczęściej niewidoczne są jego stopy. Potrafi jednak sprawić, że całe jego ciało wraz z ubraniem na nim staną się niewidzialne. Dzięki temu może łatwo znikać.

Umiejętności

  • Efekty specjalne - W swoim bio Billy wspomina, że zajmuje się efektami specjalnymi podczas przedstawień w Monster High. Pomaga też czasem innym potworom podczas występów.

Relacje

Rodzina

Billy jest synem Niewidzialnego człowieka. Jego matka prawdopodobnie też jest niewidzialna.

Przyjaciele

Przyjaciółmi Billy'ego są jego dziewczyna - Scarah Screams oraz Catty Noir.

Wydaje się również, że chłopak utrzymuje dobry kontakt z Rochelle Goyle, kiedy to w odcinku Upiorny taniec pomagał jej podczas przesłuchania. Możliwe też, że Billy przyjaźni się z Twylą, gdyż razem uczęszczają do Klubu Niewidzialnych.

Miłość

Billy jest popularny wśród dziewcząt. Sam jednak jest chłopakiem Scarah Screams.

Zwierzę

Chłopak miał kiedyś psa. Musiał go jednak oddać, ponieważ za każdym razem, gdy wychodził z nim na spacer, kontrola dla zwierząt próbowała go złapać, bo brali go za bezpańskiego.

Lalki

New Scaremester

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BJM44

W tej serii na głowie Billy'ego widnieje niebieska czapka a'la smerf. Szyja chłopaka ozdobiona jest szarym wisiorkiem. Ma on na sobie także granatowo-czarną bluzę z kapturem. Widnieją na niej poziome, niebieskie paski. Na lewym nadgarstku chłopaka widnieje srebrny zegarek, a na prawym - srebrne bransoletki. Spodnie Billy'ego to granatowe rybaczki, ozdobione gdzieniegdzie białą kratką. Utrzymują się one dzięki białemu paskowi z ćwiekami tego samego koloru. Buty chłopaka to białe Vansy z granatowymi elementami. Do lalki dołączona jest czarna torba na ramię, czarny segregator oraz pamiętnik.

Fangin' At The Maul

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fangin' At The Maul'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD02
  • Numer modelu: CKD02

W tej serii większa część ciała Billy'ego jest półprzeźroczysta. Jego włosy są zaczesane do tyłu. Chłopak ubrany jest w niebieski bezrękawnik z czarną siateczką i w czarne wzory. Spodnie są długie, koloru khaki. Buty są czarne z długimi cholewkami.

Lalka sprzedawana w pięciopaku z Draculaurą, Clawdeen Wolf, Spectrą Vondergeist oraz Gigi Grant.

Meta Timeline

  • 1 kwietnia 2012: Mattel ujawnia dane Billy'ego na Facebooku i portalu Tumblr.
  • 16 kwietnia 2012: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Niewidzialnego Billy'ego.
  • 20 kwietnia 2012: Billy pojawia się w odcinku Dzień potwo-ekologii.
  • 8 września 2013: Billy zalicza swój debiut 3D w filmie 13 Życzeń.
  • 14 lutego 2014: Zdjęcia lalki Billy'ego zostały ujawnione w internecie.
  • 17 lutego 2014: Pierwsza lalka Billy'ego została pokazana na New York Toy Fair 2014.
  • 5 czerwca 2014: Profil Billy'ego zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • czerwiec 2014: Pierwsza lalka Billy'ego zostaje wydana w ramach linii New Scaremester.
  • czerwiec 2014: Wpisy z pamiętnika Billy'ego zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Jako niewidzialny chłopak, Niewidzialny Billy przypomina Billy'ego Phaidina; jednakże oboje mają inną budowę ciała, różne ubrania i inaczej objawia się u nich ich niewidzialność, co sugeruje na to, że nie są tą samą osobą.
  • Jego angielskie imię (Invisi Billy) jest grą słowną od wyrazu "invisible" (pl. niewidzialny).
  • W bio, które pojawiło się na jego pudełku w Prima Aprilis 2012 roku było wspomniane, że jest w posiadaniu pudełka, w którym może znajdować się kot. Jest to odwołaniem do eksperymentu myślowego o nazwie "kot Schrödingera".
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki