FANDOM

Assortment logo - New Scaremester

New Scaremester – linia lalek Monster High. Jest to zarazem szósta odsłona serii Signature. Poświęcona jest ona przygotowaniom do nowego roku szkolnego. Pierwsza jej odsłona została wydana w listopadzie 2013 roku. Pojawiła się w niej lalka Jinafire Long, Clawdeen Wolf oraz Catrine DeMew. Seria została wzbogacona w czerwcu 2014 roku o cztery kolejne postacie - Gigi Grant, Twylę, Catty Noir i Niewidzialnego Billy'ego.

2013

Jinafire Long

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BDD80

W tej serii włosy Jinafire związane są w koński ogon. Grzywka dziewczyny ułożona jest natomiast po lewej stronie czoła. Kolczyki lalki są pomarańczowe, a swoim kształtem przypominają lampiony. Jinafire ubrana jest w bluzkę z zielonymi, różowymi i czerwonymi kleksami. Wiązana jest ona na szyi czarną tasiemką. Co więcej, przepasana jest ona paskiem tego samego koloru. Lalka ma na sobie również czerwone spodnie, ozdobione ciemnoczerwonymi wzorkami. Końce ubranka są złote w czarne kropki. Buty Jinafire są turkusowe, ich obcas kształtem przypomina quillina. Do lalki dołączona jest czerwona torebka przypominająca wachlarz, utrzymująca się na czarnej rączce oraz żółta książka ze smokiem na okładce.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BDD78

W tej serii włosy Clawdeen są ścięte do ramion dziewczyny. Mają one brązowy kolor, jednak po lewej stronie widnieją w nich fioletowe pasemka, natomiast po prawej - zielone. Jej uszy przebite są złotymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w zieloną tunikę na ramiączkach, ozdobioną ciemnozielonymi ciapkami. Na niej znajduje się czarna kurtka ze złotym zamkiem błyskawicznym. Całość, przepasana jest złotym paskiem, który przypomina suwak. Na lewym nadgarstku lalki widnieje złota bransoletka z ćwiekami. Clawdeen ubrana jest również w fioletową sukienką ozdobioną czarną siateczką oraz czarne buty na fioletowym obcasie, które sięgają do łydek dziewczyny. Do lalki dołączona jest czarna torebka ze złotymi uchwytami oraz fioletowy tablet.

Catrine DeMew

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BGD88

W tej serii włosy Catrine zaczesane są całkowicie do tyłu. Co więcej, są one wyprostowane. Szyję dziewczyny zdobi błękitna apaszka. Lalka ubrana jest w bluzkę z czarnymi rękawami, ozdobioną czarnymi, różowymi i fioletowymi pionowymi paskami. Wykończona jest ona czarną falbanką. Catrine ma na sobie również spódniczkę o takim samym wzorze, jaki widnieje na bluzce. Również ona wykończona jest czarną falbaną. Na ogonie lalki można zauważyć czarną kokardkę. Buty dziewczyny są fioletowe, ozdobione licznymi wyżłobieniami. Do lalki dołączona jest fioleotwa torba z czarnymi uchwytami oraz różowy iCoffin.

2014

Gigi Grant

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BJM41

W tej serii włosy Gigi są proste i rozpuszczone. Ich rozpuszczona część jest pomarańczowa, ale druga część - związana w kitkę czarną gumką jest różowa. Uszy dziewczyny przebite są długimi, czarnymi kolczykami. Lalka ubrana jest w czarną bluzkę na ramiączkach wiązanych na ramionach. Co więcej, spod nich wystają kawałki siateczki, które pełnią funkcję rękawów. Siateczka na lewej ręce jest różowa, a na prawej - niebieska. Co więcej, ubranko ozdobione jest złotą podobizną skorpiona. Całość przepasana jest czarnym paskiem ze złotą klamrą. Gigi ubrana jest również w różowo-niebieskie pareo. Sięga ono do kolan dziewczyny. Widnieją na nim złote łańcuchy. Pod całością widnieją białe legginsy z czerwone wzorki. Buty Gigi są złote, wiązane na kostce. Całościowo przypominają nieco skorpiona. Do lalki dołączona jest różowa torba z niebieską rączką i złotą klamrą, fioletowa teczka oraz pamiętnik.

Twyla

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BJM42

W tej serii włosy Twyli są lekko pokręcone. Co więcej, grzywka dziewczyny jest pocieniowana oraz ułożona po prawej stronie czoła. Co więcej, jeden kosmyk włosów lalki związany jest gumką. Uszy Twyli przebite są fioletowymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienkę z krótkimi rękawkami i kołnierzykiem. Sięga ona do ud lalki. Ubranko ozdobione jest granatowymi plamkami, które przypominają kleksy. Pod kołnierzem sukienki widnieje czarna muszka. Pod nią można zauważyć długi pas, sięgający do samego końca ubrania. Co więcej, po lewej stronie sukienki widnieje czarna kieszonka z fioletowym przylepcem. Na prawym nadgarstku Twyli widnieją dwie bransoletki - jedna biała, zrobiona z koralików, a druga kremowa, okrągła. Buty dziewczyny są turkusowe, z wiązaniem przed palcami. Mają one również czarną podeszwę i koturny. Do lalki dołączona jest czarna torebka z niebieską rączką, pamiętnik oraz segregator.

Catty Noir

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BJM43

W tej serii włosy Catty sięgają bioder dziewczyny. Jej grzywka jest natomiast prosta. Uszy lalki przebite są kolczykami - lewe ucho purpurowym, a prawe dwoma srebrnymi w kształcie kocich pazurów. Szyję Catty zdobi różowa obroża ze srebrnym wisiorkiem "13". Dziewczyna ubrana jest w srebrną tunikę z krótkim rękawkiem. Jest ona połyskująca oraz ozdobiona różowymi wzorkami, przypominającymi rozbite lustro. Co więcej, ubranko zdobią trzy paski - dwa znajdują się w pasie dziewczyny, a ostatni, z białą klamrą w kształcie głowy kota - poniżej nich, pod ukosem. Na dłoniach Catty widnieją różowe rękawiczki bez palców. Wykończone są one białymi falbankami. Kotołaczka ma na sobie również różowe, połyskujące legginsy. Buty Catty są czarne, na białym koturnie. Do lalki dołączona jest różowa torebka w kształcie głowy kota i z białą rączką, pamiętnik oraz segregator.

Niewidzialny Billy

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BJM44

W tej serii na głowie Billy'ego widnieje niebieska czapka a'la smerf. Szyja chłopaka ozdobiona jest szarym wisiorkiem. Ma on na sobie także granatowo-czarną bluzę z kapturem. Widnieją na niej poziome, niebieskie paski. Na lewym nadgarstku chłopaka widnieje srebrny zegarek, a na prawym - srebrne bransoletki. Spodnie Billy'ego to granatowe rybaczki, ozdobione gdzieniegdzie białą kratką. Utrzymują się one dzięki białemu paskowi z ćwiekami tego samego koloru. Buty chłopaka to białe Vansy z granatowymi elementami. Do lalki dołączona jest czarna torba na ramię, czarny segregator oraz pamiętnik.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls