Fandom

Monster High Wiki

Neighthan Rot

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Neighthan Rot • Galeria 
Cytat1.png Mam moc uzdrawiania, dzięki genom jednorożca, ale moja zombie połowa sprawia, że... jestem niezdarny. Cytat2.png
Neighthan w filmie „Upiorne połączenie
Neighthan Rot
NeighthanRot Skullette.png
Neightan art.png
Wiek: 17
Zabójczy Styl: Lubię wyraziste akcesoria, które pasują do mojego rogu, oraz odważne żywe kolory, które świetnie maskują skutki mojej niezdarności. Poza tym - i mam nadzieję, że nie zabrzmię arogancko - uważam, że mój ogon i grzywa wyglądają naprawę straszystycznie.
Ulubione zajęcie: Lubię spotykać się z upiornymi przyjaciółmi. Wiem, że to nie brzmi ciekawie ani ekscytująco, ale pozory mogą mylić. Jestem towarzyski i to właśnie lubię robić.
Zwierzak: Jedyne zwierzę, które można by mi powierzyć przy mojej niezdarności, to mastodont, ale słyszałem, że one potrzebują dużo miejsca.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy potwory oceniają inne potwory wyłącznie na podstawie potwornego wyglądu. To niesprawiedliwe. Nie podoba mi się to.
Upiorna wada: Nie ma sensu ukrywanie faktu, że jestem straszną niezdarą. Czasem myślę, że mógłbym się potknąć nawet o wiatr. Jeśli chcecie coś upuścić, rozlać lub rozbić, zdecydowanie jestem upiorem, którego szukacie.
Ulubione jedzenie: Smażone korniszony i upiorne chrupki. Nie jednocześnie, bo to byłoby okropne.
Ulubiony przedmiot: Potworna psychologia - to niezwykłe, jak dużo można się nauczyć z przedmiotu, jeśli się go lubi. Chcę leczyć potwory od środka. Rany, które wymagają najdłuższego leczenia, to często te, których nie widać.
Nielubiany przedmiot: Taniec - chciałbym mieć dwie lewe stopy. Może to poprawiłoby moją koordynację.
Ulubiony kolor: Przede wszystkim czerwono-żółto-niebieski.
Przyjaciele: Sirena von Boo, Avea Trotter i Bonita Femur.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Neighthana Rota

Neighthan Rot – hybryda jednorożca (po matce) i zombie (po ojcu). Ma 17 lat. Zadebiutował w filmie Upiorne połączenie. Podobnie jak jego przyjaciółki, chłopak wielokrotnie zmieniał szkoły, ponieważ w żadnej z nich nie potrafił się odnaleźć. Mimo to, Neighthan wciąż stara się dawać każdemu szansę, a jego umiejętności społeczne są dobrze rozwinięte. Będąc hybrydą zombie i jednorożca, chłopak może normalnie porozumiewać się w języku innych potworów. Obdarzony jest także umiejętnościami leczniczymi. Cechuje go również niezdarność, przez co swoją moc wykorzystuje głównie na sobie. Neighthan jest z wzajemnością zakochany w Frankie Stein.

Osobowość

Neighthan jest bardzo niezdarnym upiorem. Często zdarza mu się zachwiać przez najmniejszy podmuch wiatru czy zwyczajnie strącić jakiś przedmiot lub go potłuc. Niemniej jednak, chłopak jest bardzo towarzyski. Bardzo lubi spotykać się ze swoimi przyjaciółmi.

Wygląd

Neighthan jest chłopakiem o szarej skórze. Ma on duże, końskie uszy, które są zadarte do góry, a na jego twarzy i torsie widnieją blizny. Na czole ma również błękitny róg, dzięki któremu ma uzdrawiającą moc. Włosy chłopaka są czarne i sięgają one do pasa. Co więcej, widnieją w nich zielone, niebieskie, żółte oraz czerwone pasemka. Oczy Neighthana są niebieskie, a jego brwi - brązowe. Z jego kości ogonowej wyrasta długi, sięgający podłoża czarny ogon.

Klasyczny potwór

Jednorożec2.jpg

Neighthan jest hybrydą jednorożca i zombie.

Jednorożec – stworzenie fantastyczne, występujące w mitach i legendach, posiadające jeden róg pośrodku czoła. Najwcześniej opisane przez Ktezjasza w V-IV w. p.n.e.; Pliniusz Starszy dodał mu jeszcze łeb jelenia, stopy słonia i ogon lwa. W średniowieczu przedstawiano go z głową i korpusem białego (rzadziej czerwono-czarnego) konia, dodając niekiedy nogi jelenia i lwi ogon. Jednorożca uważano za jedyne zwierzę mające odwagę atakować słonia, posiadające tak ostre kopyta, że jedno ich uderzenie rozcina słoniowi brzuch.

W średniowieczu wizerunek dziewicy z jednorożcem na kolanach był częstym motywem sztuki chrześcijańskiej jako symbol Najświętszej Marii Panny, a sam jednorożec symbolizował Chrystusa. Wierzono również, że róg tego stworzenia ma magiczną moc oczyszczania wszystkiego, czego dotknie, i jest panaceum na wszelkie trucizny. W sztuce średniowiecznej i renesansowej był symbolem czystości i niewinności.

Jednorożca identyfikowano m.in. z nosorożcem, oryksem, elandem i kudu. Do grona możliwych pierwowzorów często zalicza się także wymarłe elasmoterium.

Zombie to fikcyjna istota nieumarła popularna szczególnie w horrorach. Słowo zombie pochodzi prawdopodobnie od afrykańskiego zumbi (fetysz w języku kikongo) lub od nzambi (bóg w języku kimbundu). Pojęcie zombie wywodzi się z kultury voodoo, w którym oznacza osobę silnie zniewoloną i ślepo lub nieświadomie wykonującą polecenia osoby którą ją kontroluje. Taki typ zombie był obecny w kulturze od drugiej połowy lat 20. XX wieku do prawie końca lat 60. Teraz mało kto kojarzy zombie z voodoo, ponieważ przyjęli się jako osoby martwe, powstające z grobu i starającą się zaspokoić żądzę krwi poprzez konsumpcję świeżego ludzkiego mięsa lub mózgu.

Zdolności

  • Moce jednorożca - Neighthan będąc w połowie jednorożcem posiada moce magiczne, dzięki którym może uzdrawiać innych. Z powodu swojej niezdarności najczęściej jest to on sam.

Umiejętności

  • Psychologia - Neighthan ma niezwykle dobrze rozwinięte kompetencje społeczne. Potrafi godzić zwaśnione strony lub pocieszyć kogoś w potrzebie.

Relacje

Rodzina

Neighthan jest hybrydą jednorożca (matka) i zombie (ojciec).

Przyjaciele

Przyjaciółmi Neighthana są Bonita Femur, Avea Trotter oraz Sirena von Boo.

Miłość

Neighthan jest zakochany z wzajemnością we Frankie Stein. Chłopakowi często zdarzało się ratować dziewczynę z opresji, lub pomagać jej w prostych sprawach.

Zwierzak

Obecnie Neighthan nie posiada zwierzaka. Uważa, że do jego niezdarności pasowałby tylko mastodont, ale potrzebują one dużo miejsca.

Lalki

Freaky Fusion

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR36
  • Numer modelu: CBP33

W tej serii włosy Neighthana związane są w koński ogon. Na jego głowie widnieje żółta czapka z daszkiem z wyżłobionym miejscem mieszczącym róg chłopaka. Lalka ubrana jest w wzorzystą bluzę. Jej lewy rękaw jest niebieski, a prawy - czerwony. Ozdobiona jest ona również wzorem przedstawiającym kości klatki piersiowej oraz żółtym paskiem. Neighthan ma na sobie również długie spodnie z dwukolorowymi nogawkami - lewa jest niebieska w żółte i czarne pasy, a prawa - jednolicie czarna. Buty chłopaka to neonowożółte trampki. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Meta timeline

  • 19 listopada 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Neighthana Rota.
  • 14 lutego 2014: Zdjęcia lalki Neighthana zostały ujawnione w internecie.
  • 17 lutego 2014: Pierwsza lalka Neighthana została pokazana na New York Toy Fair 2014.
  • 3 kwietnia 2014: Oficjalny art Neighthana zostaje ujawniony.
  • 5 maja 2014: Profil Neightana zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • czerwiec 2014: Pierwsza lalka Neighthana zostaje wydana w ramach serii Freaky Fusion.
  • czerwiec 2014: Wpisy z pamiętnika Neightana zostają ujawnione.
  • 5 września 2014: Neighthan debiutuje w odcinku Neightan wchodzi do gry.
  • 16 września 2014: Neighthan debiutuje w filmie Upiorne połączenie.

Ciekawostki

  • Chłopak lubi określać swoją przynależność gatunkową jako ZombiRożec.
  • Jego imię jest hybrydą słowa "night" (pl. noc) oraz imienia Neithan.
  • Rot to po angielsku zgnilizna.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki