Fandom

Monster High Wiki

My Wardrobe and I

746stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

My Wardrobe and I - linia akcesoriów Monster High. Każde opakowanie z serii zawiera dwa zestawy ubranek. Zostały one wydane w grudniu 2012 roku. Były one przeznaczone dla Frankie Stein, Ghoulii Yelps, Operetty oraz Robecci Steam.

Akcesoria

Frankie Stein

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Deluxe Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0402
  • Numer asortymentu: Y0406

W skład akcesoriów dla Frankie wchodzą dwa zestawy strojów. Pierwszy składa się z czarno-srebrnej marynarki z błękitnym kołnierzem, a także z dwuczęściowej sukni. Jest ona przedzielona srebrną tasiemką w pasie. Podobna pełni funkcję ramiączek ubranka. Pierwsza część sukienki jest błękitna, a druga - w czerwono-biało-czerwoną kratę. Drugi zestaw składa się z niebieskiej bluzki z czarnymi szwami, czerwonego krawatu na srebrnym łańcuchu oraz srebrnej sukienki w czarne śrubki. Do pudełka dołączone są biało-czarne buty na obcasie z szarą błyskawicą, błękitne kolczyki w kształcie serduszka ze szwami oraz srebrna torebka z rączką w kształcie nakrętki.

Ghoulia Yelps

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Deluxe Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0402
  • Numer asortymentu: Y0408

W skład akcesoriów dla Ghoulii wchodzą dwa zestawy strojów. Pierwszy składa się z sukienki w czerwone, białe i czarne szlaczki. Przepasana jest ona niebieskim paskiem z czaszką. Drugi zestaw składa się z czarnej koszulki z kołnierzykiem, wykończonym zieloną nitką. Do ubranka przytwierdzona jest również czerwona muszka w czarne "móżdżki". Na koszulce widnieje biała kamizelka w wisienki. Spodnie Ghoulii to czarne jeansy, po u których dołu "spływa" czerwona farba. Do pudełka dołączone są również niebiesko-czarne buty na obcasie, czerwona torebka z wypukłościami, długie, różowe kolczyki oraz czarne okulary.

Operetta

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Deluxe Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0402
  • Numer asortymentu: Y0405

W skład akcesoriów dla Operetty wchodzą dwa zestawy strojów. Pierwszy składa się z białej sukienki, ozdobionej fioletowymi pajęczynami. Ubranko przepasane jest czerwonym paskiem. Widnieje na nim również granatowe bolerko z czerwonym serduszkiem po lewej stronie. Drugi zestaw składa się z czerwonej bluzki z białym ściągaczem, ozdobionym czarnymi i czerwonymi bohomazami, oraz czarnej spódniczki z białymi szlaczkami. Do pudełka dołączone są czerwone buty na białym obcasie, czerwone kolczyki w kształcie serca, czerwone okulary oraz fioletowa portmonetka.

Robecca Steam

  • Akcesoria
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Deluxe Fashion Pack'
  • Wydanie: grudzień 2012
  • Numer modelu: Y0402
  • Numer asortymentu: Y0407

W skład akcesoriów dla Robecci wchodzą dwa zestawy strojów. Pierwszy składa się z czarnej bluzki, ozdobionej szarym nadrukiem z czarnymi rombami oraz szarymi paskami, turkusowych szortów w cienkie, czarne paski oraz brązowego paska stworzonego z łańcucha i soczewki. Drugi zestaw do granatowa sukienka wiązana na szyi. Ozdobiona jest ona błękitną kokardą złotymi czaszkami i białymi bohomazami. Przepasana jest ona brązowym paskiem z zegarem na środku. Do pudełka dołączone są niebieskie buty na brązowym obcasie, brązowe kolczyki w kształcie serca oraz brązowo-niebieska torba.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki