Fandom

Monster High Wiki

Mouscedes King

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Mouscedes King • Galeria 
Mouscedes King
Mouscedes Skullette.PNG
Mouscedes King.jpg
Wiek: 15
Moja BUU-unikalna cecha: Planuję! Labirynt rozwiązań nigdy nie jest dla mnie problemem. Posiadam kontakty, wiedzę know-how i niesamowity entuzjazm.
Zabójczy Styl: Totalny szyk wprost ze Strachattanu!
Ulubione zajęcie: Każdy rodzaj tańca. Nawet mój ogon zna kilka upiornych ruchów.
Zwierzak: Kiedyś chciałabym mieć zwierzaka. Może jakiegoś malutkiego i słodkiego, którego można by nosić w torebce.
Najbardziej irytująca rzecz: Napiętnowanie szczurów, które wywodzi się z opowieści o naszych praszczurach. Zwykle krępowało mnie to, że jestem córką Króla Szczurów, ale teraz wiem, że bycie upiorną księżniczką to powód do dumy!
Upiorna wada: Jestem szczurką-upiorką z nietolerancją laktozy… To brzmi jak jakiś serkazm. Staram się nie sprawiać innym problemów, ale kiedy mam ochotę napić się latte z ekstra śmietanką, ekstra ubitą, ale bez nabiału, to muszę wyraźnie zaznaczyć, że trzeba użyć zamienników sojowych, zero krowiej śmietanki, no i bez przesady z tą pianką.
Ulubione jedzenie: Przyjemnie ostry cheddar ryżowy zawsze mile widziany!
Ulubiony przedmiot: Taniec każdego rodzaju. Nawet mój ogonek wije się w upiornie tanecznych ruchach.
Nielubiany przedmiot: Zajęcia kulinarne. Lubię gotować, ale wiele receptur wymaga sera, więc nie uczę się czegokolwiek przydatnego. Dodatkowo, w Boo Yorku mam dostarczane wszystko, czego zapragnę.
Ulubiony kolor: Szary, jest bardzo uniwersalny.
Przyjaciele: Luna Mothews i Elle Eedee
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Mouscedes King

Mouscedes King – córka Króla Szczurów. Ma 15 lat. Zadebiutowała w filmie Boo York, Boo York. Dziewczyna pochodzi z Upper Beast Side. Nie toleruje laktozy przez co jest bardzo wrażliwa na to, co je. Mouscedes pochodzi z rodziny królewskiej, jednakże jej ojciec nie posiada w Boo Yorku dobrej reputacji, mimo że jest najbardziej wpływowym szczurem w mieście. Niemniej jednak dziewczyna posiada dzięki niemu wiele przydatnych znajomości. Kocha również taniec.

Osobowość

Mouscedes jest nieco rozpuszczona, ale wewnątrz ma złote serce. Dziewczyna uwielbia być rozpieszczana, nawet wtedy, gdy nie ma powodu, aby to robić. Lubi luksusowe życie, a zwłaszcza zakupy. Mouscedes tworzy wysokie standardy jeśli chodzi o ubrania i jedzenie, przez co często jest pod tym względem wybredna,Nie chce jednak by ją z tego powodu unikano jak zarazy.

Wygląd

Mouscedes jest dziewczyną o różowych, kręconych włosach, które sięgają bioder. Jej skóra ma szary odcień, zaś oczy - różowy. Na twarzy upiorki znajduje się szczurzy nosek tego samego koloru. Uszy Mouscedes są duże, a ich wnętrze perłoworóżowe. Co więcej ma też cienki, różowy ogonek,a jej nogi i ręce są zakończone szarym futerkiem.

Klasyczny potwór

The rat king.jpg

Król Szczurów - postać często pojawiająca się w niemieckim folklorze. Pierwotnie termin ten oznaczał szereg szczurów splecionych ze sobą ogonami, brudem, krwią lub lodem. Przeważnie, omen ten odbierany był negatywnie, gdyż przypisywano go powstawaniu licznych plag, między innymi owadów, lub właśnie szczurów.

Współcześnie jednak, Król szczurów przedstawiany jest w nieco inny sposób. Bowiem ukazuje się go jako szczura o ciele zmodyfikowanym genetycznie, najczęściej o nienaturalnie wielkich rozmiarach i umięśnieniu. Co więcej, otaczają go pomniejsi przedstawiciele jego gatunku, którzy, w przeciwieństwie do niego, nie spotkali się z mutacjami.

Motyw Króla Szczurów pojawił się również w balecie Dziadek do orzechów.

Zdolności

  • Super węch - Mouscedes, tak jak szczury, posiada mocno wyczulony zmysł powonienia.
  • Znajomość miasta - Mouscedes zna Boo York jak własną kieszeń, choć jest ono dużym miastem. Wie gdzie serwują najlepsze jedzienie bez laktozy a także potrafi znaleźć najlepsze wyprzedaże.
  • Wyszukany gust - Mouscedes będąc księżniczką jest uwrażliwiona na wszelkie detale zarówno w ubiorze jak i w jedzeniu. Dzięki temu wie jakie menu skomponować, aby każdy był zachwycony.
  • Szczurzy zmysł - Wg pamiętnika Mouscedes posiada ona swoisty zmysł, który mówi jej, że dzieje się coś złego. Jest nawet w stanie po części wyczuć przyczyny i skutki złej sytuacji.

Umiejętności

  • Taniec - Mouscedes jest świetną tancerką i kiedy tylko ma okazję pokazuje swoje umiejętności. Kiedy jest na parkiecie nawet jej ogon wije się w rytm muzyki.

Relacje

Rodzina

Mouscedes jest córką Króla Szczurów.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Mouscedes są Luna Mothews oraz Elle Eedee.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są jak na razie znane.

Zwierzak

Obecnie Mouscedes nie posiada zwierzaka, chociaż chciałaby posiadać małego i uroczego, którego mogłaby trzymać w torebce.

Lalki

Boo York, Boo York

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW64
  • Numer modelu: CHW61

W tej serii grzywka Mouscedes została ułożona po prawej stronie jej czoła. Włosy dziewczyny są lekko pofalowane, a na czubku jej głowy widnieje turkusowa tiara wykonana z kryształów. Uszy lalki przebite są czarnymi kolczykami, również wykonanymi z kryształu. Mouscedes ubrana jest w sukienkę bez ramiączek. Jej góra wykonana jest z czarnej skóry i ozdobiona złotymi kołami. Do jej górnej części doszyto szary, postrzępiony, plastikowy kołnierz. Dół ubranka jest biały, asymetrycznie ucięty i ozdobiony złotymi wzorami geometrycznymi. Całość przepasana jest turkusowym paskiem wykonanym z kryształów. Buty Mouscedes są szare, z odkrytymi palcami i wiązane na kostce. Widnieje na nich czaszka, a całe wykonane są z kryształu. Do lalki dołączono pamiętnik.

Boo York, Boo York: City Ghouls

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Mouscedes tą pokręcone, a czubek jej głowy ozdobiony jest błękitną opaską z kokardą. Dziewczyna ubrana jest w żółtą, połyskującą bluzkę we wzory przypominające ser bez rękawów oraz turkusową, błyszczącą spódnicę sięgającą jej kolan. Utrzymuje się ona na czarnej, skórzanej tasiemce i ozdobiona jest czarnym wzorem przedstawiającym trójkąty. Buty Mouscedes to koralowe sandałki na obcasie, utrzymujące się na wstążkach obwiązanych wokoło łydki.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku z Elle Eedee i Luną Mothews.

Meta timeline

  • 7 maja 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Mouscedes King.
  • 1 stycznia 2015: Pierwsze zdjęcie lalki Mouscedes zostaje pokazane w internecie.
  • 14 lutego 2015: Lalka Mouscedes zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 7 maja 2015: Profil Mouscedes zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 7 maja 2015: Oficjalny art Mouscedes zostaje ujawniony.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Mouscedes zostaje wydana w ramach linii Boo York, Boo York.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Mouscedes zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Rodzic dziewczyny, Król Szczurów, może być nawiązaniem do postaci z baletu Dziadek do orzechów. Wyjaśniałoby to, dlaczego Mouscedes lubi tańczyć.
  • Imię Mouscedes to hybryda imienia "Mercedes" oraz słowa "mouse" (ang. mysz).
Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki