FANDOM

Monster High Minis

Logo

Monster Minis – kolekcja małych winylowych figurek wydanych w czerwcu 2016 roku. W kolekcji znajdują się 72 figurki, które podzielone są na 10 różnych kategorii (edycja pierwsza). Druga edycja zostanie wydana w komplecie do wiosny 2017 roku. Figurki mają ok. 4 cm wysokości.

Częstość występowania:

Common skullette
— common (pol. popularne)
Fangtastic find skullette
— fangtastic find (pol. wspaniałe znalezisko)
Uncommon skullette
— frightfully uncommon (pol. unikat)
Scecial edition skullette
— special edition (pol. edycja specjalna)

Oryginalne (Original Ghouls)

Seria II

Cyrkowe (Circus Ghouls)

Super (Power Ghouls)

Duszki (Getting Ghostly)

Plażowe (Beach Ghouls)

"Szmacianki" (Rag Doll Ghouls)

Piżama party (Sleepover Ghouls)

Słodkie (Candy Ghouls)

Upiorki (Pattern Ghouls)

Kosmiczne (Space Monsters)

Mermaid Ghouls

Teddy Bears

Fruit Ghouls

Geek Shriek

Sporty Monsters

Chalkboard Ghouls

Halloween Ghouls

Glow in the Dark Ghouls

Electrified Ghouls

Cheerleader Ghouls

Gem Ghouls

Garden Ghouls

Metallic Ghouls

Emoji Ghouls

Cotton Candy Ghouls

Glittery Monsters

Skullette

Minis with Pets

Zestawy

Ciekawostki

  • Na arcie z serii Original Ghouls Robecca ma identyczne oczy jak Lagoona, jednak figurka ma swój niepowtarzalny wzór.
  • Zarówno Ari, Operetta jak i Catty posiadają "odblaski" w oczach w kształcie nut. Podobne powtórzenia pojawiły się również w przypadku rozbłysków kształtu rombu (Cleo, Deuce, Gigi, Avea oraz Jinafire), kul (Nefera, Ghoulia i Purrsephone) oraz półksiężyców (wszyscy członkowie rodziny Wolf).
  • Na zdjęciu promocyjnym z serii Fruit Ghouls Toralei otrzymała paski na kończynach, jednak nie ma ich na twarzy.
  • Na zdjęciu promocyjnym z serii Geek Shriek u Clawdeen pojawił się błąd - figurka posiada ogon.
  • Na zdjęciu promocyjnym z serii Electrified Ghouls u Venus i Catty pojawiły się błędy - Venus posiada zwierzęce uszy a Catty nie ma ogona.
  • W serii Glow in the Dark Ghouls Gigi zyskała odblaski w oczach w kształcie lamp dżinna.
  • W serii Original Ghouls Ghoulia ma okrągły odblask w oczach, lecz w serii Teddy Bears został zmieniony na kształt wisienek.
  • Na zdjęciu promocyjnym z serii Garden Ghouls u Toralei pojawił się błąd - figurka nie posiada uszu i ogona.