FANDOM

Monster Family Logo

Monster Family – linia lalek Monster High z 2017 roku. Postacie, które w niej występują to Clawdeen Wolf (z Pawlą Wolf, Bakerem Wolf, Weredith Wolf), Lagoona Blue (z Kelpie Blue i Ebbie Blue), Cleo de Nile (z Pharrah, Luxem i Sandy) (pełna artykulacja), Frankie Stein (z Alivią Stein), Draculaura (z Fangelicą), Howleen Wolf. Z serii wydane zostały także trzy zestawy: Draculaura i Drakula z zestawem kuchennym, a także Pawla Wolf z dwójką młodszego rodzeństwa z łóżkiem.

Lalki

Rodzina Clawdeen Wolf
BudgetIcon

Clawdeen

  • Lalki
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV81

Włosy Clawdeen są falowane i sięgają talii. Widnieją w nich fioletowe pasemka, a grzywka jest zapięta żółtymi spinkami w kształcie kości. Lalka ubrana jest w fioletowo-czarną bluzkę z zygzakami i bez rękawków, w złote wzory śladów po pazurach i łap oraz żółte spodenki do łydek w lawendową zebrę i z fioletowymi wykończeniami. Buty to fioletowe kapcie na płaskim koturnie.

Barker (14 cm) jest krótko ścięty a w grzywce ma niebieskie pasemka. Chłopak ubrany jest w niebiesko-czarną koszulkę bez rękawków, w zygzaki i wykończona pomarańczową nitką oraz niebieskie, krótkie spodenki wykończone pomarańczową nitką.

Weredith (figurka) ma różowego loczka związanego jaśniejszą kokardą w kitkę. Ubrana jest w błękitno-czarną koszulkę na ramiączkach oraz białą pieluchę.

W zestawie znajduje się różowy kocyk, pomarańczowa maska na oczy Barkera, czerwona szczoteczka do zębów i żółta butelka.

Lalki sprzedawane w trzypaku.

Pawla Wolf

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV66

Pawla (14 cm) ma mocno lokowane włosy, które są związane w dwie wysokie kitki. Widnieją w nich morskie pasemka. Na głowie ma fioletową maskę na oczy, a na szyi złoty łańcuszek z kokardą. Lalka ubrana jest w morsko-czarną sukienkę w zygzaki, bez rękawków, we wzory oczu i wykończona bladoróżową falbanką z siateczki. Dołączono do niej żółtego misia, fioletową poduszkę i różową książkę.

Howleen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: jesień 2017
  • Numer asortymentu: FND57
  • Numer modelu: FND59

Howleen (18 cm) ma proste włosy do ramion w kolorze różowo-pomarańczowym, które są uczesane w bombkę. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na ramiączkach, do kolan, wykończona różową gumką, z różowymi kropkami oraz czerwonymi, żółtymi i niebieskimi rysunkami skrzyżowanych kości. Na talii spoczywa błękitny, podwójny pasek z agrafkami i kośćmi. Buty to różowe trampki z ćwiekami i na koturnie. Dołączono do niej różowo-błękitny koszyk i jej zwierzaka - Cushion w kolorze błękitnym.

Rodzina Lagoony Blue
BudgetIcon

  • Lalki
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV82

Włosy Lagoony są mocno falowane i sięgają ramion. Lalka ubrana jest w szary top z pomarańczowymi szelkami, we wzory łusek i ości oraz wysokie, krótkie spodenki od kompletu, wykończone w pasie pomarańczową tasiemką i morską falbanką. Jej buty to pomarańczowe sandały na małym koturnie. Dołączono do niej żółtą torebkę i pomarańczowe okulary.

Kelpie (18 cm) ma mocno lokowane włosy ułożone w afro w kolorze blond i niebieskim. Na głowie ma fioletową opaskę. Lalka ubrana jest w biało-fioletowo-niebieski, jednoczęściowy strój kąpielowy w ukośne pasy i jednym ramiączkiem, z doszytym drugim czarnym i z czarnym wzorkiem serca z łuskami po środku oraz fioletową, krótką spódnicę-bombkę. Jej buty to niebieskie japonki. Dołączono do niej czerwoną torebkę, niebieski kubek z napojem oraz czarne okulary.

Lalki sprzedawane w dwupaku.

Ebbie Blue

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV67

Ebbie (14 cm) ma włosy związane w dwie kitki. Na głowie ma czarne okulary. Lalka ubrana jest w różowo-czarną koszulkę w zygzaki, bez rękawków, w jaśniejsze kropki i bąbelki, wykończona żółtą nitką. Na końcu ogona ma czarną bransoletę. Dołączono do niej zieloną piłkę i różowy basenik.

Rodzina Cleo de Nile

  • Lalki
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu:  ?
  • Numer modelu: FCV76

Włosy Cleo są proste, zaczesane na obie strony głowy i sięgają pośladków. Widnieją w nich piaskowe pasemka. Lalka ubrana jest w szarą sukienkę bez rękawków, sięgającą do połowy ud, wykończoną różowymi gumkami, poprzecinaną fioletowymi i turkusowymi paskami i w czarne wzory hieroglifów. Buty to turkusowe sandały na koturnie.

Lux (14 cm) ma włosy wysoko zaczesane i z fioletowymi pasemkami. Na głowie ma złoty bandaż. Lalka ubrana jest w czerwoną koszulkę bez rękawków wykończoną złotą nitką i w niebieskie i złote wzory oraz czarne, krótkie spodenki w kolorowe hieroglify. Jego buty to czerwone klapki.

Sandy (figurka) ma złote nakrycie głowy przywodzące na myśl te, jakie nosili starożytni faraonowie. Lalka ubrana jest we fioletowe śpioszki z wzorkiem oka i zębami. W ręce trzyma niebieską butelkę.

W skład zestawu wchodzi niebieski kocyk, zielony kartonik ze słomką oraz złoty kubek z napojem i słomką.

Lalki sprzedawane w trzypaku.

Pharrah de Nile

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV72

Pharrah (14 cm) ma włosy zaczesane do tyłu i związane w wysoką, krótką, lokowaną kitę. Na głowie ma złotą opaskę z kokardą a na szyi łańcuszek ze skarabeuszem tego samego koloru. Lalka ubrana jest w czerwoną sukienkę do kolan ze złotymi obszyciami, bez rękawków i w niebiesko-złote wzory. Jej buty to czerwone kapcie z kokardami i skarabeuszami. Dołączono do niej grę planszową, dwa pionki w kolorze niebieskim i zielonym oraz złotą kość do gry.

Sandy de Nile

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV72

Sandy (figurka) ma złote nakrycie głowy przywodzące na myśl te, jakie nosili starożytni faraonowie. Lalka ubrana jest we fioletowe śpioszki w poziome paski i ze złotym wzorem krzyża Ankh.

Lalka sprzedawana z zestawem, w skład którego wchodzą fioletowa butelka, złoty widelec, różowe ciastko na niebieskim talerzu oraz złote krzesełko do karmienia z niebieskim oparciem, ozdobione wizerunkami kotów i egipskiego skarabeusza.

Rodzina Draculaury
BudgetIcon

Monster Family: Vampire Kitchen

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV75

Włosy Draculaury są proste, rozłożone równo po obu stronach głowy i sięgają pośladków. Na głowie ma ciemnoróżową opaskę ze skrzydłami, sercem i czapką kucharza. Lalka ubrana jest w różowo-białą sukienkę na ramiączkach, w fale z czarno-błękitnymi wzorami nietoperzy, z białą falbaną przy dekolcie, powyżej kolan. Jej buty to ciemnoróżowe sandały z kokardami. Na lewej dłoni ma żółtą rękawicę kuchenną.

Włosy Draculi są krótko ścięte a na nosie ma okulary w grubych, czarnych, prostokątnych oprawkach. Lalka ubrana jest w biało-różową koszulę w paski z rękawami nieco powyżej łokci, na którą ma założoną purpurową kamizelkę w ciemniejsze wzory, czarny fartuch kuchenny z fioletowym kołnierzem oraz czarne, proste spodnie. Jego buty to czarne pantofle. W rękach trzyma kuchenną trzepaczkę oraz ścierkę.

Lalki sprzedawane w dwupaku w zestawie, w skład którego wchodzą dwa czarno-różowe krzesła barowe z oparciem w kształcie płomienia, żółto-czarny stolik barowy z kapiącą mazią, kuchenka, piekarnik, blat, lodówka oraz wiele kuchennych akcesoriów.

Fangelica

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu: FCV65
  • Numer modelu: FCV68

Włosy Fangelici (14 cm) są zaczesane do tyłu i związane w lokowaną kitę do brody. Na szyi ma różowe boa, do którego z tyłu są przymocowane skrzydła nietoperza. Lalka ubrana jest w morską bluzkę na ramiączkach oraz fioletową spódnicę-bombkę do kolan wykończoną czarnymi tasiemkami, w kolorowe wzory confetti, serc, serpentyn i skrzydeł nietoperza. Jej buty to czarne sandały ze skrzydłami. Jako dodatki posiada błękitny mikser z kościanymi dłońmi zamiast łopatek, fioletową miskę oraz różowy tort na wrzosowej podstawce.

Draculaura i Fangelica

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: FCV80
  • Numer modelu: FTB87

Włosy Draculaury są proste, zaczesane do tyłu i sięgają ud. Na głowie ma opaskę barwy magenta ze skrzydłami nietoperza, urodzinową czapeczką i pająkiem. Lalka ubrana jest w czarną, ołówkową sukienkę do kolan w gradientowane, niebiesko-różowe wzory nietoperzy. Sukienka utrzymuje się na pojedynczym, grubym, różowym ramiączku z siateczki a w pasie ma poszytą falbankę z materiału tego samego typu. Jej buty to trampki na wysokim obcasie w kolorze magenta.

Włosy Fangelici są proste i związane w dwie duże kitki. Na głowie ma błękitną opaskę z urodzinową czapeczką i nietoperzem. Lalka ubrana jest w czarno-błękitną sukienkę we wzory mazi oraz fioletowe bazgroły, wykończona różową siateczką w pasie i dekolcie. Jej buty to fioletowe trampki na koturnie.

Lalki sprzedawane w dwupaku. Dołączono do nich granatowe pudełko prezentowe, różowego pluszaka, balony w kolorze fuksji oraz fioletowy kawałek ciasta na ciemnoróżowym talerzu.

Rodzina Frankie Stein
BudgetIcon

Frankie Stein i Alivia Stein

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: jesień 2017
  • Numer asortymentu: FCV80
  • Numer modelu: FKP50

Włosy Frankie są proste, zaczesane do tyłu i związane w kitę sięgającą talii. Lalka ubrana jest w niebiesko-białą sukienkę w poziome paski do połowy ud i bez rękawków, w czarne wzory szwów oraz kolorowe wzory kawałków arbuza. Na sukienkę ma nałożony koralowy fartuch kuchenny. Jej buty to niebieskie sandały.

Włosy Alivii (18 cm) są zaczesane do tyłu i lokowane, sięgają do talii, a jej grzywka zasłania całe czoło. Na głowie ma czarną opaskę. Lalka ubrana jest w czarno-różową sukienkę w kratkę, na ramiączkach, wykończoną u dołu falbanką, w kolorowe wzory kół zębatych i zygzaków. Jej buty to czarne trepy na koturnie.

Lalki wydane w dwupaku. Dołączono do nich niebieską tackę, 3 kolby kukurydzy, srebrny grill na wysokiej nodze oraz zielone szczypce do grilla w kształcie kości rąk.

Alivia Stein i Gigawatt

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: jesień 2017
  • Numer asortymentu: FND57
  • Numer modelu: FND58

Włosy Alivii są proste i związane w kitę do brody a jej grzywka zasłania całe czoło. Na głowie ma czerwoną opaskę z kokardą i kołem zębatym. Lalka ubrana jest w czerwoną sukienkę na ramiączkach, do kolan, w pomarańczono-niebiesko-białą kratę i kolorowe wzory zygzaków, kół zębatych i piorunów. Jej buty to czarne trepy na koturnie. Dołączono do niej niebiesko-czerwony koszyczek oraz zwierzaka.

Zestawy

Monster Family: Bunk Bed

  • Zestaw
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: FND56
  • Numer modelu: FND56

Włosy Pawli są mocno lokowane i związane w wysoką kitę. Lalka ubrana jest w bladozieloną piżamkę w białe wzory łap, na którą składa się koszulka na ramiączkach i krótkie spodenki.

W skład zestawu wchodzi piętrowe łóżko, różowa książeczka, zielono-żółta mata, dwa pluszaki w niebieskich odcieniach, trzy poduszki w kolorze różowym, niebieskim i zielonym, dwa różowe kocyki w kolorowe wzory rombów, łap i półksiężyców oraz jeden fioletowy kocyk we wzory zebry i łap.

Lalka sprzedawana w trójpaku z Weredith i Packlyn Wolf, którzy są ubrani w fioletowo-białe śpioszki w poziome pasy, z główką wilka po środku.

Ciekawostki

  • Lalka Cleo do Nile jest jedyną lalką w tej serii, która posiada pełną artykulację.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls
2018 Ghoul to MermaidHowling HoodiesGhostly Tea PartyRainy Day Ghouls
Inne Create a Monster, Inner Monster, Pluszaki Potworzaki, Secret Creepers, Gore-Geous Ghoul, Winylowe figurki, Monster High Mega Bloks, Monster Minis
Lalki niskobudżetowe
Lalki i zestawy niskobudżetowe
Rok 2015
Budget BasicSleepover FunDesigner Booo-tiqueBeast Bites Cafe
Rok Linie lalek
2016 CheerleaderVoltageous Hair Frankie SteinHow Do You BooGhoul-la-la LockerSkulltimate Science ClassSurf-to-Turf ScooterBoltin' BicycleDay-to-Night FashionWelcome To Monster MighIce Scream Ghouls
2017 CheerleaderEmojiMusic ClassParty HairLots of LooksSweet TreatsElectrified: High VoltageTeen HangoutMonster FamilySwimsuitVoltageous Science ClassGarden CrittersSchool Spirit: Lunch PlaysetComic Dolls