Fandom

Monster High Wiki

Monster Exchange

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Monster Exchange - linia lalek Monster High. Postacie, które tam występują, wybierają się na wymianę zagraniczną uczniów. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2014 roku. Były to Draculaura, Lagoona Blue oraz dwie nowe postacie - Lorna McNessie oraz Marisol Coxi.

Lalki

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Monster Exchange'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CDC35

W tej serii grzywka Draculary jest prosta, a jej włosy włosy spięte są w dwa koki. Pierwszy z nich znajduje się na czubku głowy, drugi natomiast - po jej lewej stronie. Oswobodzona część włosów dziewczyny sięga natomiast do jej ud. Głowa lalki została również ozdobiona różową, strzępioną kokardą z wysokimi odnóżami, do których przytwierdzono dzwoneczki. Uszy Draculaury przebite są długimi, jasnoróżowymi kolczykami w kształcie kwiatu. Dziewczyna ubrana jest w różową bluzkę z krótkimi rękawkami. Zarówno one, jak i kołnierz, zostały wykończone czarnymi tasiemkami. Całość pokryta jest czarnym i malinowym wzorem przedstawiającym wachlarze i kwiaty. Całość przepasana jest grubym, ciemnoróżowym pasem z dziurami i pofalowanymi brzegami. Lalka ma również na sobie białą spódniczkę, sięgającą do kolan. Widnieje na niej czarny wzór przedstawiający pajęczyny. Jej końce są postrzępione i ozdobione różowym motywem wachlarzy. Buty Draculaury to czarne japonki na wysokim, różowym koturnie na obcasie. Do lalki dołączona jest duża, kanciasta torba w kształcie serca z czarnymi obwódkami oraz pamiętnik.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Monster Exchange'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CDC37

W tej serii włosy Lagoony są mocno pokręcone i spięte w dwa kucyki sięgające ramion. Ich końce zostały zafarbowane na niebiesko. Na jej głowie znajduje się natomiast błękitna opaska z czarnym kwiatem oraz wysoką, błękitną peinetą. Lalka ubrana jest w białą sukienkę bez rękawów, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona czerwonymi kropkami oraz dwiema falbanami. Pierwsza z nich jest biała, ozdobiona czarnymi kropkami, a druga - łososiowa. Obie obszyte są czarnymi nićmi. Lagoona ma także na sobie czarną kurtkę, ozdobioną białymi kropkami różnej wielkości. Buty dziewczyny to szare balerinki bez obcasów. Są one wiązane na kostce i ozdobione różowymi kwiatami. Do lalki została dołączona duża, różowa torba w kształcie muszli. Została ona ozdobiona roślinnymi rzeźbieniami. W pudełku znajduje się także pamiętnik dziewczyny.

Lorna McNessie

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Monster Exchange'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CDC38

W tej serii włosy Lorny są polokowane, a na jej głowie widnieje czerwony beret w białą, czarną oraz niebieską kratę. Dziewczyna ubrana jest w czerwoną bluzkę z krótkim rękawkiem z falbankami. Ozdobiona została ona wzorkiem przedstawiającym romby utworzone z kropek i kresek oraz czarną siateczką. Lalka ubrana jest także w błękitną spódniczkę z falbankami, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona wzorem przedstawiającym czerwoną kratę w czarne kropki oraz jasnoniebieskie morskie fale. Buty Lorny są czarne, wiązane sznurowadłami. Ich koturn jest szary oraz ozdobiony wzorem przedstawiającym mur. Do lalki została dołączona czerwona torba z rączką, ozdobiona nadrukiem przedstawiającym potwora z Loch Ness oraz pamiętnik.

Marisol Coxi

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Monster Exchange'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CDC36

W tej serii włosy Marisol zaczesane są wysoko ponad głowę. Co więcej, są one wyprostowane, a ich końce sięgają do bioder dziewczyny. Co więcej, ozdobione są one dwoma cytrynowymi pasemkami, uplecione w warkocze uwieńczone pomarańczowymi spinkami w kształcie kwiatów. Na głowie lalki widnieje neonowo zielony melonik, utrzymujący się na opasce tego samego koloru. Marisol ubrana jest w prostą różową bluzkę bez rękawów. Na nią została założona pomarańczowa koszula z rękawami do łokci, ozdobiona granatowymi, poziomymi paskami oraz orientalnymi wzorami. Dziewczyna ma na sobie także czarną spódniczkę, na której również widnieją podobne motywy, ale tym razem niebieskie i zielone. Co więcej, ubranko podszyte jest pofalowaną, zieloną falbaną. Buty Marisol są różowe, na koturnie i z odkrytymi palcami. Ozdobione są one zielonymi sznurkami, po dwa przy każdym. Do lalki dołączona jest zielona torba z dwiema wytłoczonymi stopami oraz pamiętnik.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki