Fandom

Monster High Wiki

Moanica D'kay

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Moanica D'kay
Moanica art.PNG
Wiek: 15 lat
Moja BUU-unikalna cecha: Dowodzę! Jestem typem potwora, który przejmuje kierownictwo i niewielu odważa się kwestionować mój autorytet.
Zabójczy Styl: Niektórzy mogliby to wziąć za buntowniczy styl grunge, ale dla mnie to po prostu mój zombie-szyk. Zawsze wyglądam modnie. Niezależnie od tego, czy to wieczorny samotny spacer, czy tłumny bankiet.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam mieć kontrolę i wydawać rozkazy, które inni wykonują bez szemrania.
Zwierzak: Czy nie wyraziłam się jasno? Mam całą armię własnych zombie.
Najbardziej irytująca rzecz: Upiorki, które myślą, że możemy żyć w zgodzie z normalsami. Po pierwsze, zgoda jest nudna. Po drugie, nudni są też sami normalsi. Tak prawdę mówiąc, to potwory też są strasznie nudne.
Upiorna wada: Ta sztuczka (w domyśle: zamienianie w zombie) nie działa jednak w przypadku upiorków, więc muszę rekrutować ich w tradycyjny sposób, stosując swój czar i umiejętność manipulacji.
Ulubione jedzenie: Makaron Vermicelli. Jako zombie i mieszkankę nekropolii bawi mnie to, że nazwa tego dania oznacza "małe robaki".
Przyjaciele: Vandala Doubloons i River Styxx (?)
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Moanica D'kay – córka zombie. Zadebiutowała w filmie Witamy w Monster High jako główna antagonistka.

Osobowość

Moanica to sprytna i przebiegła zombie, która nie uznaje możliwości zgody pomiędzy potworami i ludźmi a wręcz przeciwnie; stara się zaognić konflikt. Dowodzi armią zombie, które są na skinienie jej palca, a inne upiory stara się przekonywać do swoich racji za pomocą przemyślnych intryg. Jest zła, podstępna i łatwo się nudzi, jeśli nie ma możliwości bycia przywódcą.

Wygląd

Moanica ma szaro-brązową skórę, duże zielone oczy oraz brązowe brwi. Włosy są metalicznoróżowe, długie i lekko falowane z pojedynczym, seledynowym pasemkiem.

Klasyczny potwór

Zombie-wallpaper001.jpg

Zombie to fikcyjna istota nieumarła popularna szczególnie w horrorach. Słowo zombie pochodzi prawdopodobnie od afrykańskiego zumbi (fetysz w języku kikongo) lub od nzambi (bóg w języku kimbundu). Pojęcie zombie wywodzi się z kultury voodoo, w którym oznacza osobę silnie zniewoloną i ślepo lub nieświadomie wykonującą polecenia osoby którą ją kontroluje. Taki typ zombie był obecny w kulturze od drugiej połowy lat 20. XX wieku do prawie końca lat 60. Teraz mało kto kojarzy zombie z voodoo, ponieważ przyjęli się jako osoby martwe, powstające z grobu i starającą się zaspokoić żądzę krwi poprzez konsumpcję świeżego ludzkiego mięsa lub mózgu.

Zdolności

  • Nieśmiertelność - Moanica jako córką zombie jest nieśmiertelna.
  • Brak cech zombie - Moanica mimo swojego pochodzenia nie wykazuje większości charakterystycznych dla swojej rasy cech takich jak powolny, chwiejny chód, mowa zombie czy niemożność skakania.
  • Pazury - Moanica potrafi chować i wysuwać swoje pazury. Używa ich do zastraszania.
  • Transformacja - Moanica potrafi zamieniać ludzi w bezmózgie zombie. W ten sposób przejmuje nad nimi dowodzenie.

Umiejętności

  • Manipulacja - Moanica wie jak za pomocą odpowiedniego doboru słów i kłamstwom z łatwością przekonać inne potwory do swoich racji.
  • Urok osobisty - Moanica dzięki swojemu czarowi i pewności siebie zdobywa pozycję lidera na pstryknięcie palca.

Relacje

Rodzina

Moanica jest córką zombie.

Przyjaciele

Według oficjalnej strony Monster High przyjaciółmi dziewczyny są Vandala i River.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Moanica uważa swoje sługi-zombie za zwierzęta.

Lalki

Welcome To Monster High

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Moaniki są metalicznoróżowe, długie i lekko falowane z pojedynczym, seledynowym pasemkiem. Uszy są przebite różowymi kolczykami w kształcie dżdżownic. Na szyi na podwójny naszyjnik tego samego koloru z wisiorkiem przypominającym klatkę piersiową. Na ręce ma różową bransoletkę wyglądającą jakby była zrobiona z żeber. Lalka ubrana jest w szarą kamizelkę w zielone i czarne grochy z dużym kołnierzem, bladożółtą koszulkę bez rękawów z kolorowym motywem żeber i kręgosłupa oraz czarne spodnie w szare i białe łaty. Wokół talii ma zapięty różowy pasek przywodzący na myśl zwoje mózgu z klamrą w kształcie Skullette. Przez ramię ma przewieszoną torebkę na długim pasku tego samego koloru. Wyglądem przypomina mózg. Buty dziewczyny to sznurowane botki sięgające powyżej kostek na koturnie z motywem zwojów mózgu.

Lalka sprzedawana osobno i w dwupaku z Draculaurą.

Welcome To Monster High - Dance The Fright Away!

  • Lalka

W tej serii włosy Moanici są związane w wysoką, krótką kitkę. Grzywka jest zaczesana na bok. Uszy przebite są seledynowymi kolczykami w kształcie grobów. Na prawej dłoni ma założoną czarną rękawiczkę. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na jedno ramię w kolorowe wzory. Falbana na dole sukienki oraz ozdoba ramiączka są wykonane z czarnej siateczki z dodatkiem metalicznych różowych elementów. Wokół talii ma zapięty jasnoróżowy pasek z ćwiekami i klamrą w kształcie róży. Buty są na obcasie, tego samego koloru co pasek. Wyglądają jakby były zrobione ze zwojów mózgu. Do lalki dołączono czarną maskę z rączką. Przypominają one "zahipnotyzowane" oczy z kreskówek z kapiącą mazią.

Meta Timeline

Ciekawostki

  • Imię postaci jest zbitką angielskiego słowa "moan" (pl. jęczeć) oraz imienia Monica.
  • Nazwisko pochodzi od angielskiego "decay" (pl. rozkład).
  • Jej lalka w serii Dance The Fright Away! jest dostępna w dwóch wariantach kolorystycznych - z fioletową lub czerwoną szminką.
  • Choć na stronie Monster High w rubryce "Przyjaciele" widnieją Vandala i River jest to prawdopodobnie błąd, gdyż obie upiorki nie wystąpiły w najnowszym filmie. Co za tym idzie nie miały możliwości się poznać.
  • Lalki Moanici są nieco wyższe od standardowych.
  • Prawdopodobnie ma latynoskie korzenie - świadczą o tym jej akcent oraz hiszpańskie wtrącenia.

Galeria

Inne

Telewizyjne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki