FANDOM

Miss Zamieszczania
Odcinki
Misinfrmacion49.PNG
Sezon: 2 sezon
Premiera: 6 stycznia 2012
Poprzedni: Desperackie godziny
Następny: Zmiana zdania
Obejrzyj na YouTube

Miss Zamieszczania (ang. Miss Infearmation) – 19 odcinek drugiego sezonu Monster High, którego głównymi bohaterami są straszyciółki.

OpisEdytuj

Czy Gil i Lagoona przetrwają lato? Kto zorganizował imprezę na koniec szkoły u Cleo? I kto redaguje ,,Cerberka"? Oglądajcie kolejny odcinek Monster High!

StresczenieEdytuj

Czy Gil; i Lagoona przetrwają wakacje? O tym zadecyduje przyszłość. Tymczasem Frankie, Draculaura i Clawdeen rozmawiają o anonimowej plotkarce posługującej się pseudonimem Cerberek, podczas gdy Clawdeen wyjmuje prezenty od Clawda z szafki Lali. Manny dokucza Jacksonowi, więc Frankie staje w obronie chłopaka, i tak poznaje Jacksona, co zapowiada miłość. Kiedy Cleo i Ghoulia rozmawiają pewien duch (czyli Cerberek) podsłuchuje rozmowę i myśląc, że zapowiadają imprezę u mumii, wysyła SMS-em zaproszenia na przyjęcie, gdzie zjawia się niemal całe Straszyceum. Impreza powoduje znaczne szkody, co zauważają Straszyciółki. Sprawę komplikuje także to, iż Cleo miała popsuty trumnofon i nie mogła wysłać zaproszeń, zawiadamiających o imprezie... Kiedy mumia przychodzi wraz z Ghoulią, myśli, że to oni zorganizowali tę imprezę dla niej. Jaki będzie finał tego feralnego przyjęcia?

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki