Fandom

Monster High Wiki

Meowlody

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Meowlody • Galeria 
Cytat1.png Straszyceum różdżkę wygrać chce, bardzo chce, lecz niestety im to nie udało się Cytat2.png
Meowlody w odcinku Droga do potwornych mistrzostw.
Meowlody
Meowlody Skullette.png
Meowlody.png
Wiek: Obydwie: 15
Zabójczy Styl: Purrsephone: Preferujemy spódniczki, kamizelki oraz błyszczące i pobrzękujące bransoletki. Kochamy także dobrze dopasowane stroje. Prawda siostrzyczko?
Meowlody: Ależ oczywiście. Dzięki temu życie jest mniej skomplikowane... dla nas.
Ulubione zajęcie: Gdy nie ucinamy sobie drzemki, kochamy gimnastykę. Przede wszystkim dlatego, że zawsze lądujemy na cztery łapy.
Zwierzak: Kiedyś miałyśmy kanarka... ale jedna z nas ma alergię na ptaki i musiałyśmy go oddać.
Najbardziej irytująca rzecz: P.: Gdy upiory z góry zakładają, że myślimy tak samo i we wszystkim się zgadzamy.
M.: Dla mnie to nie jest najbardziej irytujące. Ja nie lubię zamkniętych drzwi.
P.: Możesz je po prostu otwierać.
M.: Nie w tym rzecz.
Upiorna wada: P.: Czasem przez naszą ciekawość pakujemy się w tarapaty i zgadzamy się być częścią planów innych upiorów bez rozważenia konsekwencji.
M.: Dlaczego, siostrzyczko? Mówisz tak, jakbyśmy nie decydowały same za siebie.
P: Proszę o wybaczenie. Możliwe, że się mylę.
Ulubione jedzenie: Lody.
Ulubiony przedmiot: Kochamy Szaloną naukę, zwłaszcza zajęcia z genetyki.
Nielubiany przedmiot: Gotowanie – Pani Kindergrubber każe nam nosić siatkę okrywającą całe ciało.
Ulubiony kolor: Naszym ulubionym kolorem jest pomarańczowy i spalony pomarańczowy.
Przyjaciele: Purrsephone
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Meowlody

Meowlody – córka kotołaków, ma 15 lat. Dziewczyna, głownie rozpoznawana poprzez jej białe włosy, ma siostrę bliźniaczkę – Purrsephone, rozpoznawaną przez jej czarną fryzurę. Obie dziewczyny przyjaźnią się z Toralei Stripe. Jest ona dla nich najlepszą przyjaciółką, trzecią siostrą i liderką grupy, która sieje zamęt w Monster High. Mimo dowództwa Toralei, Meowlody ma własny podstępny umysł i może pracować samotnie lub też kierując własną siostrą. Chociaż ona i Purrsephone dobrze się dogadują, Meowlody często jest nieczuła na jej potrzeby i dobre samopoczucie.

Osobowość

Gdy wraz z siostrą pojawiła się w serialu pierwszy raz, nie odgrywała żadnej roli, prócz tła dla Toralei, knując razem z nią. Wspomniane było, iż zrobi to, co jej się nakaże, nie rozważając jakie mogą być tego konsekwencje. Purrsephone nie cierpi, gdy inne potwory w Straszyceum traktują je jako bezmyślne popychadła Toralei, które wykonują jej polecenia. Meowlody wydaje się dominować z pomiędzy niej i jej siostry. Nie dba ona także o to, czy inne potwory mylą ją z jej siostrą bliźniaczką, kiedy Purrsephone stara się zrobić wszystko co w jej mocy by ich nie mylono.

Wygląd

Meowlody oraz jej siostra starają się odgrywać między sobą efekt lustrzanego odbicia. Dziewczyna ma szarą skórę. Na jej twarzy przebiega biały pas, który kończy się na brodzie. Na prawym ramieniu i lewej nodze posiada białe pręgi. Włosy Meowlody są białe i ozdobione kosmykiem złożonym z biało-czarnych pasków. Jej kosmyk zwisa z lewej strony.

Klasyczny potwór

Catpeople.png

Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Zdolności

  • Koci instynkt - Meowlody cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość, fascynacja ciągiem przyczynowo-skutkowym, spryt oraz pogoń za jakimś obiektem (Zabawa w kotka i myszkę).
  • Pazury - Meowlody potrafi chować i wysuwać pazury. Często używa ich do obrony lub zastraszania.
  • Zręczność - Będąc kotołakiem Meowlody ma zwiększoną zwinność i elastyczność, dzięki czemu zawsze spada na cztery łapy.

Umiejętności

  • Gimnastyka - Meowlody w swoim bio wspomina, że jednym z jej ulubionych zajęć jest gimnastyka. Ponadto była w składzie Potworniarek.
  • Kawały - Meowlody razem z Toralei i swoją siostrą Purrsephone tworzy najróżniejsze psoty, których ofiarami padają najczęściej uczniowie z Monster High.

Relacje

Rodzina

Meowlody jest córką kotołaków. Ma również siostę-bliźniaczkę Purrsephone. Wg pamiętnika ich mama bardzo troszczy się o tą drugą.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Meowlody jest jej bliźniaczka - Purrsephone oraz Toralei Stripe, która jest dla niej jak trzecia siostra i głowa kotołaczek. Teraz razem z nią knują przeróżne plany. Dziewczyna ma także dobre stosunki z innymi kotołakami: Catty Noir i Catrine DeMew .

Miłość

Relacje miłosne Meowlody nie są obecnie znane.

Zwierzak

Meowlody i jej siostra miały kiedyś kanarka, ale przez to, że Purrsephone miała uczulenie na ptaki, musiały go oddać.

Lalki

Campus Stroll

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: luty 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: W9215

W tej serii Meowlody ma na sobie czarną koszulkę bez rękawów, na której są białe ślady kocich pazurów . Na niej ma założony czarny bezrękawnik ze srebrnymi paskami i czerwonym "zamkiem". Mini spódniczka kotołaczki jest koloru pomarańczowego. Na jednej dłoni dziewczyna namalowaną ma czerwoną rękawiczkę. Dodatkowo na przedramionach nosi czarne i pomarańczowe bransoletki. Na prawym nadgarstku Meowlody nosi pomarańczową torebkę w kształcie kłębka wełny. Sięgające do kolan buty kotołaczki są koloru czarnego. Są one wyposażone w szkarłatne obcasy klinowe. Sznurówki zastąpione są czarnymi kokardami.

Do lalki dołączony jest pamiętnik. Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Purrsephone.

Go Monster High Team!!!

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii Meowlody ubrana jest w czarną sukienkę Potworniarki. Jest ona wykończona różowo-białym paskiem w kształcie błyskawic i różowym paskiem przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem, podobnym do tego, którym jest obszyta. Na piersi Meowlody widnieje logo Monster High. Jej buty to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Do pudełka dołączony jest biały megafon oraz torba sportowa z logiem Monster High na boku, dwoma białymi rączkami i jedną dużą, różową.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku Purrsephone i Toralei Stripe.

Zombie Shake

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Zombie Shake'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJR15
  • Numer modelu: BJR16

W tej serii włosy Meowlody są ułożone w pofalowane koki. Spięte są one niebieskimi spinkami w kształcie kłębków wełny. Grzywka dziewczyny jest zaczesana na lewą stronę czoła. Prawe ucho jest przebite czarnym kolczykiem w kształcie rybich ości. Szyja Meowlody ozdobiona jest błękitną obrożą z kolcami i wizerunkiem rybiego szkieletu. Ubrana jest ona w sukienkę bez ramiączek, sięgającą do połowy uda i ozdobioną poziomymi błękitnymi, czerwonymi i białymi paskami oraz ciemnoniebieskimi paskami imitującymi spływającą krew. Dół ubranka jest postrzępiony i wykończony czarną siateczką. Całość ozdobiona jest czarnym paskiem z łańcuchami. Na sukience Meowlody znajduje się czarny bezrękawnik ze sterczącymi ramiączkami i czerwonymi paskami. Nadgarstki lalki ozdobione są błękitnymi i czerwonymi bransoletkami. Jej buty są czerwone na czarnym obcasie. Mają one kształt rybich ości. Do lalki dołączona jest czarna torebka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Purrsephone.

Wheelin' Werecats

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Wheelin' Werecats'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Meowlody ułożona jest po lewej stronie jej głowy i ozdobiona jest ona biało-czarnym pasemkiem. Na jej głowie znajduje się czarny kask z kocimi uszami, a na nosie - żółte okulary przeciwsłoneczne w oprawkach w kształcie kocich oczu. Dziewczyna ubrana jest w czarny kombinezon z krótkimi nogawkami, utrzymujący się na czterech czarnych ramiączkach. Strój ozdobiony jest żółtymi śladami kocich pazurów. Buty Meowlody to czarne kozaki na koralowym koturnie. Koturny są ozdobione kokardami tego samego koloru. Do lalki została dołączona koralowa torba na czarnym ramieniu oraz napój w turkusowej puszcze z białą słomką.

Ghouls' Getaway

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghouls' Getaway'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Meowlody są związane w kitkę. Jej grzywka jest zaczesana do tyłu. Na głowie ma pomarańczową ozdobę z kwiatami i geometrycznymi wizerunkami rybich ości. Ucho lalki przebite jest długim, czerwonym kolczykiem. Szyję zdobi wielki, pomarańczowy naszyjnik z ości i kości. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę na jedno ramię we wzory. Powyżej łokci lalka ma założone czerwone bransolety. Jej buty to pomarańczowe sandały na koturnie. Przód cholewki przywodzi na myśl rybie ości.

Meta timeline

  • 8 lutego 2011: Meowlody zadebiutowała w webisodzie Polityka krzyku.
  • czerwiec 2011: Imiona Meowlody oraz jej siostry zostały ujawnione po raz pierwszy w pamiętnikach Cleo de Nile, Clawdeen Wolf i Frankie Stein. Jak na razie nie było wiadomo o kim mowa.
  • 13 listopada 2011: Oficjalny art Meowlody zostaje ujawniony.
  • 10 stycznia 2012: Wspólny profil bliźniaczek zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 12 lutego 2012: Meowlody zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 28 lutego 2012: Pierwsza lalka Meowlody zostaje wydana w ramach serii Campus Stroll w ekskluzywnym dwupaku z Purrsephone.
  • 22 lipca 2012: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Meowlody.

Ciekawostki

  • Imię Meowlody pochodzi od słowa "meow", czyli miauczeć, połączonego z imieniem Melody.
  • Toralei, Purrsephone i Meowlody mają ogony tylko na swoich "oficjalnych artach" i lalkach. Wszystkie trzy w webisodach ich nie posiadają.
  •  Kolor spódnicy lalki i postaci w webisodach jest jasnoczerwony, podczas gdy na oficjalnym arcie jest pomarańczowy.
  • We wszystkich odcinkach, jak również w pamiętniku, Meowlody jeszcze nigdy nie odnosiła się do swojej siostry po imieniu.
  • Ich wspólne bio na oficjalnej stronie MH nie uwzględniają Toralei jako przyjaciółki, jednak bio z tyłu ich pudełka już tak.
  • Lalki Meowlody dopuszczone do sprzedaży w ramach serii Zombie Shake i Wheelin' Werecats mają umieszczone pręgi na lewym ramieniu i prawej nodze (tak jak ma Purrsephone). Natomiast na zdjęciach promocyjnych i artach są umiejscowione poprawnie. Błąd ten naprawiono tylko w serii Wheelin' Werecats.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki