FANDOM

Melody

Melody Carver - uczennica Merston High, występuje jedynie w książkach.

Osobowość

Melody jest na pierwszy rzut oka miła i sympatyczna. Pomagając potworom pokazała, że ma dobre serce. Nie daje jednak sobą pomiatać i chce zawsze stawiać na swoim, ponieważ przed korektą nosa często była traktowana jak śmieć. Manipuluje ludźmi (i nie tylko ludźmi) za pomocą swojego głosu. W czwartej części książki zachowuje się raczej jak zwyczajni RAD-owcy.

Wygląd

Według książki Melody ma czarne, matowe włosy. Jej oczy są szare. Jest blada, nieopalona. Melody nosi zwykle rozciągnięte bluzki i jeansy oraz swoje różowe conversy. Przed operacją miała nos wyglądający jak garb wielbłąda. Teraz ma on idealny kształt.

Klasyczny potwór

300px-Harpia

Syrena – w mitologii greckiej to niebezpieczne i przebiegłe stworzenia femme fatale wyobrażane jako półkobieta-półptak. Później, podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażana jako ryba z głową kobiety lub pod postacią półkobiety-półryby.

Syreny mieszkały na wyspie znajdującej się między wyspą Kirke a Skyllą i Charybdą. Siedziały na łące i śpiewały. Na wybrzeżu znajdowało się mnóstwo kości tych, którzy usłyszeli ich śpiew i wyszli na ląd.

Relacje

Rodzina

Melody ma przybranych rodziców Glory i Beau oraz starszą przyrodnią siostrę Candace. Jej biologiczną matką jest Marina.

Przyjaciele

Melody na początku sieri miała dwie przyjaciółki Bekkę Madden i Haylee Barron-Mendelwitz, z którymi jednak zerwała przyjaźń na końcu tej samej części książki. Teraz jej przyjaciółmi są Frankie Stein i Cleo de Nile. Przyjaźni się też z Brettem Reddingiem i Billym Phaidinem.

Miłość

Melody chodzi z Jacksonem Jekyllem. W czwartej części książki, ich związek przeżywał kryzys...

Zwierzę

Melody nie ma żadnego zwierzaka.

Ciekawostki

  • Cleo de Nile nazywa ją Melosmarkiem.
  • Pod koniec 2 części odzyskuje głos.
  • Plotki mówią, że niedługo Melody wystąpi w webisodach.
  • W czwartej części, Melody dołącza do zespołu "Skrzydła z ołowiu".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki