Fandom

Monster High Wiki

Maul Session

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Maul Session - linia akcesoriów Monster High. Pierwsze ubranka z serii zostały wydane w styczniu 2012 roku. Były one przeznaczone dla Frankie Stein, Cleo de Nile, Spectry Vondergeist oraz Toralei Stripe. W kwietniu tego samego roku wzbogacono linię o ubranka Abbey Bominable, Clawdeen Wolf, Lagoony Blue oraz Operetty.

Akcesoria

Frankie Stein

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: styczeń 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: W9123

W skład akcesoriów dla Frankie wchodzi niebieska koszulka ozdobiona czerwonymi rękawkami i dekoltem, a także spódnica z czarnym pasem ozdobiona niebieskimi, czerwonymi, białymi i czarnymi cekinami w kształcie śrub oraz białymi szelkami w niebieską kratkę Buty dla lalki są niebieskie. Mają one czerwone zapięcia z czarnymi klamerkami. W pudełku można również znaleźć srebrną torebkę z niebieskimi i czarnymi paskami, niebieski talerz z różowym ciastem z zieloną polewą, srebrny widelczyk z nadzianą na nim różową polewą oraz zielony napój w pomarańczowej szklance.

Spectra Vondergeist

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: styczeń 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: W9125

Akcesoria dla Spectry zawierają jedwabną, srebrną chustę na głowę, brązowe okulary słoneczne z brylancikami, białe, półprzeźroczyste buty obwiązane łańcuchami, mały, biały trumnofon, różową kulę obwiązaną łańcuchem, niebieską sukienkę ozdabianą srebrnymi i fioletowymi wzorkami i mały magazynek dla lalki.

Toralei Stripe

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: styczeń 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: W9126

W skład akcesoriów dla Toralei wchodzi czarny T-shirt z przerywanymi kropkami, w połączeniu z pomarańczową chustą w szachownicę. Spódnica dziewczyny jest czarna w srebrne pręgi. Są na niej pionowe guziczki. W pudełku można również znaleźć okulary 3D, mianowicie jedna soczewka jest niebieska, druga czerwona. Oprócz nich - srebrny pas z ćwiekami i torebkę z trzema paskami. Do czarnych butów na koturnach przyczepione są pomarańczowe bandany. Zestaw zawiera dwa bilety i obrazek z myszką. Prawdopodobnie jest to ulotka, zapowiadająca film.

Cleo de Nile

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: styczeń 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: W9124

W skład akcesoriów dla Cleo wchodzi złoty, jednoczęściowy kombinezon wiązany na szyi. Ozdobiony jest wzorem z bandaży. Buty dla lalki również są złote, a także ozdobione czarnymi elementami. W pudełku można również znaleźć dwie złote bransolety z motywem bandaży, niebieską torebkę ze złotym sarkofagiem, krem w niebieskim pudełeczku oraz złotą fiolkę z perfumami.

Operetta

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: kwiecień 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: X3665

W skład akcesoriów dla Operetty wchodzi czarna koszulka na ramiączkach z fioletowymi i czarno-białymi elementami, biała spódnicę ozdobioną nutami i biało-czarne buty na koturnach. Podeszwa butów jest koloru czerwonego. Sam koturn jest biało-czarny. Jego przód ozdobiony jest "panterką". Do pudełka dołączona jest czerwono-czarna okrągła torebka ozdobiona pajęczynami i czaszką i czerwony pasek w kształcie pajęczyn.

Abbey Bominable

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: kwiecień 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: X3662

W skład akcesoriów dla Abbey wchodzi biały sweterek w niebieskie kreski i z czarnym ściągaczem, fioletowo-granatowa spódnica z białymi płatkami śniegu, czarny, futrzany bezrękawnik oraz fioletowe kozaki na niebieskiej łyżwie. W pudełku znajduje się również błękitna, kanciasta torebka.

Clawdeen Wolf

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: kwiecień 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: X3663

W skład akcesoriów dla Clawdeen wchodzi kanarkowa kurteczka z fioletowym futerkiem pełniącym funkcję kołnierza, czarna bluzka w fioletowe paski, czarne spodnie z czarnym ściągaczem, ozdobione granatowymi i zielonymi ciapkami oraz złote buty na koturnie. W pudełku znajdują się również fioletowe okulary przeciwsłoneczne w złotych oprawkach.

Lagoona Blue

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Maul Session'
  • Wydanie: kwiecień 2012
  • Numer asortymentu: W9122
  • Numer modelu: X3664

W skład akcesoriów dla Lagoony wchodzi błękitny kombinezon z różowymi tasiemkami wokoło kołnierza, ozdobiony białymi bąbelkami, czarną siateczką, a także przepasany w pasie różowym sznurkiem w rybie łuski z dwoma niebieskimi koralikami. Buty dla lalki są niebieskie, na różowym koturnie i z czarnymi sznurkami. W pudełku znajdują się również różowe okulary przeciwsłoneczne, różowa szklanka z żółtym koktajlem i kanarkową słomką oraz przeźroczysta siatka na zakupy z różową rączką.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki