Fandom

Monster High Wiki

Madison Fear

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Madison Fear
Madison Fear.jpg
Wiek: 14
Zabójczy Styl: W głębi serca jestem prawdziwym upiorem i uwielbiam straszliwie urocze stylizacje, które odzwierciedlają moje uczucia. Lubię również pokazać pazurki – nawet najspokojniejsze morza czasem burzą fale!
Ulubione zajęcie: Śpiewanie to całe moje (nie)życie i właściwie śpiewam przy każdej możliwej okazji... a czasem nawet i bez okazji.
Zwierzak: Mam pieska golden doodle, który z jednej strony jest bardzo dostojny, a z drugiej żądny przygód. I zawsze przesłodki!
Najbardziej irytująca rzecz: Nie znoszę przemocy. Serce mi pęka, gdy widzę, jak ktoś czyni komuś krzywdę. Nienawidzę również, gdy ktoś uważa, że swoim głosem i swoimi piosenkami zwabiam i prowadzę ku zgubie inne potwory. Myślą tak tylko dlatego, że jestem syrenim upiorem. Jest to absolutna nieprawda. Ja używam głosu niczym latarni morskiej – przez sztormy nieżycia chcę prowadzić potwory do spokojnych i bezpiecznych przystani.
Upiorna wada: Na lądzie jestem straszną niezdarą. Jest trochę tak, jakby moje ciało nie do końca rozumiało sygnały przesyłane przez głowę. To straszliwie upokarzające, zwłaszcza gdy zaliczam wywrotkę wszech czasów na oczach innych potworów.
Ulubione jedzenie: Ciasteczka. Tak, ciasteczka są wymarzonym pożywieniem.
Przyjaciele: Frankie Stein i Draculaura
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Madison Fear – postać stworzona na podobieństwo Madison Beer – wykonawczyni piosenki We Are Monster High. Jest córką śpiewających syren, ma 14 lat.

Osobowość

Osobowość dziewczyny nie jest obecnie znana.

Wygląd

Madison jest upiorką o opalonej skórze oraz długich, sięgających bioder włosach. Są one fioletowe i widnieją w nich morskie pasemka. Oczy dziewczyny są zielone. Co więcej, Pomiędzy palcami Madison widnieją błękitne błony. Nogi dziewczyny pokryte są błękitnymi łuskami, a z jej łydek wystają płetwy tego samego koloru, zakończone różowym kolorem. Szyję Madison zdobi srebrny naszyjnik, podobny do haczyka wędkarskiego.

Klasyczny potwór

Syrena2.jpg

Syrena – w mitologii greckiej to niebezpieczne i przebiegłe stworzenia femme fatale wyobrażane jako półkobieta-półptak. Później, podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażana jako ryba z głową kobiety lub pod postacią półkobiety-półryby.

Syreny zamieszkiwały małe wyspy na Morzu Śródziemnym (w pobliżu jońskiego miasta Fokaja), skąd wabiły urzekającym śpiewem żeglarzy i zabijały ich. Wedle Pauzaniasza straciły swe pióra w konkursie śpiewaczym z muzami, który przegrały. Muzy zaś uczyniły sobie z nich korony. Apollodorus podaje, iż były dziećmi Syreny, córki Melpomeny i boga rzeki Achelousa. Nosić miały imiona Pisinoe, Agalope i Thelxiepia. Pierwsza z nich grała na lirze druga śpiewała, trzecia zaś przygrywała na flecie. Wedle greckiego Fizjologa, autorstwo którego pozostaje nieznane, były to bestie wodne, półryby-półkobiety, wesołe w burze i sztormy, smutne zaś w czas ładnej pogody. Pięknymi pieśniami wabiły marynarzy i sprowadzały ich statki na mieliznę, następnie zaś je okradały, a ludzi pożerały. Pliniusz Starszy opisuje syreny również jako półryby-półludzi, których ciało jest jednak całe pokryte włosami. Męskie istoty, większe niż żeńskie, zwane były trytonami i często ponoć zatapiały statki siadając w dużej ilości na jeden z burt, aż statek się przechylił.

Inne wersje mówią, że były to córki Zeusa, które towarzyszyły zmarłym w drodze do Hadesu. Troszczyły się o ich dusze i opłakiwały je, dlatego ich wizerunki umieszczano na nagrobkach.

Według innych podań mieszkały w niebie. Niebańskie syreny były spokrewnione z muzami. Śpiewały i grały na instrumentach.

Relacje

Rodzina

Madison jest córką syren.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się z Frankie Stein i Draculaurą.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są obecnie znane.

Zwierzak

Zwierzakiem dziewczyny jest golden doodle o nieznanym obecnie imieniu.

Lalki

TBA

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'TBA'
  • Wydanie: 15 marca 2014
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Madison są fioletowe i sięgają bioder. Co więcej ich końce są pofalowane. Gdzieniegdzie widnieją morskie pasemka. Głowa dziewczyny ozdobiona jest złotą opaską z różową rozgwiazdą i złotymi liśćmi, sięgającymi bioder dziewczyny. Ubrana jest ona w biały top bez ramiączek. Widnieje na nim czarna koszula z krótkim rękawkiem, wykonana z siateczki. Jej końce związane są ze sobą. Madison ubrana jest również w różowe, postrzępione szorty, przepasane złotym paskiem z różową klamrą w kształcie muszli. Buty dziewczyny są błękitne, ze złotymi sznurówkami i złotym obcasem w kształcie delfina. Do lalki dołączono różowy mikrofon.

Meta timeline

  • 3 stycznia 2014: Oficjalny art Madison zostaje ujawniony.
  • 16 stycznia 2014: Profil Madison zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 15 marca 2014: Pierwsza lalka Madison zostaje pokazana.

Ciekawostki

  • Powstała tylko jedna lalka Madison Fear, która była prezentem dla wykonawczyni piosenki We Are Monster High - Madison Beer i została wręczona jej na ekskluzywnym przyjęciu z okazji premiery filmu Strach, kamera, akcja!.
  • Lalka Madison Fear jest przerobioną lalką Cleo de Nile.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki