Fandom

Monster High Wiki

Luna Mothews

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Luna Mothews • Galeria 
Cytat1.png Oślepiające światła Bloodwayu to właśnie to! To przyciągnęło mnie do Boo Yorku! Cytat2.png
Luna w filmie Boo York, Boo York
Luna Mothews
Luna Skullette.PNG
Luna Mothews.jpg
Wiek: 16
Moja BUU-unikalna cecha: Kocham występować! Świat jest moją sceną i wciąż przyciąga mnie blask innej sztuki! Może powinnam się skupić na jednej rzeczy, ale za dobrze się bawię!
Zabójczy Styl: „Gotyckie zaćmienie”! Uwielbiam stylizacje w mrocznych barwach z akcentami w żywych kolorach... Wyglądają zupełnie jak miasto nocą!
Ulubione zajęcie: Śpiew, taniec, gra aktorska… dużo różnych rzeczy. Chyba nie mogłabym wybrać tylko jednej!
Zwierzak: Nie wiem, czy istnieje zwierzę, które wytrzymałoby mój zwariowany plan dnia.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy straszyciółki nie pożyczają mi ubrań, bo boją się, że oddam je w złym stanie.
Upiorna wada: Przyciąga mnie blask sławy. Światło „wielkiej gwiazdy” lśni najjaśniej i zrobię wszystko, by się do niego zbliżyć. Ale jednocześnie olśniewa mnie blask moich straszyciółek i zawsze jestem gotowa zboczyć z kursu, jeśli tylko któraś z nich potrzebuje mojej pomocy.
Ulubione jedzenie: Czerwone babeczki z posypką z sera kremowego.
Ulubiony przedmiot: Śpiewanie. To ważny punkt mojego dnia.
Nielubiany przedmiot: Jakiekolwiek zajęcia, odbywające się jako pierwsze. Jestem upiorem nocnym, więc na pewno nie rannym ptaszkiem.
Ulubiony kolor: Fluorescencyjna żółć. Po prostu mnie fascynuje, no wiesz...
Przyjaciele: Elle Eedee i Mouscedes King
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Luny Mothews

Luna Mothews – córka ćmy. Ma 16 lat. Zadebiutowała w filmie Boo York, Boo York. Dziewczyna pochodzi z Boo Jersey. Pragnie ona zostać artystką na Bloodwayu. Jest bardzo utalentowana w śpiewie, aktorstwie, tańcu i grze na gitarze. Będąc ćmą, Luna fascynuje się jasnymi światłami. Kiedykolwiek ujrzy jedno, jest zmuszona podążać w jego kierunku, co jest dla niej dość denerwujące.

Osobowość

Luna jest bardzo utalentowaną dziewczyną, która ma wielkie marzenia. Jest ona upiorką pracowitą, energiczną oraz pozytywną. Uważa również, że to nie wstyd, by zacząć coś nowego, nieważne jak bardzo jest to niepopularne lub źle postrzegane.(przez chwilę roznosiła ulotki pizzernii oraz była kelnerką na gali) Będąc otwartą i kochającą zabawę dziewczyną, Luna nie lubi długo się nudzić. Ma ona także dobrą pamięć do trudnych nazw i imion.

Wygląd

Luna jest dziewczyną o czarnych włosach z czerwonymi pasemkami, które zazwyczaj upięte są w dwie wysokie kitki. Jej skóra jest jasnożółta i pokryta pancerzem. Z czubka głowy Luny wystają dwa żółte(w filmie oraz w wersji lalki-czarne) czułki. Jej brwi mają czarny kolor, natomiast jej oczy - ciemnopomarańczowy. Z pleców dziewczyny wyrastają duże czerwono-pomarańczowe,błoniaste skrzydła z czarnymi wykończeniami. Ubiera się w stylu gotyckim.

Klasyczny potwór

Mothra.jpg

Człowiek-ćma (Mothman) - zagadkowe stworzenie, które według zeznań licznych świadków rzekomo pojawiało się w Wirginii Zachodniej, w szczególności w Point Pleasant i okolicach rzeki Ohio jesienią 1966 i na początku 1967 roku (John Keel podaje, że ponad 100 osób utrzymuje, iż widziało stworzenie w tym czasie). Nazwa dotyczy też podobnych istot widzianych w innych miejscach.

Według osób utrzymujących, że spotkały rzekome stworzenie, Mothman miał od 1,8 m do 2,5 m wzrostu, błoniaste skrzydła, czarną, brązową lub szarą skórę i ogromne czerwone, świecące oczy opisywane jako podobne do reflektorów rowerowych. Jego rzekomym wizytom miały towarzyszyć dźwięki przypominające pisk myszy, krzyk kobiety lub zgrzyt płyty muzycznej obracanej w przyspieszonym tempie. Według świadków Mothman nie machał skrzydłami ani podczas lotu (z ogromną prędkością), ani wznosząc się w powietrze. Rzekomym spotkaniom miały czasem towarzyszyć zakłócenia sygnału telewizyjnego lub radiowego.

Mothman jest przedmiotem badań kryptozoologii i ufologii. Przez naukę uznawany jest za jeden z elementów folkloru amerykańskiego lub legendę miejską.

Zdolności

  • Latanie - Luna dzięki swoim skrzydłom jest w stanie unieść się ponad ziemię i latać.
  • Szybka zmiana - Kiedy Luna szybko się obraca jest w stanie całkowicie zmienić swoją garderobę (Boo York, Boo York).
  • Instynkt Mothmana - Luna posiada instynkt ćmy, przez który traci głowę na widok jasnych, świecących obiektów.

Umiejętności

  • Śpiew - Luna stale ćwiczy swój wokal i idzie jej w tym naprawdę dobrze.
  • Taniec - Luna trenuje także taniec. Miała nawet swoje 5 minut podczas koncertu Catty w Boo Yorku.
  • Aktorstwo - Luna rozwija również swoje umiejętności aktorskie, gdyż marzy o karierze na Bloodway'u.

Relacje

Rodzina

Luna jest córką Mothmana. Ojciec dziewczyny wciąż nie może zaakceptować faktu, że jego córka nie jest już mała. Często zdarza mu się opowiadać kiepskie dowcipy.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Luny są Elle Eedee oraz Mouscedes King.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są jak na razie znane.

Zwierzak

Luna obecnie nie posiada zwierzaka. Uważa, że żaden nie byłby w stanie nadążyć za jej grafikiem.

Lalki

Boo York, Boo York

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW64
  • Numer modelu: CHW62

W tej serii włosy Luny upięte są w dwie kitki. Jej grzywka ozdobiona jest czerwonymi pasemkami i ułożona jest ona po obu stronach głowy. Czoło dziewczyny przywdziane jest dużą opaską w kolorze starego złota, która swoim kształtem przypomina skrzydła motyla, wykonane z kryształów. Lalka ubrana jest w czarny, połyskujący kombinezon bez rękawów. Jego górna część ozdobiona jest czarnym, krótkim ponczem, wykonanym z siateczki. Talia Luny przepasana jest czerwonym, połyskującym kawałkiem materiału, którego dół jest spiczasty. Doszyty został do niego długi, sięgający ziemi materiał z czarnej siateczki. Jego brzegi są pofalowane, a nadrukowano na nim białą głowę mothry z czerwonymi oczami. Wokoło niej znajdują się zdobienia tego samego koloru. Buty Luny to srebrne kozaki z odkrytymi palcami. Obuwie utrzymuje się na kozaku w kształcie kryształu, jego przód ozdobiony jest podobizną motyla, zaś oplatające łydkę zdobienia także pokryte są tymi owadami. Do lalki dołączono pamiętnik.

Boo York, Boo York: City Ghouls

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Luny uczesane są w dwie kitki, a jej grzywka jest prosta. Na czole dziewczyny widnieją pomarańczowe okulary przeciwsłoneczne w oprawkach w kształcie oczu ćmy. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę bombkę bez rękawów. Jej górna część ozdobiona jest w pasie dwiema srebrnymi tasiemkami, natomiast dolna - nadrukiem przedstawiającym czarne wieżowce z żółtymi i czerwonymi światłami oraz gwiazdami. Buty Luny to czarne botki z grubą szpilką.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku z Elle Eedee oraz Mouscedes King.

Meta timeline

  • 7 maja 2014: Wnioski Matela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Luny Mothews.
  • 1 stycznia 2015: Zdjęcie lalki Luny zostaje pokazane w internecie.
  • 14 lutego 2015: Lalka Luny zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 7 maja 2015: Profil Luny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 7 maja 2015: Oficjalny art Luny zostaje ujawniony.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Luny zostaje wydana w ramach linii Boo York, Boo York.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Luny zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Imię Luna pochodzi z włoskiego i oznacza księżyc.
  • Nazwa postaci nawiązuje do angielskiego "luna moth". Jest to ćma z gatunku Księżycówka amerykańska.
  • Jej wygląd bazuje na motylu Danaus plexippus zwanego motylem monarchą.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki