Fandom

Monster High Wiki

Love in Scaris

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Love in Scaris – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, ponownie wybierają się do Upioryża. Są to Rochelle Goyle oraz Garrott du Roque, którzy zostali wydani w dwupaku w lutym 2015 roku.

Lalki

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Love in Scaris'
  • Wydanie: luty 2015
  • Numer asortymentu: CGH17
  • Numer modelu: CGH17

W tej serii włosy Rochelle przefarbowane zostały na kolor miętowy. Gdzieniegdzie, widnieją w nich tradycyjne, różowe pasemka. Całość została spięta w koński ogon, którego końce są pofalowane. Głowa dziewczyny została także ozdobiona turkusową opaską z wielką, czarną różą. Lalka ubrana jest w sukienkę bez rękawów. Jej góra ozdobiona jest różowo-czarnymi paskami oraz miętową falbanką, natomiast dół - pionowymi, czarno-turkusowymi pasami. Buty Rochelle są miętowe, na wysokim obcasie, z odkrytymi palcami i wiązane na kostce. Do lalki została dołączona różowa, bogato rzeźbiona torba.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Garrottem du Roque.

Garrott du Roque

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Love in Scaris'
  • Wydanie: luty 2015
  • Numer asortymentu: CGH17
  • Numer modelu: CGH17

W tej serii Garrott ubrany jest w czarną, skórzaną kurtkę. Szyja chłopaka przewiązana jest długim, czerwonym szalem. Ozdobiony on został czarnym wzorem przedstawiającym róże z pnączami. Spod kurtki chłopaka wystaje błękitna koszula. Lalka ubrana jest także w granatowe spodnie, które zostały ozdobione białym melanżem. Buty Garrotta to szare, wysokie trapery z czarnymi sznurówkami. Do lalki została dołączona czarna, plastikowa róża.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Rochelle Goyle.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki