FANDOM

Crest
Crest

 Lalki niskobudżetowe • Zestawy 

Lalki niskobudżetowe – linia niskobudżetowych lalek Monster High. Wydane lalki nie posiadają zginających się łokci i nadgarstków. W pierwszej serii pojawiły się Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Draculaura i Gigi Grant, w drugiej pierwsze trzy. Lalki wydawane od 2015 roku. Od 2016 roku mają nowy model twarzy, podobnie jak lalki z pełną artykulacją rąk.

2015 Edytuj

Budget Basic Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Frankie ma proste, czarno-białe włosy sięgające bioder. Grzywka jest niebieska, zaczesana na bok. Na szyi ma czerwony naszyjnik z krawatem tego samego koloru. Lalka ubrana jest w sukienkę bez ramiączek we wzory czarnych, białych i niebieskich rombów połączonych czerwonymi liniami. Ma ona doszytą koszulkę wykonaną z niebieskiej siateczki. Jest oddzielona od dolnej części sukienki srebrnym paskiem materiału. Na ręce ma czerwoną bransoletkę. Buty to czerwone szpilki.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Clawdeen ma falowane włosy z fioletowymi pasemkami. W uchu ma okrągły, złoty kolczyk. Lalka ubrana jest w różową sukienkę na jedno ramię z wzorami fioletowych pasków i złotych klamer. Wokół talii ma zapięty zielony pasek. Buty to zielone kozaki sięgają jej łydek. Mają wiele zamków błyskawicznych. Ich obcas jest zaokrąglony.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Draculaura ma proste włosy sięgające bioder. Na szyi ma różowy naszyjnik w kształcie żabotu z serduszkiem. Lalka ubrana jest w białą bluzeczkę z krótkimi, falowanymi rękawami oraz różową sukienkę we wzory białych serc, czarnych kości i kropek. Przy talii jest doszyty złoty pasek materiału. Na ręce ma złotą bransoletkę z koralików. Buty to różowe trampki na obcasie.

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Gigi są związane w kucyka. Lalka ubrana jest w sukienkę na ramiączkach. Góra jest czarna ze złotym brokatem. Pod biustem przyszyta jest złota tasiemka. Dół sukienki jest turkusowo-różowy w czarne wzory geometryczne. Na nadgarstkach dziewczyny widnieją złote, rzeźbione bransolety. Buty Gigi są złote. Mają wywinięte czubki i koturny z przodu buta.

Dead Tired Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Draculaura ma proste włosy sięgające bioder. Ubrana jest w różową koszulę nocną z czerwoną kokardką, ze wzorami kokardek, kropek i czaszek. Na dole ma doszytą czarną falbankę w czerwone serduszka, wykończoną czerwoną nitką. Opaska na oczy ma ten sam wzór co koszula. Kapcie dziewczyny również są różowe. Są w kształcie serca i ozdobione są skrzydłami nietoperza.

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Frankie ma proste włosy sięgające bioder. Ubrana jest w koszulę nocną we wzory niebieskich, żółtych, czarnych i białych błyskawic. Przy biodrach ma doszyty żółty ściągacz. Opaska na oczy ma ten sam wzór co koszula. Kapcie dziewczyny również są niebieskie.

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Clawdeen ma proste włosy z fioletowymi pasemkami sięgające bioder. Ubrana jest w koszulę nocną z doszytą u góry czarną, pofalowaną siateczką. Górna część koszuli jest zielona w zielone prążki. Dolna część jest czarna w fioletowe i zielone grochy. Obie są od siebie oddzielone fioletowym paskiem materiału. Opaska na oczy ma ten sam wzór co dolna część koszuli. Kapcie są fioletowe, ozdobione wilczymi uszami.

2016 Edytuj

Budget How Do You Boo Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: maj 2016
  • Numer asortymentu: DTD90
  • Numer modelu: DMD46

W tej serii włosy Frankie są związane w wysokiego kucyka. Co więcej widnieje w nich niebieskie pasemko. Uszy przebite są kolczykami: jednym niebieskim i jednym żółtym. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę bez rękawków na której z przodu widnieje niebiesko-biało-szary patchwork oraz wzory szwów, serc, piorunów i jej Skullette. Wokół talii jest obszyta cienką czarną tasiemką. Na ręce na żółtą bransoletkę. Buty lalki to żółte adidasy na obcasie w kształcie pioruna.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: maj 2016
  • Numer asortymentu: DTD90
  • Numer modelu: DMD47

W tej serii włosy Draculaury są proste i sięgają poniżej talii. Grzywka opada na całe czoło. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę na jednym ramiączku we wzory serc, skrzydeł nietoperza i jej Skullette. Wokół talii jest obszyta grubą różową tasiemką. Na ręce ma różową bransoletkę. Buty są tego samego koloru co bransoletka. Są na obcasie, zapinane na kostce, ozdobione z przodu zapięcia serduszkiem z parą skrzydeł nietoperza.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: maj 2016
  • Numer asortymentu: DTD90
  • Numer modelu: DNV68

W tej serii włosy Cleo są proste i sięgają poniżej talii. Co więcej z tyłu są pofarbowane w kolorze chabru. Grzywka opada na całe czoło. Uszy przebite są złotymi kolczykami. Lalka ubrana jest w niebieską sukienkę we wzory hieroglifów, bandaży, diamentów i jej Skullette zapinaną na szyi złotą tasiemką. Dekolt jest cały czarny. Na ręce ma złotą bransoletkę. Buty są tego samego koloru co biżuteria, na koturnie, zapinane na kostce, z odsłoniętymi palcami.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: maj 2016
  • Numer asortymentu: DTD90
  • Numer modelu: DNW89

W tej serii włosy Clawdeen są proste, sięgające talii. Grzywka jest zaczesana na boki z przewagą prawej strony. Lalka ubrana jest w fioletową patchworkową sukienkę bez rękawków we wzory zamków błyskawicznych, kości, łap, półksiężyców i jej Skullette. Kawałek sukienki jest cały czarny. Na talii ma zapięty seledynowy pasek z ćwiekami. Bransoletka na ręce jest tego samego koloru. Buty lalki są różowe, na koturnie, zapinane na paski i z odsłoniętymi palcami.

Fearleading Dolls Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DWB57
  • Numer modelu: DWB57

W tej serii włosy Frankie są proste i sięgają talii. Grzywka jest długa i zaczesana na bok. Lalka ubrana jest w różową koszulkę na ramiączkach z niebieskim herbem szkoły oraz czarną, poszarpaną spódniczkę. Obszyta jest na górze niebieską nitką. Jej buty to niebieskie adidasy na koturnie w kształcie pioruna. Do lalki dołączono niebieski megafon i flagę szkoły.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DWB56
  • Numer modelu: DWB56

W tej serii włosy Draculaury są proste i sięgają bioder. Grzywka jest długa i zaczesana na bok. Lalka ubrana jest w czarną koszulkę na ramiączkach z różowym Skullette oraz poszarpaną spódniczkę w kolorze różowym. Obszyta jest na górze błękitną nitką. Jej buty to różowe adidasy na koturnie. Do lalki dołączono łapkę kibica i niebieską flagę szkoły.

Day-To-Night FashionsEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DRL75

W tej serii włosy Draculaury są proste i sięgają talii. Na głowie nosi czarny diadem z motywami pajęczyn i skrzydeł nietoperza. Co więcej ma założone różowe okulary w kształcie kokardy. Na szyi spoczywa czarny ażurowy naszyjnik z pajęczyny. Lalka ubrana jest w białą narzutę w czarne kropki i różowe serca z kłami wiązaną różową wstążką, różową bluzkę na ramiączkach ze wzorem pajęczej sieci, przez której środek przechodzi biały pionowy pasek z czarnymi sercami, różowy pasek z falbanką w pajęczynę oraz ołówkową czarno-szarą spódnicę w pionowe paski. Jej buty są różowe na czarnym koturnie, wiązane na łydkach. Do lalki dołączono błękitną torebkę w kształcie trumny ozdobioną sercem, różową parasolkę z czubkiem w kształcie czaszki i srebrną rączką zakończoną nietoperzem oraz jasnoróżowe buty na koturnie z sercami.

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DRL76

W tej serii włosy Frankie są proste i sięgają talii. Na głowie nosi niebieski diadem z motywami nakrętek. Co więcej ma założone okulary tego samego koloru w oprawkach z piorunami. Na szyi spoczywa żółty naszyjnik z nakrętką. Lalka ubrana jest w srebrną kamizelkę, czarną bluzkę na ramiączkach ozdobioną wzorami niebieskich nakrętek i srebrnych błyskawic oraz dwuwarstwową spódniczkę. Wierzchnia warstwa jest asymetryczna, wykonana z niebieskiej siateczki w żółte pioruny, która wydłuża się ku tyłowi. Warstwa druga jest krótsza, z materiału o dwóch odcieniach niebieskiego, które układają się w zygzaki. Buty są żółte i na koturnie, z motywami szwów. Do lalki dołączono żółtą teczkę ze szwami, srebrną torebkę ozdobioną śrubami i z rączką w kształcie błyskawicy oraz niebieskie trampki na srebrnym koturnie ze śrubami.

Budget Welcome To Monster HighEdytuj

  • Lalka
  • Linia: '[[Welcome To Monster High (linia lalek)|]]'
  • Wydanie: czerwiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DPX15

W tej serii włosy Draculaury są związane w kitkę i sięgają poniżej ramion. Na głowie nosi czarną ozdobę w kształcie pająka i pajęczyny. Na szyi ma różowy spiczasty kołnierz przypominający skrzydła nietoperza, z wyciętym po środku serduszkiem. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę w białe grochy układające się w nietoperze i łańcuszki, z różową falbanką na wysokości talii. Buty Draculaury są czarne i na obcasie, ozdobione pajęczynami i nietoperzami.

  • Lalka
  • Wydanie: czerwiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DNX67

W tej serii włosy Ari są rozpuszczone, pofalowane i sięgają do łopatek. Lalka ubrana jest w różową sukienkę bez rękawków, w niebiesko-czerwono-srebrne wzory łańcuchów, które gdzieniegdzie układają się w kwiaty. Górna część sukienki jest zrobiona z różowej siateczki. Wokół talii założone ma srebrne paski. Są one ozdobione nutami i kluczem wiolinowym. Buty są niebieskie, na koturnie, sięgające łydek, z motywami frędzli i łańcuchów. 

Ice Scream Ghouls Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Draculaury są związane w kok. Na szyi ma żółtą kryzę z wafla, która opada na jej ramiona. Lalka ubrana jest w jasnoróżową sukienkę bez ramiączek w białe i błękitne grochy oraz czerwone kontury lodów w rożku i różowe serduszka z kłami i zielonymi szypułkami, które imitują truskawki. Buty to różowe botki na obcasie z wywiniętą waflową cholewką. Do lalki dołączono różową torebkę w kształcie ust z wystającymi kłami oraz jasnoróżowego loda w rożku.

Lalka sprzedawana wyłącznie w czteropaku z Cleo de Nile, Clawdeen Wolf i Frankie Stein.

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Frankie są związane w kitkę. Na szyi spoczywa żółty naszyjnik w kształcie lodów w rożku. Lalka ubrana jest w sukienkę. Górna część jest w czarne i białe kreski i sięga nieco poniżej linii biustu. Dolna część ma kształt "bombki", jest niebieska w bladoniebieskie wzory zacieków oraz w kolorowe groszki. Buty to niebieskie botki na waflowym koturnie ze spływającą cholewką. Do lalki dołączono czerwoną torebkę na ramię z kryształów oraz błękitnego loda w rożku.

Lalka sprzedawana wyłącznie w czteropaku z Cleo de Nile, Clawdeen Wolf i Draculaurą.

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Cleo są ścięte w stylu long bob. Na głowie ma beżowy diadem z wafla. Lalka ubrana jest w białą koszulkę ze złotymi zaciekami, czerwone geometryczne wiśnie z minami i kolorową "posypkę" oraz turkusową spódnicę powyżej kolan z bladoniebieską kratkę przypominającą fakturę wafelka. Buty są złote, zapinane na kostce, ze spływającym koturnem i obcasem w kształcie loda w rożku. Do lalki dołączono złotą torebkę ze skarabeuszem oraz fioletowego loda w rożku.

Lalka sprzedawana wyłącznie w czteropaku z Frankie Stein, Clawdeen Wolf i Draculaurą.

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Clawdeen są pofalowane i sięgają talii. Co więcej widnieją w nich fioletowe pasemka. Lalka ubrana jest w sukienkę. Górna część jest zielona w seledynowe wzory zacieków i sięga nieco poniżej linii biustu. Dolna część jest ołówkowa, fioletowa w nieco bledsze fale oraz w kolorowe lody na patykach. Buty są zielone ze spływającą podeszwą i obcasem w kształcie loda na patyku. Do lalki dołączono fioletową torebkę w kształcie półksiężyca oraz zielonego loda na patykach.

Lalka sprzedawana wyłącznie w czteropaku z Frankie Stein, Draculaurą i Cleo de Nile.

2017Edytuj

Emoji DollsEdytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Clawdeen są lekko pofalowane i sięgają bioder. Widnieją w nich czerwone pasemka. Na głowie ma koralową czapeczkę z daszkiem ozdobioną stworkiem i kośćmi. Lalka ubrana jest w fioletową sukienkę z zieloną tasiemką na szyi oraz fioletową siateczką na dekolcie i wokół talii, w kolorowe wzory stworków wysyłających całusy, półksiężyców, cętek, łapek, kości i zamków. Jej buty to fioletowe trampki na koturnie.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Frankie sa proste i sięgają bioder. Na głowie ma czarne okulary. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę z niebieskim kołnierzem i czarną falbanką z siateczki, ozdobioną kolorowymi wzorami buziek, śrub, zygzaków, piorunów i gałek ocznych. Jej buty to niebieskie trampki na obcasie ze śruby, wiązane na łydce.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Draculaury są proste i sięgają bioder. Na głowie ma wielką, czerowną kokardę. Lalka ubrana jest w błękitną sukienkę na różowych ramiączkach i z czarną falbanką z siateczki, ozdobioną kolorowymi wzorami serduszek, buziek, nietoperzy, kokard i agrafek. Jej buty to różowe sandałki na koturnie.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Lagoony są pofalowane i sięgają talii. Uszy przebite są koralowymi kolczykami. Lalka ubrana jest w koralową sukienkę obszytą morską tasiemką wokół talii, z kolorowymi wzorami zdziwionych stworków, bąbelków, koników morskich oraz okularów. Buty to morskie sandałki na koturnie zapinane na kostce.

Fearleading Dolls Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: FCJ90
  • Numer modelu: FCJ90

Włosy Clawdeen są proste i sięgają bioder. Widnieją w nich fioletowe pasemka. Lalka ubrana jest w seledynową koszulkę na ramiączkach z czarnym herbem szkoły i cętkami oraz fioletową spódnicę. Buty są złote, na koturnie, ozdobione zamkami i cętkami.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: FCJ90
  • Numer modelu: -

Włosy Cleo są proste i sięgają bioder. Lalka ubrana jest w błękitną koszulkę na jedno ramię z niebieskim herbem szkoły i wzorem bandaży oraz niebieską spódnicę. Buty są złote, sznurowane i na koturnie.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: FCJ90
  • Numer modelu: -

Włosy Lagoony są lekko pofalowane i sięgają bioder. Lalka ubrana jest w jasnoróżową koszulkę na ramiączkach z różowym herbem szkoły i wzorem łusek i bąbelków oraz morską spódnicę. Buty są koloru koralowego i na koturnie.

Music Class Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: DNX04
  • Numer modelu: DVH62

Włosy Cleo są proste, od wewnątrz pofarbowane na turkusowo i sięgają do pośladków. Grzywka jest zaczesana na całe czoło i widnieją w niej złote kropki. Na głowie ma złoty diadem z kobrą. Uszy są przebite kolczykami identycznej barwy wyglądem przypominające lirę. Lalka ubrana jest w chabrową sukienkę z czerwoną tasiemką przy szyi i złotym trenem do ziemi przy prawej nodze. Jest ona ozdobiona błękitnymi, czerwonymi i złotymi wzorami kluczy wiolinowych i kół. Dodatkowo na sukienkę założyła złoty napierśnik połączony z paskiem. Jej buty mają barwę piasku i są na koturnie. Do lalki dołączono bladożółty stołek oraz brązowo-turkusową harfę. Jej górną część można zdjąć i posługiwać się jako grzebieniem.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: DNX04
  • Numer modelu: DVH63

Włosy Ari są lekko pofalowane i sięgają talii. Na głowie ma fioletowy kapelusz z łańcuchami. Lalka ubrana jest we wrzosową sukienkę w białe, czarne i różowe wzory pięciolinii z nutami, łańcuchów, kluczy wiolinowych oraz klawiszy keyboardu. Jej buty to różowe kozaki na podwyższeniu sięgające łydek. Do lalki dołączono fioletowy stołek oraz różowy keyboard na srebrnych nogach i z fioletowym mikrofonem. Po dotknięciu klawiszy wydaje dźwięki.

Lots of Looks Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DYC28

Włosy Frankie są proste i sięgają talii. Lalka ubrana jest w czarno-białą ołówkową sukienkę bez ramiączek we wzory zygzaków i żółtym wykończeniem. Wokół talii ma zapięty czerwony pasek w kształcie fali. W ręku trzyma srebrną torebkę ozdobioną śrubami, z uchem przypominającym szew. Jej buty mają ten sam kolor co torebka. Są to trampki na koturnie ozdobione śrubami i szwami, z żółtymi sznurówkami. Do lalki dołączono dodatkowe ubrania oraz parę butów. W skład ubrań wchodzi niebieska koszula w czarne, poziome wzory szwów, z białymi rękawami i kołnierzem, niebieska spódnica-bombka w kratę z żółtymi elementami, szare polo w żółto-niebieskie wzory, niebieskie długie spodnie z żółtym wykończeniem, krótkie spodenki w niebiesko-żółtej barwie z motywem rombów, kraty i błyskawic oraz srebrny pasek ze śrubami i kokardą. Buty są czarne, na obcasie, ozdobione ćwiekami i śrubami.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Dessert Themed Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXX93

Włosy Ari są proste i sięgają nieco poniżej talii. Na głowie ma różową opaskę z ozdobą w kształcie tortu z fioletowym lukrem. Lalka ubrana jest w różowo-fioletową sukienkę-łódkę wykończoną fioletową falbanką u dołu i różową tasiemką u góry, we wzory łańcuchów, lizaków, tortów i kawałków ciast. Jej buty są różowe, zapinane na kostce, z kokardką z tyłu, wytłoczoną kratą, z obcasem w kształcie ciągnącej się gumy.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXX75

Włosy Catrine są proste i sięgają nieco poniżej talii. Na głowie ma pomarańczową opaskę z ozdobą w kształcie donutów z ciemnoróżową polewą. Lalka ubrana jest w szarą, ołówkową sukienkę na różowych ramiączkach, wykończoną bladoniebieską falbanką u dołu, w kolorowe wzory donutów, pędzli, "namalowanych" buziek, palet oraz kartonów mleka. Jej buty mają kolor falbanki. Są to trampki na koturnie kończące się na kostce, ozdobione motywem falbanek, kocich pyszczków i nićmi kłębka.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXX76

Włosy Cleo są związane w wysoką kitę do ramion. Co więcej widnieje w nich niebieskie pasmo. Głowa zwieńczona jest złotą opaską ozdobioną złoto-białą babeczką z koroną. Lalka ubrana jest w błękitną sukienkę w kolorowe wzory piramid, lodów, lizakowych pająków, cukierków i potwornych babeczek, wiązaną czerwonymi tasiemkami na szyi, wykończoną czerwoną falbanką u dołu. Buty Cleo są złote, na koturnie, a ich wiązanie kończy się na łydce.

ElectrifiedEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DVH72

Włosy Frankie są karbowane i związane w wysoką kitę utrzymywaną za pomocą różowej ozdoby wyglądającą jak korona z piorunów. Uszy przebite są kolczykami w kształcie błyskawic - jeden jest żółty a drugi różowy. Na ręce ma niebieską bransoletę z identycznym motywem. Lalka ubrana jest w kolorową sukienkę we wzory piorunów i kraty, z zielonym, ukośnym ramiączkiem i żółtym kołnierzem. W talii doszyty jest poszarpany, czerwony materiał z plastiku a dół wykończony jest zieloną siateczką. Buty są żółte, na małym koturnie, oplatające łydki za pomocą pasków przypominających błyskawice. Do lalki dołączono "zwierzaka" na srebrnej platformie, który po naciśnięciu przycisku na lalce zaczyna świecić.

Monster Family: MultipackEdytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV81

Lalka w zestawie z rodzeństwem: bratem Barkerem i siostrzyczką Weredith.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV82

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: FCV82

Swimsuit Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Mad Science Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu: FHB22
  • Numer modelu: FHB22

Lalka wydana w dwupaku z Draculaurą.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu: FHB22
  • Numer modelu: FHB22

Lalka wydana w dwupaku z Frankie.

Monster Family: Sister Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

  • Lalka
  • Linia: 'Monster Family'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

Garden Critters Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Garden Ghouls'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

  • Lalka
  • Linia: 'Garden Ghouls'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

  • Lalka
  • Linia: 'Garden Ghouls'
  • Wydanie: lato 2017
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki