FANDOM

Crest
Crest

 Lagoona Blue • Lalki • Galeria 
Cytat1 Posłuchajcie rybcie, chyba mam na nią sposób. Cytat2
Lagoona w odcinku „Strachu jak ty to robisz?
Lagoona Blue
SkulletteLagoona
Lagoona Blue2
Wiek: 15 lat
Moja BUU-unikalna cecha: Świetnie pływam! Unoszę się na dobrych falach zarówno w wodzie, jak i poza nią. Próbuję niczym się nie przejmować i płynąć z prądem, a w razie trudności po prostu je opływam.
Zabójczy Styl: Najbardziej lubię wypełzać w luźnych spodenkach, topie i japonkach. To, na co zawsze mam ochotę, to przerażająco dobrze się bawić, czy to surfując, grając w siatkówkę, czy obczajać chłopaków z dziewczynami. Lubię też zjawiać się na imprezach w mojej cudownej, małej czarnej, żeby pokazać wszystkim, że mogę zmieniać wygląd.
Ulubione zajęcie: Wszystko co wiąże się z byciem w wodzie lub jej pobliżu.
Zwierzak: Neptuna - jest moją piranią. Mam specjalną torebkę, która w rzeczywistości jest małym akwarium, w którym mogę potajemnie zabierać ją na lekcje.
Najbardziej irytująca rzecz: Każdy, kto traktuje ocean jak śmietnik.
Upiorna wada: Moja skóra wysusza się, kiedy spędzam zbyt dużo czasu poza wodą, więc zużywam całą masę środków nawilżających. Natomiast chlor z basenu Monster High sprawia, że moje blond włosy robią się niebieskie.
Ulubione jedzenie: Sushi.
Ulubiony przedmiot: Oceanografia. Jeśli nie mogę być w wodzie, chcę się o niej uczyć.
Nielubiany przedmiot: Geologia. Wulkany + skały + pustynie = mój koszmar!
Ulubiony kolor: Morski i niebieski.
Przyjaciele: Przyjaźnię się z każdym.
Dolldiaryicon Pamiętniki Lagoony Blue

Lagoona Blue – córka potwora morskiego. Ma 15 lat. Jej zwierzątkiem jest pirania o imieniu Neptuna. Do Straszyceum została przeniesiona z Australii, ze szkoły znad poziomu morza. To tłumaczy, dlaczego dziewczyna mówi z zagranicznym akcentem. Dziewczyna jest bardzo wyluzowana i przyjazna. Zdążyła już zaprzyjaźnić się z każdym potworem w Straszyceum. Jej chłopakiem jest potwór rzeczny Gillington Webber.

Osobowość

Lagoona ma bardzo przyjazną i niefrasobliwą osobowość. Nawet jej ubrania odzwierciedlają jej wyluzowany charakter. Zazwyczaj, dziewczyna jest bardzo spokojna i zrównoważona, ale niekiedy jest ona podatna na silne emocje, zwłaszcza, gdy chodzi o miłość i przyjaźń. Lagoona nigdy nie wyraża wprost, tego co czuje i myśli, jednak zawsze jest gotowa stanąć w obronie swoich bliskich. Niemniej jednak, dziewczyna jest bardzo wyrozumiała i nie potrafi gniewać się na nikogo długo.

Lagoona jest także ekologiem. Irytują ją śmieci i inne zanieczyszczenia wydobywające się do oceanów. Dziewczyna ukazuje także sympatię do stworzeń wodnych, w tym ryb i żab.

Wygląd

Ciało Lagoony pokryte jest błękitnymi łuskami. Z każdej kończyny postaci wystaje niebieska płetwa. Blond włosy dziewczyny sięgają jej do talii. Co ciekawe, chlor z basenu w Straszyceum sprawia, że pojawiają się na nich niebieskie pasemka. Na twarzy dziewczyny widnieją liczne piegi. Oczy Lagoony są koloru zielonego.

Klasyczny potwór

Potwór z czarnej laguny

Lagoona jest córką potwora morskiego. Pojawił się on po raz pierwszy w filmie "Gill-man" z 1954 roku.

Film opowiada o wyprawie naukowców w górę Amazonki. Poszukiwali oni skamieniałych szczątków, które potwierdziłyby istnienie człowieka ryby. Co jakiś czas kolejni członkowie zespołu zostali zabijani w tajemniczych okolicznościach. Ostatecznie okazuje się, że stoi za tym prehistoryczny potwór, którego szkieletu szukali. Wkrótce okazuje się, że tytułowy Gill-man potrafi przebywać zarówno w wodzie, jak i na lądzie.

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą - Lagoona będąc potworem morskim potrafi oddychać zarówno pod wodą jak i powietrzem atmosferycznym.
  • Wychodzenie na ląd - Lagoona może przebywać na lądzie, lecz aby nie uschnąć musi stosować kremy nawilżające.
  • Komunikacja ze zwierzętami - Lagoona potrafi rozmawiać z żabami i piraniami.

Umiejętności

  • Pływanie - jak przystało na morskiego potwora Lagoona świetnie pływa. Jest kapitanem drużyny pływackiej w Monster High.

Relacje

Rodzina

Lagoona jest córką potwora morskiego. W książkach jest natomiast powiedziane, że jej ojciec, Wade, tak naprawdę nie żyje na lądzie tylko w wodzie, a matka - nimfą wodną i dzięki temu może przebywać na lądzie, póki nie zasłabnie. W książce O wilku mowa... występuje też jej ciotka Coral. Cała jej rodzina pochodzi z Australii. Z webisodów dowiadujemy się, że ma także ciotkę Atlanotyldę.

Lagoona ma też młodsze siostry Kelpie i Ebbie, a także braci Dewey'a, Squirta i Tadpole'a (trojaczki).

Przyjaciele

Lagoona chce z każdym pozostawać w przyjaznych stosunkach. Mimo to, dziewczyna ma najlepszy kontakt ze swoimi Straszyciółkami - Frankie Stein, Abbey Bominable oraz Cleo de Nile, Draculaurą, Clawdeen Wolf i Ghoulią Yelps.

Dziewczyna utrzymuje także dobry kontakt z Venus McFlytrap oraz swoim chłopakiem - Gillingtonem Webberem.

Miłość

Lagoona jest zakochana z wzajemnością w Gillingtonie Webberze, choć według rodziców chłopaka potwory słodkowodne nie powinny się zadawać z morskimi. Mimo to, para nie zważa na ich zdanie i nadal się spotyka.

Zwierzątko

Neptuna Sticker

Domowym zwierzątkiem Lagoony jest różowa pirania o imieniu Neptuna.

Meta Timeline

  • 8 października 2008: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Lagoony Blue.
  • 5 maja 2010: Profil Lagoony zostaje opublikowany na nowo powstałej oficjalnej stronie Monster High.
  • 5 maja 2010: "Oficjalny art" Lagoony zostaje ujawniony.
  • 5 maja 2010: Lagoona pojawia się w pierwszej reklamie Monster High.
  • 5 maja 2010: Lagoona pojawia się w webisodzie Zjemwas Brothers.
  • lipiec 2010: Pierwsza lalka Lagoony zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • lipiec 2010: Wpisy z pamiętnika Lagoony zostają ujawnione.
  • 1 września 2010: Lagoona pojawia się w książce Monster High.
  • grudzień 2010: Pluszowa lalka Lagoony zostaje wydana.
  • 12 lutego 2012: Lagoona zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 8 kwietnia 2014: Lagoona pojawia się w serii książek "Ghoulfriends" w książce Ghoulfriends 'Til the End.
  • 22 października 2014: Lagoona debiutuje w anime Monster High w odcinku Najlepsze życie Monster High!.

Ciekawostki

  • Lagoona lubi zespół Zjemwas Brothers.
  • Pochodzi z Australii.
  • Od 2016 roku poza nowym modelem twarzy lalki Lagoony mają tłoczone łuski przy płetwach.
  • Jej nazwisko i imię w wolnym tłumaczeniu to "Błękitna Laguna". Może to być nawiązaniem do filmu z 1980 roku o takim tytule.
  • Lalki Lagoony z serii lalek niskobudżetowych mają malowane płetwy na ciele.
Postacie z serii Monster High