Fandom

Monster High Wiki

Królowa Przekrętu

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Królowa Przekrętu
Odcinki
Queenofhteacream341.PNG
Sezon: 2 sezon
Premiera: 24 grudnia 2011
Poprzedni: Droga do potwornych mistrzostw
Następny: Piątek trzynastego
Obejrzyj na YouTube

Królowa Przekrętu (ang. Queen of the Scammed) – 13 odcinek drugiego sezonu Monster High.

OpisEdytuj

Nowa redaktorka Strachbumu Straszyceum może nieźle namieszać. Chcecie wiedzieć kto nią zostanie? Oglądajcie kolejny odcinek Monster High!

StreszczenieEdytuj

Straszyciółki przechodzą przez tłumy fanów „oddających im cześć". Natykają się na Toralei podającą się za nową redaktorkę Strachbumu. Chce zrobić im zdjęcie, a Cleo się zgadza. Tymczasem na dachu siedzą Purrsephone i Meowlody, które wylewają wodę na Frankie, po czym ona elektryzuje wszystkie straszyciółki. Zdjęcie wychodzi koszmarnie. Cleo rozmawia z Deucem, z której chłopak wnioskuje, że Cleo już jest nie na czasie. Cleo podchodzi do Frankie która ma na szyi boa i tłumaczy się że to najnowsze trendy. Cleo nie wierzy że to się dzieje. Drakulaura podchodzi do Clawda pijącego wodę i narzuca mu że nie odpisywał na jej listy. Clawd powiada że odpisywał .Drakulaura rzuca mu piłkę, żeby sobie poszedł. Cleo wyciąga z szafki talizmany, które przyniosła z domu. Ghoulia uważa, że może uwolnić przez nie jakieś plagi egipskie. Cleo jednak nie wierzy że mogą one zrobić coś strasznego. Jednak talizman nie pomaga, lecz uwalnia plagę egipską i z klasy pana Hacka wyskakuje tysiące żab. Cleo się poddaje. Lagoona jest obrażona na Gila za to, że poddaje się woli swoich rodziców. Cleo i Ghoulia znów spotykają Toralei która rozmawiając z Purrsephone i Meowlodią mówi „...jak ktoś to zrobi to będzie o nim mówić cała szkoła". Cleo usłyszała to i powiada, że ona to zrobi. Wówczas dowiaduje się, że chodzi o zostanie w szkole w piątek trzynastego. Toralei „zmusza" ją do zostania, mówiąc, że wysłała SMSa że to zrobi, ale że może wysłać drugiego, że jednak Cleo się boi. Mumia podejmuje wyzwanie.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki