Fandom

Monster High Wiki

Kiyomi Haunterly

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Z lataniem jest jak z pływaniem. Musisz wiedzieć, gdzie lecisz, a potem tak zbalansować ciałem, żeby dotrzeć do celu. Cytat2.png
Kiyomi w filmie „Szkoła Duchów
Kiyomi Haunterly
Kiyomi Skullette.png
Kiyomi art.png
Wiek: 16
Zabójczy Styl: Lubię wygodne i zwiewne ubrania. Są bardzo praktyczne, jeśli ma się ochotę powisieć w powietrzu przez dłuższą chwilę.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam obserwować, jak inne istoty zajmują się swoimi codziennymi sprawami. Bawią mnie ich reakcje, kiedy moja twarz staje się podobna do nich.
Zwierzak: Mały kaiju. Rodzice proponowali, bym zastanowiła się nad kitsune, ponieważ kaiju są głośne i niszczą różne rzeczy. Jednak ja myślę, że on jest bardzo kawaii, to znaczy słodki, nawet jeśli uważa, że ryczenie jest straszniejsze od pojawiania się po cichu.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie lubię, kiedy inni głośno narzekają. To jest denerwujące i niehonorowe.
Upiorna wada: Być może jestem zbyt skryta i cicha. Wolę moim wyglądem wyrażać to, co inni ubierają w słowa, i zmieniam odcienie w zależności od emocji, które aktualnie odczuwam...
Ulubione jedzenie: Domowe kluski udon mojej babci. Są straszliwie smaczne!
Ulubiony przedmiot: Kaligrafia. Sztuka pisania jest straszystyczna i potrafi ukoić niepokój ducha.
Nielubiany przedmiot: Straszne zajęcia sportowe. Na tych lekcjach jest tyle krzyku i zamieszania, że nie jestem w stanie ich polubić.
Ulubiony kolor: Murasaki (fioletowy).
Przyjaciele: Spectra Vondergeist, Draculaura
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Kiyomi Haunterly

Kiyomi Haunterly – córka Noppera-bō, potwora bez twarzy. Ma 16 lat, pochodzi z Japonii. Zadebiutowała w filmie Szkoła Duchów. Kiyomi ma zdolność otwierania portali do innych światów. Właśnie przez to, dziewczyna natrafiła na Monster High, gdzie odnalazła Draculaurę. Przez to, że Kiyomi nieświadomie ją znienawidziła, powodowała, że wampirzyca odczuwała pewien dyskomfort. Duszka z kolei czuła się coraz pewniej, a zainspirowana wyczuciem mody i zachowaniami Draculaury, zyskała popularność w swojej szkole. Dziewczyna utrzymywała nowo nabytą zdolność z sekrecie, ponieważ w świecie duchów nawiedzanie jest przestępstwem. W filmie Szkoła Duchów przypadkowo ujawniła jednak kilka informacji na temat nawiedzania potworów. Ostatecznie, Kiyomi przyznała się do swoich czynów, a od tego czasu ona i Draculaura zostały dobrymi przyjaciółkami.

Osobowość

Kiyomi jest bardzo zamkniętą w sobie i cichą dziewczyną, która woli pozostać cicho i spokojnie obserwować wszystko z boku. Nie mówi ona dużo, woląc jednocześnie ukazywać swoje emocje poprzez zmianę koloru swojej skóry. Nie oznacza to jednak, że Kiyomi nie potrafi się bawić. Wielokrotnie zdarza jej się urządzać innym dowcipy, polegające na przybieraniu ich twarzy, w celu późniejszego wystraszenia "ofiary".

Ostatnio również, Kiyomi odkryła, że posiada pewną zdolność - potrafi tworzyć portale, dzięki którym duchy mogą zobaczyć prawdziwy świat. Po obserwacji Draculaury oraz jej przyjaciółek, dziewczyna postanowiła naśladować jej wyczucie stylu oraz mowę, przez co upiorka czuje się obecnie pewniej.

Wygląd

Kiyomi jest dziewczyną o długich, sięgających łopatek włosach w odcieniu lawendowym i burakowym. Ich część jest zazwyczaj spięta w wysoką kitkę. Dodatkowo, po obu stronach głowy upiorki widnieją dwa swobodne kosmyki. Skóra Kiyomi jest przeźroczysta. Ma odcień jasnoniebieski, niemalże siny. Twarz dziewczyny pozbawiona jest typowych dla innych potworów elementów. Widnieje na niej jedynie biały zarys brwi, oczu, nosa i ust.

Klasyczny potwór

Noppera-bo.png

Noppera-Bo - legendarny japoński potwór bez twarzy. Określa się je niekiedy mianem mujina, czyli starojapońskim słowem określającym borsuka lub szopa. Chociaż mujina pojawia się w formie zwierzęcej, noppera-bo ma zazwyczaj formę człowiekopodobną. Uważa się, że istoty te pojawiły się, by straszyć ludzi.

Noppera-bo znane są przede wszystkim jako przerażające istoty, ale są one zazwyczaj nieszkodliwe. Początkowo objawiają się zwykłym ludziom, podszywając się pod znaną im osobę. Później jednak, porzucają cechy i twarz wybranej osoby, przerażając jednocześnie swoją ofiarę.

Zdolności

  • Przenikalność - Kiyomi potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Lewitacja - Kiyomi potrafi latać i unosić się w powietrzu. Tak najczęściej się przemieszcza.
  • Nieśmiertelność - Kiyomi będąc duchem jest nieśmiertelna.
  • Dopasowanie twarzy - Choć Kiyomi sama twarzy nie posiada jest w stanie sprawić, że przyjmie oblicze innego potwora. Najczęściej robi to dla zabawy lub żeby kogoś nastraszyć.
  • Kolory emocji - Kiyomi z braku posiadania lica wyraża swoje emocje poprzez zmianę koloru ciała. Każdy kolor odpowiada innej emocji.
  • Otwieranie portali - Kiyomi po pewnym czasie odkryła, że potrafi tworzyć bramy wymiarowe pomiędzy światem duchów a światem materii. W ten sposób dowiedziała się o Monster High i poznała Draculaurę.

Relacje

Rodzina

Kiyomi jest córką Noppera-bō, czyli potwora bez twarzy.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Kiyomi są Spectra Vondergeist oraz Draculaura. Z tą pierwszą dziewczyna przyjaźniła się nawet w czasach, kiedy to duszka nie uczęszczała jeszcze do Monster High.

Również Vandala Doubloons i Porter Geiss uważają dziewczynę za swoją najlepszą przyjaciółkę.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Dziewczyna jest właścicielką kaiju o nieznanym jeszcze imieniu. Kiyomi zakupiła go, pomimo sugestii rodziców, aby wybrała inne zwierzę. Wszystko dlatego, że zwierzak ten jest dość głośny i niszczycielski.

Lalki

Haunted

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC34
  • Numer modelu: CDC33

W tej serii włosy Kiyomi związane są w wysoki koński ogon, spięty prostokątną, błękitną spinką z kulistymi ćwiekami i kwiatami. Co więcej, po obu stronach głowy dziewczyny opadają swobodnie dwa kosmyki, spięte gumkami. Lalka ubrana jest w granatową sukienkę, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona różowymi, jasnoniebieskimi i fioletowymi paskami, tworzącymi kratę. Całość utrzymuje się na fioletowym naszyjniku, wykonanym z łańcuchu, spod którego zwisają zszyte z sukienką dwa różowe kawałki materiału, oraz zwiewne, fioletowe rękawy, ozdobionymi wzorem przedstawiającym bordowe kwiaty. Podobny materiał został doszyty w pasie ubrania i sięga on do kolan. Całość została przepasana różowym paskiem z dziurami, w między które wpleciono sięgające ziemi łańcuchy z ozdobami przedstawiającymi twarze i kwiaty. Buty Kiyomi są szare, z odkrytymi palcami i wiązane na kostce.Kiyomi ma na sobie także różowe sięgające powyżej kostek skarpetki. Do lalki została dołączona przeźroczysta, granatowa torba z różowymi elementami, tworzącymi wspólnie twarz. W pudełku znajduje się także pamiętnik.

Meta timeline

  • 16 kwietnia 2014: Wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla Kiyomi Haunterly.
  • 26 lipca 2014: Zdjęcie lalki Koyomi pojawia się w internecie.
  • 31 października 2014: Oficjalny art Kiyomi zostaje ujawniony.
  • listopad 2014: Pierwsza lalka Kiyomi zostaje wydana w ramach serii Haunted.
  • listopad 2014: Wpisy z pamiętnika Kiyomi zostają ujawnione.
  • 4 grudnia 2014: Profil Kiyomi zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 10 marca 2015: Kiyomi zalicza swój debiut 3D w filmie Szkoła Duchów.

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza "czyste piękno".
  • Nazwisko nawiązuje do słowa Haunt, co tłumaczone z angielskiego oznacza "nawiedziać".
  • Choć jako Noppepa-bo Kiyomi nie posiada twarzy to w swoim bio mówi, że bawią ją reakcje innych kiedy jej twarz staje się do czyjejś podobna.

Galeria

Galeria webisodów

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki