Fandom

Monster High Wiki

Kim jest „Cerberek"?

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kim jest „Cerberek”?
Odcinki
Ghostlygossip94.PNG
Sezon: 2 sezon
Premiera: 30 stycznia 2012
Poprzedni: Zmiany sercowe
Następny: Potwora żal
Obejrzyj na YouTube

Kim jest „Cerberek”? (ang. Ghostly Gossip) – 27 odcinek drugiego sezonu Monster High, którego główną bohaterką jest Spectra Vondergeist.

OpisEdytuj

Plotki, ploteczki! Kto umieszcza wpisy na Cerberku? Przekonacie się o tym już w tym odcinku!

StreszczenieEdytuj

Tajemnicza osoba robi zdjęcia naszych potworów. Następnie pokazane jest, że nieznajomy duch siada przy laptopie i opisuje widziane wydarzanie. Następnie Frankie spotyka Jacksona i mówi mu, że się na nim zawiodła. Od Toralei dowiaduje się, że na blogu „Cerberek” pojawiła się plotka o Frankie i jej chłopakach. Postanawia porozmawiać ze swoimi straszyciółkami. Wzajemnie się oskarżają, więc wymyślają plan jak poznać tożsamość „Cerberka”. Kładą pamiętniki na ziemi i odwracają się czekając na największego plotkarza. Okazuje się, że to ten nieznajomy duch jest winny całemu zamieszaniu. Spectra „Cerberek” Vondergeist opowiada, że jest wielką fanką dziewczyn i tłumaczy całe swoje zachowanie. Potworki postanawiają się z nią zaprzyjaźnić pod warunkiem, że już nigdy o nich nie napisze.

PostacieEdytuj

Kadry z odcinkaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki