FANDOM

Killer Style - linia lalek Monster High. Podzielona została ona na dwie części. W pierwszej odsłonie pojawia się Frankie Stein i Draculaura, a w drugiej - Clawdeen Wolf i Operetta. Pierwsza odsłona została wydana w czerwcu 2011, a druga - sierpniu 2012.

V1

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Killer Style I'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: W4138
  • Numer modelu: W4139

Włosy Frankie uczesane są w koński ogon. Grzywka dziewczyny zaczesana jest na prawą stronę. Lalka ubrana jest w niebieską tunikę ozdobioną biało-czerwoną kratką. Na ubraniu widnieje srebrna kamizelka z czerwoną błyskawicą na piersiach. Spod tuniki wystają czarne leginsy sięgające łydek dziewczyny. Ozdobione są srebrną kratką ze szwami. Buty Frankie to czarne trampki na srebrnym obcasie. Ozdobione są one srebrnymi sznurówkami. Uszy lalki przekłute są czarnymi kolczykami w kształcie błyskawicy. Do pudełka dołączona jest niebieska szczotka i breloczek z podobizną Watzita.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Killer Style I'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: W4138
  • Numer modelu: W4140

W tej serii Draculaura ma proste, rozpuszczone włosy. Uszy dziewczyny przebite są różowymi kolczykami z kokardką i podobizną czaszki. Lalka ubrana jest w biały golf z długim rękawem. Na nim widnieje czarna koszulka w różowe serduszka. Ozdobiona jest ona różowymi paskami przy dekolcie i na jej końcu oraz białym paskiem na środku, do którego przyszyte są różowe falbanki. Dziewczyna ubrana jest również w różową sukienkę. Jest ona pofalowana i wykonana z czterech warstw. Pierwsze dwie są jasnoróżowe. Druga jest malinowa. Trzecią stanowi czarna siateczka. Buty Draculaury to jasnoróżowe baleriny na obcasie. Pod nimi widnieją czarne rajstopy sięgające ud lalki. Do pudełka dołączony jest breloczek z podobizną przedstawiającą Hrabię Nietoperza Wspaniałego oraz różowa szczotka.

V2

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Killer Style II'
  • Wydanie: sierpień 2012
  • Numer asortymentu: X4481
  • Numer modelu: X5107

W tej serii włosy Clawdeen ozdobione są zielonymi pasemkami. Dziewczyna ubrana jest w zieloną kurteczkę z fioletowym futerkiem zastępującym kołnierz oraz czarną sukienkę w delikatne, fioletowe paski oraz zielone grochy. Buty lalki są koloru złotego. Wyposażone są w koturny. Do pudełka dołączona jest żółta torebka na sznurku.

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Killer Style II'
  • Wydanie: sierpień 2012
  • Numer asortymentu: X4481
  • Numer modelu: X5106

W tej serii włosy Operetty związane są w koński ogon. Dziewczyna ubrana jest w czarną koszulkę na ramiączkach z fioletowymi i czarno-białymi elementami, białą spódnicę ozdobioną nutami i biało-czarne buty na koturnach. Podeszwa butów jest koloru czerwonego. Sam koturn jest biało-czarny. Jego przód ozdobiony jest "panterką". Do lalki dołączona jest czerwono-czarna okrągła torebka ozdobiona pajęczynami i czaszką i czerwony pasek z czerwonych pajęczyn.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki