FANDOM

Kelpie Blue2.png

Kelpie Blue – młodsza siostra Lagoony Blue. Wystąpiła w filmie Podwodna straszyprzygoda.

Osobowość Edytuj

Kelpie od zawsze podziwia swoją siostrę Lagoonę. Jest wręcz w nią wpatrzona.Dziewczynka jest miła, urocza i wesoła. Kelpie marzy, by w przyszłości zostać tancerką, tak jak jej idolka Kala.

Wygląd Edytuj

Kelpie ma krótkie, lokowane włosy w odcieniu błękitnym z żółtymi rozjaśnieniami. Skóra upiorki ma fioletowy odcień. Oczy dziewczyny są koloru zielonego, a brwi różowego. Można zauważyć, iż Kelpie nosi aparat na zęby. Na twarzy dziewczynki widać fioletowe grube okulary. Uszy Kelpie są duże w kolorze takim jak skóra. Na rękach Kelpie widać niebieskie "znamiona". Ubrana jest w biały podkoszulek, na którym widnieje podobizna serca ozdobionego wzorem z łuskami. Dziewczyna nosi także legginsy w czarno-morskie paski. Buty Kelpie to różowe trampki z czarną podstawą i fioletowymi "sznurówkami". Dziewczyna również ma na sobie różową spódniczkę wzorem przypominającą meduzę. Włosy Kelpie ozdobione są czarną bandaną w czerwone wzory.

RodzinaEdytuj

W filmie Podwodna straszyprzygoda wspomniane jest, że Kelpie ma parę młodszych braci o imionach Squirt, Dewey oraz Tadpole, a także ciotkę imieniem Bay. Dziewczyna jest młodszą siostrą Lagoony jej ojciec nazywa się Wade Blue. Imię matki nie jest znane.

LalkiEdytuj

Lalki niskobudżetoweEdytuj

  • Lalka

Lalka sprzedawana w dwupaku z Lagooną Blue.

Meta TimelineEdytuj

  • 4 kwietnia 2016: Kelpie zalicza swój debiut 3D w filmie Podwodna straszyprzygoda.
  • 10 sierpnia 2016: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Kelpie Blue.
  • 18 luty 2017: Pierwsza lalka Kelpie jest przedstawiona na wystawie na American International Toy Fair.
  • 26 luty 2017: Pojawienie się zdjęć promocyjnych lalki Kelpie Blue.
  • 2017: Pierwsza lalka Kelpie zostaje wydana w ramach serii Monster Family: Multipack.

GaleriaEdytuj

TelewizyjneEdytuj

InneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki