FANDOM

Kelpie Blue2

Kelpie Blue – młodsza siostra Lagoony Blue. Wystąpiła w filmie Podwodna straszyprzygoda.

Osobowość

Kelpie od zawsze podziwia swoją siostrę Lagoonę. Jest wręcz w nią wpatrzona.Dziewczynka jest miła, urocza i wesoła. Kelpie marzy, by w przyszłości zostać tancerką, tak jak jej idolka Kala.

Wygląd

Kelpie ma krótkie, lokowane włosy w odcieniu błękitnym z żółtymi rozjaśnieniami. Skóra upiorki ma fioletowy odcień. Oczy dziewczyny są koloru zielonego, a brwi różowego. Można zauważyć, iż Kelpie nosi aparat na zęby. Na twarzy dziewczynki widać fioletowe grube okulary. Uszy Kelpie są duże w kolorze takim jak skóra. Na rękach Kelpie widać niebieskie "znamiona". Ubrana jest w biały podkoszulek, na którym widnieje podobizna serca ozdobionego wzorem z łuskami. Dziewczyna nosi także legginsy w czarno-morskie paski. Buty Kelpie to różowe trampki z czarną podstawą i fioletowymi "sznurówkami". Dziewczyna również ma na sobie różową spódniczkę wzorem przypominającą meduzę. Włosy Kelpie ozdobione są czarną bandaną w czerwone wzory.

Klasyczny potwór

Potwór z czarnej laguny

Kelpie jest córką potwora morskiego. Pojawił się on po raz pierwszy w filmie "Gill-man" z 1954 roku.

Film opowiada o wyprawie naukowców w górę Amazonki. Poszukiwali oni skamieniałych szczątków, które potwierdziłyby istnienie człowieka ryby. Co jakiś czas kolejni członkowie zespołu zostali zabijani w tajemniczych okolicznościach. Ostatecznie okazuje się, że stoi za tym prehistoryczny potwór, którego szkieletu szukali. Wkrótce okazuje się, że tytułowy Gill-man potrafi przebywać zarówno w wodzie, jak i na lądzie.

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą - Kelpie będąc potworem morskim potrafi oddychać pod wodą.

Umiejętności

  • Pływanie - jak przystało na morskiego potwora Kelpie świetnie pływa.

Rodzina

W filmie Podwodna straszyprzygoda wspomniane jest, że Kelpie ma parę młodszych braci o imionach Squirt, Dewey oraz Tadpole, a także ciotkę imieniem Bay. Dziewczyna jest młodszą siostrą Lagoony jej ojciec nazywa się Wade Blue. Imię matki nie jest znane.

Lalki

Lalki niskobudżetowe

  • Lalka

Kelpie (18 cm) ma mocno lokowane włosy ułożone w afro w kolorze blond i niebieskim. Na głowie ma fioletową opaskę. Lalka ubrana jest w biało-fioletowo-niebieski, jednoczęściowy strój kąpielowy w ukośne pasy i jednym ramiączkiem, z doszytym drugim czarnym i z czarnym wzorkiem serca z łuskami po środku oraz fioletową, krótką spódnicę-bombkę. Jej buty to niebieskie japonki. Dołączono do niej czerwoną torebkę, niebieski kubek z napojem oraz czarne okulary.

Lalka sprzedawana w dwupaku z Lagooną Blue.

Meta Timeline

  • 4 kwietnia 2016: Kelpie zalicza swój debiut 3D w filmie Podwodna straszyprzygoda.
  • 10 sierpnia 2016: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Kelpie Blue.
  • 18 luty 2017: Pierwsza lalka Kelpie jest przedstawiona na wystawie na American International Toy Fair.
  • 26 luty 2017: Pojawienie się zdjęć promocyjnych lalki Kelpie Blue.
  • 2017: Pierwsza lalka Kelpie zostaje wydana w ramach serii Monster Family: Multipack.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od wodnego konia pojawiającego się w mitologii celtyckiej.
  • Lalka Kelpie mierzy 18 cm.

Galeria

Telewizyjne

Inne