Fandom

Monster High Wiki

Kelpie Blue

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kelpie Blue2.png

Kelpie Blue – młodsza siostra Lagoony Blue. Wystąpiła w filmie Podwodna straszyprzygoda.

Osobowość Edytuj

Kelpie od zawsze podziwia swoją siostrę Lagoonę. Jest wręcz w nią wpatrzona.Dziewczynka jest miła, urocza i wesoła. Kelpie marzy, by w przyszłości zostać tancerką, tak jak jej idolka Kala.

Wygląd Edytuj

Kelpie ma krótkie, lokowane włosy w odcieniu błękitnym z żółtymi rozjaśnieniami. Skóra upiorki ma fioletowy odcień. Oczy dziewczyny są koloru zielonego, a brwi różowego. Można zauważyć, iż Kelpie nosi aparat na zęby. Na twarzy dziewczynki widać fioletowe grube okulary. Uszy Kelpie są duże w kolorze takim jak skóra. Na rękach Kelpie widać niebieskie "znamiona". Ubrana jest w biały podkoszulek, na którym widnieje podobizna serca ozdobionego wzorem z łuskami. Dziewczyna nosi także legginsy w czarno-morskie paski. Buty Kelpie to różowe trampki z czarną podstawą i fioletowymi "sznurówkami". Dziewczyna również ma na sobie różową spódniczkę wzorem przypominającą meduzę. Włosy Kelpie ozdobione są czarną bandaną w czerwone wzory.

RodzinaEdytuj

W filmie Podwodna straszyprzygoda wspomniane jest, że Kelpie ma parę młodszych braci o imionach Squirt, Dewey oraz Tadpole, a także ciotkę imieniem Bay. Dziewczyna jest młodszą siostrą Lagoony jej ojciec nazywa się Wade Blue. Imię matki nie jest znane.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki