Fandom

Monster High Wiki

Kala Mer'ri

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kala Mer'ri
Kala Skullette.png
Kala Mer'ri GSR art.png
Wiek: 16 lat
Zabójczy Styl: Uwielbiam odważne, mocne kolory, dzięki którym wyróżniam się wśród pozostałych morskich potworów. Nie chcę być kolejną kroplą w oceanie. Zawsze pragnę być w centrum uwagi.
Ulubione zajęcie: Jestem urodzoną artystką i uwielbiam przepędzać tańcem wszystkie moje troski!
Zwierzak: A czy Peri i Pearl się liczą? Żartuję! Nie mam czasu na zwierzaki.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy inne potwory uważają, że znają kogoś, opierając się tylko na płytkich stereotypach i podwodnych legendach.
Upiorna wada: Wszędzie wścibiam swoje macki. Kumpele mówią, że mam bzika na punkcie kontrolowania wszystkich i wszystkiego. Hm, ja po prostu lubię czuć się bezpiecznie i mocno trzymać ster mojego życia.
Ulubione jedzenie: Każda australijska upiorka uwielbia grillowane krewetki.
Ulubiony przedmiot: Lubię matematykę, bo jest uporządkowana i zazwyczaj jest tylko jedno dobre rozwiązanie. Czuję wtedy, że mam wszystko pod kontrolą, ponieważ wiem jak rozwiązywać matematyczne problemy.
Nielubiany przedmiot: Zajęcia sportowe w grupach. Jestem liderem, nie członkiem drużyny. Poza tym dlaczego mam stać z boku i pozwolić grać reszcie skoro umiem łapać piłkę, rzucać czy zdobyć "kosza" każdą moją macką?
Ulubiony kolor: Jasne barwy. Ciemne, monotonne kolory są dla nielubiących się wyróżniać potworów.
Przyjaciele: Peri i Pearl Serpentine
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Kali Mer'ri

Kala Mer'ri – córka Krakena. Ukrywa ona swoje pochodzenie. Ma 16 lat. Zadebiutowała w filmie Podwodna straszyprzygoda jako główna antagonistka.

Osobowość

Kala jest głośnią, pragnącą sławy upiorką. Jednak zawsze czuła się odtrącona, gdyż jej ojciec był uważany za okropną bestię, a ona sama chciała mieć szczęśliwą rodzinę i właśnie od tego zaczął się jej konflikt z Lagooną. Kiedy były małe, specjalnie upokorzyła Lagoonę przed pełną widownią, doprowadzając do tego, że córka potwora morskiego zaczęła się panicznie bać występów. Kiedy ta przybywa do Wielkiej Rafy, Kala nadal stara się ją pogrążać. Nawet Peri i Pearl traktuje jak swoje służące. Dopiero kiedy w Straszyceum dowiaduje się, że tam każdy jest akceptowany, wyjawia prawdę o swojej rodzinie i przeprasza Lagoonę za wszystko co jej zrobiła. Kiedy ta jej wybacza, obie znów się zaprzyjaźniają.

Wygląd

Kala jest dziewczyną o jasnofioletowej skórze, która ku dołowi przechodzi w ciemniejszą, niebieskich oczach i falowanych, sięgających do talii granatowych włosach. Pasemka oraz brwi dziewczyny są pomarańczowe, więc rudy to prawdopodobnie jej naturalny kolor. Ma dwie pary rąk. Na dłoniach ma przyssawki podobnych do tych, które mają ośmiornice. Jej dół jest bardzo kolorowy i wzorzysty. Po bokach ma parę krótkich płetw. Zamiast stóp posiada dwie pary żółtych macek i jedną parę różowych.

Klasyczny potwór

Kraken.jpg

Kraken – legendarny stwór morski.

Pierwsze podania o nim mówią, że potwór miał blokować Cieśninę Gibraltarską, nie przepuszczając przepływających tamtędy okrętów. Wedle opowieści żeglarskich krakeny były często brane za wyspy. Kiedy marynarze wychodzili na ląd, budzili potwora, który się zanurzał, wciągając pod wodę załogę wraz z okrętem. W legendach Kraken jest znany również jako Triangul. Jest pod władzą Neptuna, lecz słucha tego, kogo zobaczy zaraz po przebudzeniu. Zasypia na sto lat, by później przez kolejne sto atakować statki. Potwór ten był wspominany w wielu produkcjach m.in. w serii filmów "Piraci z Karaibów".

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą: Będąc stworzeniem wodym, Kala posiada wrodzoną umiejętność oddychania pod wodą, lecz może też oddychać czystym powietrzem.
  • Przeraźliwy krzyk: Kala potrafi używać specyficznego, głośniego krzyku służący do wzywania jej ojca, Krakena.

Umiejętności

  • Taniec: Kala jest utalentowaną tancerką, potrafi poruszać się z gracją zarówno pod wodą jak i na powierzchni.

Relacje

Rodzina

Kala jest córką Krakena. Ukrywa jednak swoje pochodzenie.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Kali są Peri i Pearl Serpentine.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Kala twierdzi, że nie ma czasu na zwierzaki.

Lalki

Great Scarrier Reef: Down Under Ghouls

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Kali są pofalowane związane w kucyk. Uszy są przebite granatowymi kolczykami z kółek. Na jej rękach znajdują się kolorowe bransoletki. Lalka ubrana jest w żółty kardigan z czarnymi kałamarnicami bez rękawków. Obszyty jest różową nitką. Dodatkowo dziewczyna ma na sobie krótką, ciemnoniebieską koszulkę we wzory oraz granatowy pasek. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Meta timeline

  • 7 stycznia 2015: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Kali Mer'ri.
  • 29 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Kali zostaje pokazane w internecie.
  • 3 grudnia 2015: Profil Kali zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 2016: Kala zalicza swój debiut 3D w filmie Podwodna straszyprzygoda.

Ciekawostki

  • Nazwa postaci jest grą słowną od wyrazu "calamari" oznaczającego kalmary.

Galeria

Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki