Fandom

Monster High Wiki

Justin Bitter

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
New Ghoul @ School - Justin Biter.jpg

Justin Bitter - nastoletnia gwiazda ze świata Monster High. W filmie "Nowy upiór w szkole", gdy Frankie godzi się z Cleo (organizując imprezę), mówi "Mój tata powołał go do życia, więc musiał się odwdzięczyć.". To ciekawe, bo Justin jest wampirem. Świadczą o tym widoczne na rysunku wystające kły.

OsobowośćEdytuj

Osobowość Justina nie jest znana.

WyglądEdytuj

Justin ma brązowe, zaczesane do tyłu włosy. Jego skóra jest szara. Na jego nosie widnieją purpurowe okulary. Chłopak ubrany jest w szarą koszulkę w serek, szare jeansy i czarne buty.

Klasyczny potwórEdytuj

Dra.jpg

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła.

Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Justin został powołany spowrotem do życia przez ojca Frankie. Można więc wywnioskować, że jej tata jest teraz i jego ojcem a Frankie to jego siostra.

MiłośćEdytuj

Nie wiadomo czy Justin się z kimś spotyka

ZnajomiEdytuj

Nie wiadomo z kim się wampir przyjaźni.

Zwierzę Edytuj

Prawdopodobnie nie posiada.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest parodią Justina Biebera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki