Fandom

Monster High Wiki

Johnny Upiór

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Cześć, mała. Nie wystraszyłem cię? Cytat2.png
Johnny w filmie „Szkoła Duchów
Johnny Spirit.jpg

Johnny Upiór (ang. Johnny Spirit) – syn duchów. Jest typowym "niegrzecznym chłopcem", którego uczniowie Monster High się boją i podziwiają. Jedną z niewielu rzeczy, o którą dba w swoim życiu jest muzyka, a on sam jest utalentowanym skrzypkiem. Ze względu na to Operetta jest jedyną osobą, która darzy go w pewnym stopniu respektem, jako że dzieli jego zamiłowanie do muzyki i nie interesuje jej w najmniejszym stopniu jego reputacja.

OsobowośćEdytuj

Johnny ma reputację największego buntownika Straszyceum, do tego stopnia, że inni uczniowie uciekają na jego widok. Jego ostatnia kara zostania po lekcjach skończyła się dopiero po 3000 latach. Mimo to nie jest on osobą, która o to dba, jest raczej nonszalancki i zadowolony, aby po prostu robić swoje własne rzeczy i ignorować innych. Woli katakumby niż naziemną część powierzchni szkoły, ponieważ może tam w spokoju grać na skrzypcach.

WyglądEdytuj

Ponieważ Johnny jest duchem, wokół jego ciała widać niebieską poświatę. Ma jasną karnację, a jego włosy są czarne z fioletowymi pasemkami, zaczesane do tyłu.

Klasyczny potwórEdytuj

Ducszek.jpg

Duch to dusza człowieka po śmierci. Często uważany jest za półprzezroczystą postać, coraz rzadziej za pojękującą i ubraną w białą szatę. Mówi się, że duch to dusza, która nie znalazła spokoju po śmierci lub jej zwłoki były zbezczeszczone.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Johnny jest synem duchów.

PrzyjacieleEdytuj

Po spędzeniu 3000 lat w zamknięciu w Katakumbach, Johnny wydaje się być zaprzyjaźniony z Operettą.

MiłośćEdytuj

Johnny spotyka się z Operettą.

ZwierzakEdytuj

Nie wiadomo, czy Johnny posiada zwierzaka.

Meta TimelineEdytuj

GaleriaEdytuj

Galeria webisodówEdytuj

TelewizyjneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki