FANDOM

Isi Dawndancer
Isi Skullette.PNG
Isi Dawndancer art.png
Wiek: 16 lat.
Zabójczy Styl: Uwielbiam łączyć plemienne wzory z frędzlami i przykuwającymi wzrok kolorami, tworząc nowoczesny wygląd pozostający w zgodzie z moim upiornym dziedzictwem. Staram się też, aby moje ubrania były elastyczne i wygodne, ponieważ zdarza mi się niespodziewanie rzucać w wir spontanicznego tańca.
Ulubione zajęcie: Najbardziej lubię tańczyć, a każdy pretekst, aby to robić, jest dobry.
Zwierzak: Ptaki w powietrzu i polna zwierzyna to moi przyjaciele. Nie chciałabym wzbudzać zazdrości, obdarzając sympatią tylko jedno zwierzę.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie cierpię, kiedy jasne światła świecą mi prosto w twarz. W takiej chwili chcę jednocześnie stać w miejscu i uciekać.
Upiorna wada: To nieco krępujące, ale tak wpływam na potwory, że zakochują się we mnie po same rogi. Niestety nie wiedzą, że to tak, jakby gonili wiatr.
Ulubione jedzenie: Jabłka i miód.
Ulubiony przedmiot: Klasa tańca, oczywiście.
Nielubiany przedmiot: Zajęcia z gospodarstwa domowego. Taniec nie jest zalecany podczas gotowania.
Ulubiony kolor: Terakotowy pomarańcz i turkus.
Przyjaciele: Twyla, Gilda Goldstag
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Isi Dawndancer

Isi Dawndancer – córka Rodu Jelenia. Ma 16 lat i pochodzi z Boo Heksyku.

OsobowośćEdytuj

Isi jest nieco nieśmiałą dziewczyną, bardzo przywiązaną do rodziny i tradycji. Zarówno ona jak i jej bliscy jej rodziny miewają tajemnicze wizje i wierzą w ich głębsze znaczenie. Wielką pasją Isi jest taniec.

Wygląd Edytuj

Isi jest dziewczyną o turkusowych włosach, które sięgają bioder. Jej ciało jest brązowe, a na twarzy ma białe plamki i pręgę. Ma duże, brązowe oczy, jeleni nos i uszy oraz brwi ciągnące się do mostka nosa. Zamiast stóp ma brązowe racice.

Klasyczny potwórEdytuj

Deer woman.jpg

Jeleni duch znany także jako kobieta-jeleń - stworzenie pochodzące z mitologii Indian.

Niektóre indiańskie wierzenia opisują ją jako istotę o połowie ciała kobiety i połowie ciała jelenia, inne jako piękną kobietę z racicami zamiast stóp i wielkimi, brązowymi oczami przypominające oczy jelenia. Często stoi tuż przy szlaku gdzie wabi mężczyzn, uwodzi ich a następnie zostawia. Ci dosłownie umierają z tęsknoty. Jej obecność może zwiastować nadchodzące nieszczęście. Znana jest z tego, że bardzo lubi tańczyć i czasami niezauważona dołącza do plemiennych tańców. Znika dopiero wtedy, gdy muzyka przestaje grać.

ZdolnościEdytuj

  • Miłosna aura - Isi będąc jelenim duchem nieświadomie roztacza wokół siebie magiczną aurę, która sprawia, że przedstawiciele płci przeciwnej są w niej zauroczeni od pierwszego wejrzenia. Z tego powodu czuje się ona nieco zawstydzona.
  • Prorocze sny - Zdarza się, że Isi podczas snu dostaje wizji o różnych miejscach czy wydarzeniach. Wtedy pojawia się jej "przewodnik" w postaci łani z zielonymi, świecącymi oczami. Isi nie jest do końca przekonana co do ich prawdziwości, ale to dzięki nim trafiła do Monster High (Cel: Straszyceum, część 1).

UmiejętnościEdytuj

  • Taniec - Isi uwielbia tańczyć i jest w tym naprawdę dobra. Taniec wiąże się z różnymi rodzinnymi rytuałami, ale potrafi też wpaść w wir tańca kiedy tylko usłyszy muzykę. Chętnie naucza innych swoich tanecznych figur.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Isi jest córką Rodu Jelenia.

PrzyjacieleEdytuj

Isi przyjaźni się z Twylą i Gildą Goldstag.

MiłośćEdytuj

Relacje miłosne Isi nie są jak na razie znane.

ZwierzakEdytuj

Isi uwielbia ptaki i polne zwierzęta, lecz nie posiada własnego zwierzaka, gdyż nie chciałaby wzbudzać zazdrości u innych.

LalkiEdytuj

Brand-Boo StudentsEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Brand-Boo Students'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CJC61

W tej serii włosy Isi są wyprostowane i sięgają jej kolan. Na głowie ma czerwoną opaskę piórami i jelenimi rogami. Ucho lalki jest przebite czerwonym, trójkątnym kolczykiem. Szyja jest ozdobiona podwójnym, złotym naszyjnikiem z zawieszką w kształcie półksiężyca. Dziewczyna ubrana jest w czarny kombinezon we wzory na ramiączkach oraz szeroką, czerwoną bluzkę łódkę w białe i niebieskie zygzaki. U dołu jest ona wycięta w szpic. Na rękach ma czerwone i turkusowe trójkątne bransoletki. Jej torebka jest turkusowa ze złotym wykończeniem i wizerunkiem przedstawiającym łapacz snów. Buty dziewczyny mają ten sam kolor co torebka. Są one na koturnie, a cholewka niemal w całości pokryta jest frędzlami. Na przodzie butów znajdują się czerwone łapacze snów. Do lalki dołączono pamiętnik.

Meta timelineEdytuj

  • 28 kwietnia 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Isi Dawndancer.
  • 29 stycznia 2015: Oficjalny art dziewczyny przecieka do internetu.
  • 24 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Isi zostaje ukazane w internecie.
  • 3 lipca 2015: Isi pojawia się w odcinku Cyrk de Szyk: Akt 3.
  • 10 lipca 2015: Lalka Isi debiutuje na wystawie na SDCCI 2015.
  • 16 października 2015: Isi pojawia się w odcinku Cel: Straszyceum, część 1.
  • 21 października 2015: Profil dziewczyny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię pochodzi od słowa z indiańskiego plemienia Choctaw i oznacza "jeleń".
  • Nazwisko w wolnym tłumaczeniu z angielskiego oznacza "tancerka świtu".

GaleriaEdytuj

Galeria webizodówEdytuj

TelewizyjneEdytuj

InneEdytuj

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki