Fandom

Monster High Wiki

Irene Maiden

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
IreneM23.jpg

Irene Maiden to jedna z nauczycielek Straszyceum. Pojawiła się w odcinku "Posągowa sprawa". Przez 2000 lat była uwięziona w posągu, dopóki Cleo i Frankie niechcący go nie rozbiły.

OsobowośćEdytuj

Osobowość Irene nie jest znana.

WyglądEdytuj

Ogólnie mówiąc, wygląd Maiden jest nieco zbliżony do wyglądu greckiej bogini. Ubrana jest w zwiewną szatę, a na jej głowie widnieje chusta.

Klasyczny potwórEdytuj

Irene Maiden może być Żelazną dziewicą (ang. Iron Maiden). Były one narzędziami tortur stosowanych głównie w średniowieczu, należących do płaszcza hańby (wykonywanie kary na honorze). Były pudełkiem o kształcie kobiecej sylwetki i rozmiarach ciała ludzkiego. Powszechnie uważa się, jakoby to urządzenie wyposażane było w ostre kolce umieszczone na wewnętrznej stronie zamocowanych zawiasowo klap, które wbijały się w ciało torturowanego w miarę zamykania urządzenia, dotkliwie raniąc, jednak nie naruszając ważnych dla życia organów. Jednakże wbrew tym szeroko rozpowszechnionym opiniom, że przy użyciu żelaznych dziewic zadawano śmierć (wyjątkowo okrutną, nazywaną pocałunkiem dziewicy), było to narzędzie kary na honorze. Większość żelaznych dziewic stanowi XIX-wieczne falsyfikaty, powstałe poprzez dodanie wewnątrz kolców lub sztyletów dla większego zainteresowania turystów.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Nie wiadomo nic o rodzinie Maiden.

PrzyjacieleEdytuj

Nic nie wiadomo o jej przyjaciołach.

MiłośćEdytuj

Nie wiadomo nic o miłości Irene.

ZwierzęEdytuj

Nie wiadomo czy Irene ma jakiegoś zwierzaka.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki