Fandom

Monster High Wiki

Inner Monster

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Inner Monster – to linia zestawów do tworzenia własnych lalek, która powstała w 2014 roku. Linia jest kontynuacją serii lalek Create a Monster, która była aktywna od 2011 do 2013 roku. 'Inner Monster' wykorzystuje wiele koncepcji wprowadzonych do linii 'Create-A-Monster', ale poprawia na niektóre z nich – użycie maski i obracających się oczu do dostosowania lalki. Wszystkie startowe zestawy lalek posiadają pełny zestaw części. 'Inner Monster' pozwala również dostosować wnętrze tułowia lalki, co posuwa doświadczenie kreacji własnego potwora o krok dalej.

ZestawyEdytuj

Zestawy DeluxeEdytuj

Shivering Sad & Eek Excited & Hauntingly HappyEdytuj

  • Zestaw
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: ??
  • Numer modelu: BJR23
  • Typ ciała: Dziewczyna

W pudełku znajduje się wzosowa lalka z dwoma osłonami na tułów: pierwsza jest w identycznym kolorze co ciało; druga jest półprzeźroczysta, dzięki czemu widać przez nią kolorowe kości. Posiada ona dwie peruki: jedną z fioletowego plastiku uformowaną na kształt kitki, drugą normalną, fioletowo-różową. Do lalki dołączono dwanaście części do tułowia, żółte skrzydła z pomarańczowymi zdobieniami, różowy ogon imitujący tornado oraz trzy maski, dwa zestawy ubrań i jedną parę butów. Wszystkie maski są wrzosowe, jednak ukazują inne stany emocjonalne i mają inny makijaż. Pierwsza maska przedstawia twarz zdziwioną. Ma różowe usta, pomarańczowy cień do powiek i różowe malunki gwiazd. Druga maska pokazuje twarz smutną. Usta również są różowe, natomiast makijaż jest w błękitnym kolorze i wygląda jak łzy. Ostatnia maska prezentuje radość. Usta są jasnoróżowe, szeroko uśmiechnięte a makijaż jest żółty. Pierwszy zestaw ubrań składa się z niebiesko-czarnej koszulki bez rękawków we wzory łez i pękniętych serc, fioletowych bransoletek, fioletowego pasa przypominającego spódnicę oraz żółtej wzorzystej spódniczki. W skład drugiego ubrania wchodzi zielona koszulka we wzory utrzymująca się na ukośnym, różowym ramiączku oraz krótkiej, ołówkowej spódnicy wykonanej z tego samego materiału co bluzka. Buty są czarne, z odsłoniętymi palcami, na koturnie. Zestaw zawiera również czarną szczotkę do włosów i pusty pamiętnik do uzupełnienia.

StarteryEdytuj

Fearfully Feist & Mad LoveyEdytuj

  • Wydanie: koniec lipca 2014
  • Numer asortymentu: BJR24
  • Numer modelu: BJR25
  • Typ ciała: Dziewczyna

W pudełku znajduje się jasnoróżowa lalka z kończynami ozdobionymi ciemniejszymi serduszkami oraz półprzeźroczystym tułowiem, przez który widać kości. Peruka jest różowa z czarnymi pasmami. Do lalki dołączono osiem części do tułowia, jasnoróżową maskę z niebiesko-czerwonym makijażem w kształcie serc, czarną torebkę w kształcie Skullette, różowe okulary, pas imitujący skrzydła zrobione z płomieni, różowe odnóża pająka oraz strój i buty. W skład ubrania wchodzi niebieska sukienka bez ramiączek z różowymi wzorami serc, dekoltem z czarnej siateczki, półprzeźroczystą falbanką przy pasie i błyszczącą, różową tasiemką na szyi. Lalka posiada dwie pary butów: jedne są różowe, z odsłoniętymi palcami, na koturnie, ozdobione piórami. Druga para jest na czerwonym koturnie. Buty stworzone są z czarnych, ażurowych serc. Zestaw zawiera również czarną szczotkę do włosów i pusty pamiętnik do uzupełnienia.

Shockingly Shy & Scared SillyEdytuj

  • Wydanie: koniec lipca 2014
  • Numer asortymentu: BJR24
  • Numer modelu: BJR26
  • Typ ciała: Dziewczyna

W pudełku znajduje się pomarańczowa lalka z półprzeźroczystym tułowiem, przez który widać błękitne kości. Peruka jest koloru fioletowego. Do lalki dołączono osiem części do tułowia, pomarańczową maskę ze wzorem fioletowego kwiata, czarną torebkę w kształcie Skullette, miętowe okulary, fioletowe macki ośmiornicy, miętowy pas z liśćmi i pnączami oraz strój i buty. W skład ubrania wchodzi wrzosowa koszulka z miętowym pomponem bez ramiączek oraz wrzosowa, dwuwarstwowa spódnica we wzory z miętowym paskiem. Lalka posiada dwie pary butów: jedne są fioletowe, na obcasie w kształcie macek ośmiornicy, z odsłoniętymi palcami. Druga para jest miętowa, z odsłoniętymi palcami, na obcasie w kształcie pnączy. Wyglądają jakby były zrobione z liści. Zestaw zawiera również czarną szczotkę do włosów i pusty pamiętnik do uzupełnienia.

Spooky Sweet & Frightfully FierceEdytuj

  • Wydanie: koniec lipca 2014
  • Numer asortymentu: BJR24
  • Numer modelu: CBL21
  • Typ ciała: Dziewczyna

W pudełku znajduje się błękitna lalka z półprzeźroczystym tułowiem, przez który widać żółte kości. Peruka jest koloru granatowego. Do lalki dołączono osiem części do tułowia, błękitną maskę we wzory czarnej siateczki i żółto-różowe paski, czarną torebkę w kształcie Skullette, fioletową opaskę z trzema pawimi piórami, niebieski pas przywodzący na myśl ogon pawia, zdobione zawijasami skrzydła w kolorze magenta oraz strój i buty. W skład ubrania wchodzi wzorzysta koszulka zapinana na szyi, bez rękawków oraz różowa spódnica ołówkowa z falbanką z materiału identycznego jak ten na bluzce. Lalka posiada dwie pary butów: jedne są fioletowe, na obcasie, ozdobione po bokach piórami. Druga para jest różowa, na obcasie w kształcie cukrowej laski, z różowo-żółtą ozdobą z przodu. Zestaw zawiera również czarną szczotkę do włosów i pusty pamiętnik do uzupełnienia.

Zestawy rozszerzająceEdytuj

Fearfully FeistyEdytuj

  • Zestaw
  • Wydanie: początek sierpnia 2014
  • Numer asortymentu: BJR27
  • Numer modelu: BJR28
  • Typ ciała: Dziewczyna

Zestaw zawiera różową maskę z ognistym makijażem, pomarańczowo-żółtą plastikową perukę w kształcie płomieni oraz cztery części do tułowia. Strój składa się z niebiesko-czarnej poszarpanej na dole sukienki w czerwone wzory bez ramiączek, wiązaną na szyi czarną tasiemką, z czerwonym paskiem tuż pod biustem oraz pomarańczowo-czerwonych bransolet na ręce i nogi w kształcie płomieni. Buty są tego samego koloru co bransolety, ozdobione motywem ognia, na niebieskim obcasie w kształcie płonącego serca.

Scared SillyEdytuj

  • Zestaw
  • Wydanie: początek sierpnia 2014
  • Numer asortymentur: BJR27
  • Numer modelu: BJR29
  • Typ ciała: Dziewczyna

Zestaw zawiera pomarańczową maskę z wystawionym językiem, zieloną plastikową perukę uformowana z grzywką i dwoma kitkami oraz cztery części do tułowia. Strój składa się z kolorowej i wzorzystej sukienki bez ramiączek, z fioletową kryzą, paskiem i dwoma warstwami materiału na dole oraz fioletowych bransolet na ręce i nogi w kształcie macek ośmiornicy. Buty są miętowe, na obcasie w kształcie macki, z pomarańczowo-fioletową ozdobą z przodu.

Spooky SweetEdytuj

  • Zestaw
  • Wydanie: początek sierpnia 2014
  • Numer asortymentu: BJR27
  • Numer modelu: CBL22
  • Typ ciała: Dziewczyna
  • Typ ciała: Dziewczyna

Zestaw zawiera niebieską maskę z biało-czerwonym makijażem, żółtą plastikową perukę przywodzącą na myśl roztopione lody oraz cztery części do tułowia. Strój składa się z różowo-żółto-czarnej wzorzystej sukienki-bombki bez ramiączek, z czarnym paskiem oraz różowych bransolet na ręce i nogi. Ozdoby na nogi mają na górze wzory żółtych cukierków. Swym wyglądem przypominają spływającą maź. Buty są żółte, na obcasie, z motywami lizaków i innych cukierków.

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki