FANDOM

I Heart Shoes - linia lalek Monster High. Poświęcona jest ona obuwiu. Lalki, pochodzące z serii, zostały wydane w lipcu 2013. Były to Cleo de Nile i Draculaura. W każdym pudełku znajdują się aż trzy dodatkowe pary butów.

Lalki

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Shoes'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBR90
  • Numer modelu: BBR91

W tej serii Draculaura ma włosy pokręcone i związane w koński ogon, którego końcówka ułożona jest na ramieniu dziewczyny. Grzywka lalki ułożona jest na prawą stronę głowy. Jest ona również ozdobione różowymi pasemkami. Na czubku głowy Draculaury widnieją czarne okulary przeciwsłoneczne w kształcie kokardy. Dziewczyna ubrana jest w żółtą bluzkę na ramiączkach, na którą założone jest ponczo w czarną, białą i różową kratę. Ponadto, obszyte jest ono białą falbanką i czarnymi tasiemkami. Lalka ubrana jest również w malinową spódnicę z czterema czarnymi guzikami w pasie. Na prawym nadgarstku Draculaury znajduje się czarna bransoletka. Dziewczyna ubrana jest także w czarne buty na obcasie wiązane w kostce. Do pudełka dołączone jest czarne torba z podobizną wampira, żółte buty na koturnach, malinowe buty na obcasie w kształcie serca, różowe na obcasie w kształcie skrzydła nietoperza, a także różowa torba na zakupy oraz malinowe i żółte kolczyki.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Shoes'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBR90
  • Numer modelu: BBR92

W tej serii włosy Cleo są czarne, ozdobione niebieskimi pasemkami i sięgają ramion dziewczyny. Na czubku głowy lalki widnieją żółte okulary przeciwsłoneczne. Szyja Cleo przepasana jest błękitną obrożą z ćwiekami tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w niebieski kombinezon w granatowe i żółte poziome paski, który utrzymuje się na złotym bandażu, spoczywającym na lewym ramieniu. Całość przepasana jest złotym pasem ze złotymi ćwiekami. Na lewym nadgarstku Cleo znajduje się długa, błękitna bransoleta, zaś na prawym - czarna i okrągła. Dziewczyna ma również na sobie złote sandałki na obcasie. Do lalki dołączona jest czarna torebka, przypominająca nieco worek, niebieskie buty na koturnie, które wyglądają, jakby były zrobione z bandaży, czarne na koturnie, wiązane na rzemyki, złote klapki z obcasem w kształcie człowieka utrzymującego buty, a także granatowa torebka na zakupy oraz dwie pary niebieskich kolczyków.

Ciekawostki

  • Mimo że zdjęcia promocyjne pokazują lalki z trzema dodatkowymi parami butów to sprzedawane są z dwoma parami. Draculaura nie posiada jasnoróżowej pary a Cleo złotych butów na obcasie w kształcie Anubisa. Co więcej żadna z nich nie posiada plastikowej, czarnej torebki, choć na promocyjnych zdjęciach są one widoczne.
  • Sporo akcesoriów lalki Cleo w rzeczywistości ma inne kolory od ukazanych na zdjęciach.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki