Fandom

Monster High Wiki

I Heart Fashion

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
IHF1.jpg
I Heart Fashion Logo 2.png

I Heart Fashion - linia lalek Monster High. Poświęcona jest ona całkowiecie modzie i ubraniom, charakteryzującymi się bogatą kolorystyką. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w czerwcu 2012 roku. Były do Frankie Stein i Abbey Bominable.

W lipcu 2013 roku, seria została powiększona o lalkę Clawdeen Wolf oraz Scarah Screams. Rok później, kolejno w sierpniu i październiku, w ramach serii wydano lalki Wydowny Spider, Venus McFlytrap oraz Cleo de Nile.

W czerwcu 2015 roku, swojej odsłony w tej serii doczekała się Iris Clops a w 2016 roku - Djinni Grant.

2012

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4490
  • Numer modelu: X4491

W tej serii Frankie ma taką fryzurę, jaką ma w linii "Basic". Jedynie cała grzywka i ich środek są czarne. Uszy dziewczyny przebite są białymi kolczykami. Mają one kształt sześcioboku i błyskawicę na środku. Lalka ubrana jest w żółtą koszulkę z kołnierzem. Spod niego wystaje niebieski krawat w czerwono-białą kratkę. Całość okrywa czerwona kamizelka. Spod niej natomiast, wystaje sukienka w granatowe, niebieskie i czarne romby. Buty Frankie są niebieskie i na obcasie w kształcie śrubki. Do pudełka dołączona jest srebrna koszulka utrzymująca się na lewym ramieniu, czerwone spodnie z czarnymi elementami w białą kratkę, białe trampki na obcasie oraz czarna koszulka w białą kratę z czerwonym prawym rękawkiem, niebieska sukienka mini w czarną kratkę i czerwonymi falbanami, srebrny pas z łańcuchem oraz błękitne buty na srebrnym obcasie w kształcie śrubki. Można również znaleźć wisiorek w kształcie nakrętki na czarnym łańcuszku oraz czarna torebka z czerwonymi elementami i rączką w kształcie błyskawicy.

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion'
  • Wydanie: czerwiec 2012
  • Numer asortymentu: X4490
  • Numer modelu: X4492

W tej serii Abbey ma splecione cztery kosmyki włosów wokoło głosy. Reszta fryzury jest tradycyjna. Uszy dziewczyny przebite są różowymi kolczykami w kształcie płatków śniegu. Abbey ubrana jest w różową sukienkę wykonaną z materiału, z którego produkuje się golfy. Samo ubranko ma również duży ściągacz przy dekolcie. Oprócz tego, przebiega po nim pasmo czarnych nici zakończone dwoma sznurkami. Na obu nadgarstkach lalki widnieją fioletowe bransoletki. Buty dziewczyny są fioletowe, z czarnymi elementami. Ich większa część okryta jest czarnymi skarpetami. W pudełku znajduje się również para dodatkowych ubranek. W skład pierwszej wchodzi biała bluzka utrzymywana na lewym ramieniu, ozdobiona wzorem z różowych i liliowych trójkątów, białe spodnie w różowe i fioletowe płatki śniegu oraz niebieskie adidasy na obcasie. Drugą parę stanowi błękitno-fioletowa sukienka, przepasana w pasie białym futrem, spod którego wybiega czarna siateczka oraz brązowe sandałki na obcasie. Oprócz tego, w pudełku znajduje się czarny trumnofon, fioletowa, kanciasta torebka, fioletowy naszyjnik w kształcie serca na fioletowym łańcuszku oraz trzy liliowe bransoletki.

2013

Scarah Screams

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion 2'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBR84
  • Numer modelu: BBR86

W tej serii Scarah ma grzywkę przerzuconą na lewą stronę. Na głowie dziewczyny widnieją okrągłe okulary przeciwsłoneczne w białych oprawkach. Lalka ubrana jest w bluzkę w pomarańczowe i żółte figury geometryczne, na której znajduje się biały płaszcz. Scarah ubrana jest również w granatowe szorty oraz białe kozaki. Do lalki dołączona jest czarna torebka z czarną, długą rączką oraz srebrnymi zdobieniami, seledynowa sukienka bez rękawów zapinana na szyi, srebrne szpilki, czarno-różowa tunika przepasana białym paskiem, czarne legginsy ozdobione zielonymi, połyskującymi nićmi, zielone buty na koturnie oraz szczotka.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion 2'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBR84
  • Numer modelu: BBR85

W tej serii włosy Clawdeen są pokręcone. Dziewczyna ubrana jest w kanarkową bluzkę na ramiączkach z czarnymi paskami na jej dole. Na niej, widnieje czarny bezrękawnik z fioletowymi ściągaczami przy kołnierzu i przy dolnej części ubranka. Na dłoniach lalki znajdują się liliowe rękawiczki bez palców. Clawdeen ubrana jest również w fioletowe rybaczki z czarnym paskiem oraz złote kozaki z czarną podeszwą. Do lalki dołączona jest kanarkowa torebka z dwoma czarnymi okręgami, czym samym przypomina radio, czarne szpilki z wygiętym obcasem, fioletowa tunika z żółtymi ściągaczami, malinowe adidasy na obcasie, czarne szorty w żółtą "panterkę", fioletowa sukienka wiązana za szyi z czarnymi falbankami i ozdobiona wzorem ze złotych łańcuchów, trzy bransoletki oraz szczotka.

2014

Wydowna Spider

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion 3'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CBX44
  • Numer modelu: CBX44

W tej serii włosy Wydowny spięte są w koński ogon sięgający bioder. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę bez rękawów, sięgającą kolan, na której widnieją granatowe sceny z komiksów. Ubranie ozdobione jest czerwonym kapturem, czerwonym, pionowym pasem, a całość przepasana została srebrnym, grubym paskiem. Na najwyższej lewej dłoni lalki widnieje żółta rękawiczka bez palców. Buty Wydowny to srebrne kozaki, ozdobione motywem pajęczyny oraz czerwonym obcasem. Do lalki zostały dołączone dwa dodatkowe zestawy ubranek. Pierwszy składa się z żółtej tuniki z jednym ramiączkiem, srebrnego paska, szarych legginsów z motywem komiksu oraz żółtych szpilek. W skład drugiego zestawu wchodzi biała tunika z kapturem i krótkimi rękawkami, ozdobiona czerwonym i żółtym wzorem imitującym wybuch oraz srebrnym napisem, a także spódniczką w żółte, czerwone i czarne, poziome paski i białe kozaki w czerwone ciapki. W pudełku znajdują się również dwie niebieskie bransoletki, dwie żółte, biała, srebrna, czerwona oraz biała torba, ozdobiona czerwonymi bohomazami.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion 3'
  • Wydanie: październik 2014
  • Numer asortymentu: CBX44
  • Numer modelu: BHM99

W tej serii włosy Venus są skrócone do ramion. Grzywka dziewczyny znajduje się po prawej stronie czoła, a co więcej, jej włosy zostały ozdobione, oprócz tradycyjnych zielonych i różowych pasemek, brązowymi i czarnymi. Wygolona część znajduje się również po drugiej stronie głowy, a ponadto, ozdobiona jest czarnymi kwadratami. Venus ubrana jest w czarną tunikę z jednym rękawem. Drugi jest wykonany z czarnej siateczki. Ubranko ozdobione jest różowymi, białymi i zielonymi wzorkami przedstawiającymi pnącza. Lalka ubrana jest również w fioletowe rybaczki. Całość przepasana jest białym paskiem z ćwiekami. Na obu nadgarstkach dziewczyny widnieją bransoletki z ćwiekami - na lewej biała, a na prawej - różowa. Co ciekawe, zielone pnącza na kończynach zostały zastąpione czarnymi. Venus ma na nogach zielone botki na koturnie. Do lalki dołączone są dwa zestawy dodatkowych ubranek. Pierwszy stanowi różowa bluzka na zielonych ramiączkach, ozdobiona czarną siateczką, biała mini w różowe plamki oraz różowe botki z wywiniętymi na drugą stronę końcami. Drugi zestaw to biała sukienka w czarną kratkę. Ozdobiona jest ona pionowym, czarnym paskiem, który jest również częścią wiązania sukienki. Do sukienki dołączone są czarne szpilki, zielone i białe bransoletki oraz zielona torba.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion 3'
  • Wydanie: październik 2014
  • Numer asortymentu: CBX44
  • Numer modelu: BHM98

W tej serii włosy Cleo ozdobione są niebieskimi pasemkami. Jej grzywka jest prosta, a całość związana jest w wysoki koński ogon. Uszy lalki przebite są złotymi kolczykami w kształcie pióra. Dziewczyna ubrana jest w kombinezon z długimi rękawami o nogawkami. Ozdobiony jest on czarnymi, pomarańczowymi oraz żółtymi poziomymi paskami. Znajduje się na nim również złota kamizelka, wykończona błękitną siateczką. Na lewym nadgarstku Cleo widnieje złota bransoletka. Buty dziewczyny to niebieskie kozaki. W zestawie znajduje się również złota torba. Do lalki dołączone są również dwa dodatkowe komplety ubrań. Pierwszy stanowi złota bluzka na ramiączkach, ozdobiona pionowymi, czarnymi paskami, czarno-złoty szal, brązowa sukienka w czarne paski oraz czarne sandałki. Drugi zestaw to niebieska tunika w pionowe paski z długim rękawem, przepasana złotym paskiem, czarny naszyjnik w kształcie węża, błękitne, trójkątne kolczyki oraz złote buty na trójkątnym koturnie.

2015

Iris Clops

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Fashion'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CKD73
  • Numer modelu: CKD73

W tej serii włosy Iris upięte są w koński ogon. Jej grzywka umieszczona została po prawej stronie czoła dziewczyny, a jej głowa opleciona jest warkoczem z różowym pasemkiem. Uszy lalki przebite są białymi kolczykami z niebieskimi oczami. Jej szyję zdobi biały naszyjnik z zielonym, uskrzydlonym okiem. Iris ubrana jest w tunikę z długim rękawem. Ozdobiona jest ona pomarańczowymi, fioletowymi, zielonymi, różowymi i żółtymi plamami oraz nadrukiem dużego oka. Całość przepasana jest cytrynowym sznurem. Na nadgarstku lewej ręki dziewczyny znajdują się niebieskie, zielone, żółte i różowe bransoletki. Lalka ubrana jest także w białe legginsy z nadrukiem przedstawiającym oczy z zielonymi, niebieskimi i różowymi tęczówkami. Buty Iris to błękitne trampki na obcasie z namalowanymi oczami na czubkach. Do lalki dołączono czarną torebkę z wypukłościami. Do pudełka dołączono dwa dodatkowe zestawy ubrań. Pierwszy z nich składa się z fioletowej kurtki z czarnymi kleksami atramentu, czarnej sukienki bez rękawów, ozdobionej nadrukami fioletowych, niebieskich i żółtych nietoperzy, ozdobionej w pasie czarną falbaną z brokatem oraz malinowymi kozakami na czarnym koturnie z rzemieniami w kształcie kokard. Drugi zestaw to malinowa bluzka na ramiączkach z nadrukowaną czaszką z jednym okiem, błękitny pasek, pomarańczowa, różowa i niebieska bransoletka, czarna spódnica z białym nadrukiem oraz czarne szpilki wiązane na kostce.

2016

Djinni Grant

  • Lalka
  • Linia: 'I Heart Fashion'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Djinni są wyprostowane i sięgające bioder. Grzywka dziewczyny związana jest w wysoką kitkę, opadającą z tyłu głowy. Szyja lalki ozdobiona jest długim, złotym naszyjnikiem o nieregularnym kształcie. Na rękach ma różowe bransoletki. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę ze złotym brokatem, obszytą na bokach różową i fioletową falbanką z siateczki. W ręku trzyma niebiesko-fioletową torebkę z zapięciem w kształcie skorpiona. Buty są złote i na koturnie. Sięgają do kolan i przywodzą na myśl pancerz skorpiona. Do lalki dołączono złoty pasek z ćwiekami, fioletowe kolczyki w kształcie błyskawic oraz cztery bransoletki - dwie czarne i dwie fioletowe. Co więcej posiada ona trzy zestawy ubrań i dodatkową parę butów. Obuwie jest różowe, na koturnie z przodu buta, z wywiniętymi czubkami. Pierwszy komplet ubrań składa się z różowej sukienki bez rękawów mocowaną na szyi, ze złotymi wzorami na górze i wycięciami przy talii. Drugi zestaw składa się z czarnego topu z niebiesko-fioletową, rozkloszowaną siateczką oraz czarnej spódnicy ołówkowej z fioletowymi wzorami piorunów. Ostatni komplet to błękitna bluzeczka bez rękawków ze złotą górą oraz złote spodnie.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki