FANDOM

I Heart Accessiries – linia lalek Monster High. Poświęcona jest ona akcesoriom. Lalki, które w niej występują, zostały wydane w lipcu 2014 roku. Są to Operetta oraz Skelita Calaveras.

Lalki

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Accessories'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBX71
  • Numer modelu: CBX73

W tej serii włosy Operetty związane są w koński ogon. Jego końce są lekko pokręcone. Grzywka dziewczyny jest natomiast prosta i również nieco zawinięta w dół. Uszy lalki przebite są kolczykami w kształcie serca - lewy czarnym, a prawy - białym. Operetta ubrana jest w czarną bluzkę z krótkim rękawkiem oraz różowym kołnierzem. Jej spodnie to rybaczki w biało-różową kratę. Gdzieniegdzie widnieją na nich czarne kropki. Buty dziewczyny są malinowe, a ich koturn jest jasnoróżowy. Do lalki dołączona jest biała opaska na oko, fioletowa torebka z czarnymi, "płynącymi" zdobieniami oraz biała torba ozdobiona wzorkiem przedstawiającym fioletowe nuty.

Skelita Calaveras

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'I Heart Accessories'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CBX71
  • Numer modelu: CBX72

W tej serii włosy Skelity sięgają talii, a jej końce są lekko zakręcone. Co więcej, przy grzywce dziewczyny widnieją różowe oraz niebieskie pasemka. Lalka ubrana jest w czarną bluzkę z krótkimi rękawkami i błękitnymi obszyciami. Ozdobiona jest ona wzorkiem przedstawiającym białe czaszki. Skelita ma na sobie również sukienkę w czerwone, różowe, pomarańczowe, czarne, niebieskie i żółte, poziome paski. Buty dziewczyny są różowe, ozdobione różową kokardką. Nie mają one obcasów. Do lalki dołączona jest biała opaska z dwoma czerwonymi i niebieskim kwiatem, niebieskie okulary przeciwsłoneczne oraz niebieska torba w kształcie czaszki z różowymi zdobieniami i białą rączką.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki