FANDOM

Howling Hoodies – linia lalek Monster High. Postacie posiadają dwa zestawy ubrań – sukienkę i strój z kapturem, a także swojego pupila. W serii wystąpiły Draculaura, Venus McFlytrap i Twyla. Lalki zostały wydane w 2018 roku.

Lalki

Draculaura

  • Lalka
  • Linia: 'Howling Hoodies'
  • Wydanie: wiosna 2018
  • Numer asortymentu: FRG05
  • Numer modelu: FRG06

Włosy Draculaury są związane w dwie lokowane kitki a jej grzywka opada na całe czoło. Lalka ubrana jest w błękitną sukienkę w różowe i żółte kropki, do kolan wykończoną różowym futerkiem i z dużym kapturem tego samego typu z oczami i uszkami, z długimi rękawami w błękitne, żółte i różowe poziome paski, z wielkim wyszytym różowym sercem po środku. Pod rękawkami ma doszyte pasy materiału wycięte na kształt skrzydeł nietoperza. Jej buty to czarne kozaki do połowy łydek z głową nietoperza. Dołączono do niej jasnoróżową sukienkę w kolorowe wzory pajęczyn, stworków, kropek, nietoperzy i puchatych kulek, wykończoną u góry czarnym materiałem w kształcie nietoperza a na dole błękitną nitką, błękitne buty na obcasie oraz jej zwierzaka w różowym kolorze.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Linia: 'Howling Hoodies'
  • Wydanie: wiosna 2018
  • Numer asortymentu: FRG05
  • Numer modelu: FRG07

Włosy Venus są proste i sięgają kolan. Lalka ubrana jest w różowy kombinezon z jaśniejszymi łatkami, do kolan wykończony na rękawkach niebieskim futerkiem i z kapturem tego typu z oczami i roślinnymi pułapkami na muchy, z długimi, czarnymi rękawami w różowe i zielone zygzaki, z wyszytą po środku niebieską paszczą. Jej buty są błękitne i zwieńczone pułapkami na muchy. Dołączono do niej błękitną sukienkę-łódkę na ramiączkach i z krótkimi rękawami wykończoną różowymi obszyciami, w kolorowe wzory geometryczne, potworków oraz pułapek na muchy, różowe buty identyczne jak w serii Basic oraz jej roślinkę w różowej doniczce.

Twyla

  • Lalka
  • Linia: 'Howling Hoodies'
  • Wydanie: wiosna 2018
  • Numer asortymentu: FRG05
  • Numer modelu: FRG08

Włosy Twyli są lekko falowane i związane w kitę. Lalka ubrana jest w niebieski kombinezon w czerwone kropki i błękitne pająki, z długimi nogawkami wykończonymi fioletowym futerkiem, kapturem tego samego typu z oczami i uszkami, z rękawkami do łokci w czarne, fioletowe i błękitne zygzaki, z wyszytym błękitnym owalem na środku. Jej buty są czarne, nieco powyżej kostek, zwieńczone potworzym łebkiem. Dołączono do niej granatową sukienkę wykończoną błękitnymi nićmi i falbankami, w kolorowe wzory zygzaków, pajęczyn, pająków i stworków, różowe buty na koturnie oraz jej zwierzaka w ciemnofioletowym kolorze.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls
2018 Ghoul to MermaidHowling HoodiesGhostly Tea PartyRainy Day Ghouls
Inne Create a Monster, Inner Monster, Pluszaki Potworzaki, Secret Creepers, Gore-Geous Ghoul, Winylowe figurki, Monster High Mega Bloks, Monster Minis
Lalki niskobudżetowe