Wikia

Monster High Wiki

Howleen Wolf

Dyskusja0
591stron na
tej wiki
Crest
Crest

 Howleen Wolf • Galeria 
Cytat1 O! Usiąść ze starszą siostrą?! Pff, jasne.. Totalny obciach! Cytat2
Howleen w „Różnice kulturowe kłów i futer
Howleen Wolf
Postacie
Howleen 13W art
Wiek 14 lat.
Zabójczy Styl Lubię nazywać mój styl ubierania "wilko-punk". Przypomina to dobieranie i mieszanie wielu stylów, aby stworzyć coś całkowicie nowego i upiornie odjazdowego. Clawdeen zawsze mówi, że wyglądam, jakbym ubierała się po ciemku, ale mi to się podoba i tylko to się liczy.
Dziwaczna wada Moje włosy. Czasem robią to, o co je proszę, czasem robią to na co same mają ochotę, a czasem robią takie rzeczy, że nikomu nie jest do twarzy.
Zwierzę Cushion jest moim jeżem. Z zewnątrz może być nieco kłująca, ale w środku jest przemiła i to właśnie liczy się dla mnie najbardziej.
Ulubione zajęcie Uwielbiam grać w piłkę nożną. To świetna zabawa!
Najbardziej irytująca rzecz Gdy jestem traktowana, jak młodsza siostra. To znaczy, jestem nią, ale nie jestem już dzieckiem.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Lubię matematykę i czasem też historię, ale i ugryzologia jest świetna.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Przedmiot, który jednego dnia bardzo lubię, następnego dnia może być przedmiotem, który lubię najmniej. Dziwne, co nie?
Ulubiony kolor W pewnym sensie zależy to od dnia.
Ulubione jedzenie Hot Dogi.
Przyjaciele Abbey Bominable, Clawdeen Wolf, Toralei Stripe
Dolldiaryicon Pamiętnik Howleen Wolf

Howleen Wolf - córka wilkołaka, ma 14 lat. Najmłodsza siostra Clawdii, Clawda i Clawdeen. Zadebiutowała w specjalnym odcinku Różnice kulturowe kłów i futer. Stara się być oryginalna, jednak wciąż podąża za starszą siostrą, często pożyczając od niej rzeczy (zazwyczaj bez jej pozwolenia). Rodzeństwo dziewczyny ma już swoje plany na przyszłość, podczas gdy ta dalej szuka swojego miejsca w świecie. Z tego powodu, może się ona wydawać beztroska. Autorytetem Howleen jest jej siostra Clawdeen, jednak nie może znieść, kiedy traktuje ją jak dziecko. Najlepszą przyjaciółką dziewczyny jest Twyla, nawet pomimo tego, że ich osobowości są zupełnie odwrotne.

Osobowość

Howleen ciągle pożycza bez pytania rzeczy Clawdeen. Naśladuje swoją starszą siostrę, i chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, że irytuje ją tym. Chce być prawdziwym potworem i często próbuje się za bardzo wyróżniać. Nie obchodzi ją to, co myślą o niej inni i stara się być niezależna, co bywa dla niej czasem trudne. Mimo wszystko Howleen jest wspaniałą siostrą i przyjaciółką. Z książki dowiadujemy się, że spędza czas na obozie dla trudnej młodzieży, za to, że pobiła sprzedawcę hot-dogów, bo zabrakło mu parówek.

Wygląd

Howleen ma beżowy kolor futra, nieco jaśniejszy niż jej rodzeństwo (prawdopodobnie dlatego, że jest młodsza). Jej włosy są farbowane na jasno pomarańczowo, kręcone i stylizowane na "frohawk", choć później Howleen zmieniła całkowicie fryzurę na długie, falujące włosy w kolorze mocnego różu. Jest niższa od swojego rodzeństwa, z powodu różnicy wieku. Jej oczy są żółte, a jedno ucho ma przyklapnięte.

Klasyczny potwór

Wilkołak

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Relacje

Rodzina

Howleen jest córką wilkołaka oraz młodszą siostrą Clawdeen, Clawda i Clawdii.

Howleen mieszka ze swoją rodziną w dużym domu. Przechodniom zawsze wydaje się, że dzieje się w nim jakiś dramat. Można by pomyśleć, że rodzina nie lubi się nawzajem, ale tak naprawdę uważają się za jedność. Są też gotowi do podjęcia walki o wszystkich.

Przyjaciele

Howleen przyjaźni się z Toralei Stripe i swoją siostrą Clawdeen Wolf, nawet pomimo tego, że często się kłócą. W odcinkach, Howleen postrzegana jest jako osoba chętnie spędzająca czas z przyjaciółmi jej rodzeństwa, jak Romulus, Draculaura i Deuce Gorgon, Lagoona Blue i Gil Webber. Jednak jest ona na tyle charyzmatyczna, aby zarobić sobie na pozycję alfa wśród studentów z Liceum Półksiężycowego, bez wpływu jej rodzeństwa.

Dziewczyna utrzymuje także dobry kontakt z Abbey Bominable, która to często broniła ją w szkole, a także z Twylą i Gigi Grant.

Miłość

Howleen ma dopiero 14 lat i jest za młoda na jakikolwiek związek.

Zwierzątko

100px-Howleencushion

Domowym zwierzakiem Howleen jest kolczasta samiczka jeża o imieniu Cushion.

Lalki

Campus Stroll

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: marzec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X5227

Howleen ma na sobie pomarańczowo-czarny T-shirt. Jego czarna część zawiera obraz pokazujący pięć faz księżyca. "Wyglądają" one zza niebieskiej mgły. Nadruk przypomina pazury, prawdopodobnie wilcze. Na koszulkę lalka założony ma granatowy bezrękawnik z kapturem. Są na nim odciśnięte żółto-niebiesko-różowe ślady psich łap. Howleen ma na sobie także czarne, sportowe spodenki z żółtą podszewką, z których lewa noga spodni kończy się niebieskim paskiem ozdobionym żółtymi okręgami. Szorty są podtrzymywane przez jedną szelkę, która zaczyna się na lewym udzie dziewczyny, a kończy na jej prawym ramieniu. Na nogach Howleen widnieją dwie podkolanówki. Jedna (różowa) sięga do kolana, a druga (w różowo-niebiesko-żółte pasy), aż do końca uda. Jej buty są czarne. Znajdują się na nich niebieskie paski z żółtymi klamrami. Jej akcesoriami są: pomarańczowy naszyjnik z łapą i literą H (od Howleen), żółta agrafka w lewym uchu, długa kanarkowa bransoletka z trzema paskami i niebieskimi klamrami na lewej ręce i trzy niebiesko-czarno-różowe proste bransoletki. Do lalki dołączony jest niebiesko-żółty plecak w kształcie wilczej łapy. Lalka jest sprzedawana wyłącznie w 2-pack'ach razem z Clawdeen.

Dance Class

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: październik 2012
  • Numer asortymentu: Y0430
  • Numer modelu: Y0431

Włosy Howleen związane są w dwa kucyki. Są one koloru różowego. Dziewczyna ubrana jest w niebieską bluzkę na jednym ramiączku ozdobioną fioletowym motywem psich łap oraz czarne rybaczki w niebieską i różową kratę. Talia lalki przepasana jest różowym paskiem z łańcuchami. Niebieskie trampki Howleen ozdobione są różowymi sznurówkami. Do pudełka dołączona jest czarna torebka. W tej serii Howleen tańczy hip hop.

13 Wishes

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: Y7707
  • Numer modelu: Y7710

W tej serii Howleen ma długie, sięgające bioder różowe włosy z grzywką. Na głowie dziewczyny widnieje czarna wełniana czapka. Lalka ubrana jest w długą, czarną sukienkę, ozdobioną kanarkowymi, ukośnymi paskami oraz niebieskimi i różowymi śladami psich łap. Ubranko przepasane jest niebieskim paskiem ze złotymi ćwiekami. Na sukienkę wilkołaczka założyła krótką, ciemnofioletową skórzaną kurtkę. Howleen ubrana jest również w różowe kabaretki oraz wysokie, czarne, wiązane kozaki na koturnie. Upiorka na lewej dłoni ma czarną, siatkową rękawiczkę, zaś na prawym nadgarstku dwie fioletowe i jedną czarną bransoletkę. Do lalki dołączona jest złota torebka z błękitnymi elementami oraz zwierzak dziewczyny - Cushion, którego kolce przefarbowane są na różowo.

Creepateria

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Creepateria'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJM17
  • Numer modelu: BJM20

W tej serii włosy Howleen ozdobione są fioletowymi pasemkami. Całość zaczesana jest do tyłu oraz spięta. Dziewczyna ubrana jest w czarną koszulkę z krótkim rękawkiem. Jest ona obszyta żółtymi nićmi oraz ozdobiona ukośnymi różowymi paskami oraz żółtymi śladami psich łap. Howleen ma na sobie również czarną spódniczkę, ozdobioną niebieskim wzorkiem przedstawiającym psie kości, oraz obszytą błękitnymi nićmi. Buty dziewczyny są różowo-czarne. Do lalki dołączona jest błękitna taca, na której znajduje się żółty kartonik mleka oraz pomarańczowy talerz.

Pack of Trouble

  • Lalka
  • Linia: 'Pack of Trouble'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX41

W tej serii włosy Howleen ostrzyżone są na klasycznego "boba". Jej fryzura ozdobiona jest pomarańczowymi pasemkami. Dziewczyna ubrana jest w żółtą bluzkę z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona czarnymi paskami oraz białym kołnierzykiem. Na prawym nadgarstku lalki widnieją trzy bransoletki - dwie różowe oraz czarna. Spodnie Howleen są granatowe, ozdobione wzorem przedstawiającym czarne odciski psich łap. Utrzymują się ona na grubej, różowej gumce, ozdobionej jasnoróżowymi paskami, sięgającą bluzki. Buty dziewczyny są czarne, na koturnie, sięgające kostki.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Clawdeen Wolf, Clawdem Wolf oraz Clawdią Wolf.

Geek Shriek

  • Lalka
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CGG96
  • Numer modelu: CGG95

W tej serii włosy Howleen sięgają do bioder, a ich końce są lekko podwinięte. Na nosie lalki widnieją okulary w żółtych, półokrągłych oprawkach. Dziewczyna ubrana jest w żółtą koszulkę z czarnymi rękawami, sięgającymi łokcia. Ozdobiona jest ona podobizną Cushion z czarnymi okularami na nosie. Howleen ma także na sobie granatową spódniczkę, na której widnieją żółte i różowe wzory przedstawiające kości i sześciany. Buty lalki to żółte trampki na koturnie. Sięgają one kostki.

Meta Timeline

  • 23 października 2007: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Howleen Wolf.
  • lipiec 2010: Howleen wspomniana jest w pamiętniku siostry.
  • 20 września 2011: Howleen zostaje wspomniana w książce O wilku mowa....
  • 31 października 2011: Howleen pojawia się w webisodzie Różnice kulturowe kłów i futer.
  • 12 listopada 2011: Pierwsza lalka Howleen zostaje pokazana.
  • 8 styczeń 2012: Ujawniono, że lalka Howleen będzie sprzedawana w dwupaku (razem z siostrą).
  • 10 stycznia 2012: Profil dziewczyny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 10 stycznia 2012: "Oficjalny art" Howleen zostaje ujawniony.
  • 8 lutego 2012: Chwilowa brytyjska premiera dwupaku lalek: Clawdeen-Howleen.
  • 12 lutego 2012: Howleen zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 1 marca 2012: Lalka Howleen zostaje oficjalnie wydana w dwupaku.

Ciekawostki

  • Imię jej jeża w przetłumaczeniu oznacza "poduszkę".
  • Jej lalka jest mniejsza niż innych postaci.
  • Na oficjalnej stronie postaci zaznaczoną przyjaciółką dziewczyny jest Toralei. Nie jest ona jednak wymieniona w rubryce 'przyjaciele'. Może to oznaczać, że Howleen lubi Toralei, tylko się do tego nie przyznaje.
  • W 2013 roku po premierze filmu 13 Życzeń jej główny oficjalny art z serii Basic został zmieniony na ten z serii lalek "13 Wishes". Jest jedyną postacią ze zmienionym wyglądem.
Postacie z serii Monster High
Inni uczniowie Avea TrotterBonita FemurCatrine DeMewCatty NoirClawd WolfDeuce GorgonElissabatGigi GrantGilda GoldstagGillington WebberHolt HydeHoney SwampHowleen WolfIris ClopsJackson JekyllJane BoolittleJinafire LongKiyomi HaunterlyLorna McNessieManny TaurMarisol CoxiNeightan RotNiewidzialny BillyOperettaPorter GeissPurrsephone i MeowlodyRiver StyxxRobecca SteamRochelle GoyleRoss PalonyScarah ScreamsSirena von BooSkelita CalaverasSloman MortavitchSpectra VondergeistStrachuToralei StripeTwylaVandala DoubloonsVenus McFlytrapViperine GorgonWydowna Spider
Zapowiedziane postacie Amanita NightshadeFinnegan WakeGarrott DuRoqueGoria FangtelQuill Talyntino

Więcej od Wikii

Losowa wiki