Wikia

Monster High Wiki

Howleen Wolf

Dyskusja0
568stron na
tej wiki
Crest
Crest

 Howleen Wolf • Galeria 
Cytat1 O! Usiąść ze starszą siostrą?! Pff, jasne.. Totalny obciach! Cytat2
Howleen w „Różnice kulturowe kłów i futer
Howleen Wolf
Postacie
Howleen 13W art
Wiek 14 lat.
Zabójczy Styl Ubieram się w stylu Punk. Lubię mieszać różne style i tworzyć coś zupełnie nowego co jest potwornie śliczne. Clawdeen uważa, że ubieram się po ciemku, ale mi się to podoba i liczy dla mnie.
Dziwaczna wada Moje włosy. Czasem robią to co ja chcę, czasem co one, a czasami robi rzeczy przez, które oboje wyglądamy źle.
Zwierzę Cushion to jeż. Może być trochę kłująca na zewnątrz, ale w środku jest naprawdę słodka i to się liczy.
Ulubione zajęcie Kocham grać w piłkę nożną. To sprawia wiele frajdy!
Najbardziej irytująca rzecz Nienawidzę, gdy ktoś traktuje mnie jak młodszą siostrę. Owszem, jestem młodszą siostrą, ale nie dzieckiem.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Lubię historię i matematykę. Przypadła mi także do gustu biologia.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Czasem jednego dnia mój ulubiony przedmiot, jest najmniej lubianym drugiego dnia. Dziwne co?
Ulubiony kolor To zależy od dnia i mojego nastroju.
Ulubione jedzenie Hot Dogi.
Przyjaciele Abbey Bominable, Clawdeen Wolf i Toralei Stripe
Dolldiaryicon Pamiętnik Howleen Wolf

Howleen Wolf - córka wilkołaka, ma 14 lat. Najmłodsza siostra Clawdii, Clawda i Clawdeen. Zadebiutowała w specjalnym odcinku Różnice kulturowe kłów i futer. Stara się być oryginalna, jednak wciąż podąża za starszą siostrą, często pożyczając od niej rzeczy (zazwyczaj bez jej pozwolenia).

Osobowość

Howleen ciągle pożycza bez pytania rzeczy Clawdeen. Naśladuje swoją starszą siostrę, i chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, że irytuje ją tym. Chce być prawdziwym potworem i często próbuje się za bardzo wyróżniać. Nie obchodzi ją to, co myślą o niej inni i stara się być niezależna, co bywa dla niej czasem trudne. Mimo wszystko Howleen jest wspaniałą siostrą i przyjaciółką. Z książki dowiadujemy się, że spędza czas na obozie dla trudnej młodzieży, za to, że pobiła sprzedawcę hot-dogów, bo zabrakło mu parówek.

Wygląd

Howleen ma beżowy kolor futra, nieco jaśniejszy niż jej rodzeństwo (prawdopodobnie dlatego, że jest młodsza). Jej włosy są farbowane na jasno pomarańczowo, kręcone i stylizowane na "frohawk", choć ostatnio Howleen zmieniła całkowicie fryzurę. Teraz ma długie, falujące włosy w kolorze mocnego różu. Jest niższa od swojego rodzeństwa, z powody różnicy wieku. Jej oczy są żółte. Jedno ucho ma przyklapnięte niczym u psa.

Klasyczny potwór

Wilkołak

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Relacje

Rodzina

Howleen jest młodszą siostrą Clawdeen, Clawda i Clawdii.

Howleen mieszka ze swoją rodziną w dużym domu. Przechodniom zawsze wydaje się, że dzieje się w nim jakiś dramat. Można by pomyśleć, że rodzina nie lubi się nawzajem, ale tak naprawdę uważają się za jedność. Są też gotowi do podjęcia walki o wszystkich.

Przyjaciele

Howleen przyjaźni się z Toralei Stripe i swoją siostrą Clawdeen Wolf, nawet pomimo tego, że często się kłócą. W odcinkach, Howleen postrzegana jest jako osoba chętnie spędzająca czas z przyjaciółmi jej rodzeństwa, jak Romulus, Draculaura i Deuce Gorgon, Lagoona Blue i Gil Webber. Jednak jest ona na tyle charyzmatyczna, aby zarobić sobie na pozycję alfa wśród studentów z Liceum Półksiężycowego, bez wpływu jej rodzeństwa.

Dziewczyna utrzymuje także dobry kontakt z Abbey Bominable, która to często broniła ją w szkole, a także z Twylą i Gigi Grant.

Miłość

Howleen ma dopiero 14 lat i jest za młoda na jakikolwiek związek.

Zwierzątko

100px-Howleencushion

Domowym zwierzakiem Howleen jest kolczasta samiczka jeża o imieniu Cushion.

Lalki

Campus Stroll

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinkach
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: marzec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X5227

Howleen ma na sobie pomarańczowo-czarny T-shirt. Jego czarna część zawiera obraz pokazujący pięć faz księżyca. "Wyglądają" one zza niebieskiej mgły. Nadruk przypomina pazury, prawdopodobnie wilcze. Na koszulkę lalka założony ma granatowy bezrękawnik z kapturem. Są na nim odciśnięte żółto-niebiesko-różowe ślady psich łap. Howleen ma na sobie także czarne, sportowe spodenki z żółtą podszewką, z których lewa noga spodni kończy się niebieskim paskiem ozdobionym żółtymi okręgami. Szorty są podtrzymywane przez jedną szelkę, która zaczyna się na lewym udzie dziewczyny, a kończy na jej prawym ramieniu. Na nogach Howleen widnieją dwie podkolanówki. Jedna (różowa) sięga do kolana, a druga (w różowo-niebiesko-żółte pasy), aż do końca uda. Jej buty są czarne. Znajdują się na nich niebieskie paski z żółtymi klamrami. Jej akcesoriami są: pomarańczowy naszyjnik z łapą i literą H (od Howleen), żółta agrafka w lewym uchu, długa kanarkowa bransoletka z trzema paskami i niebieskimi klamrami na lewej ręce i trzy niebiesko-czarno-różowe proste bransoletki. Do lalki dołączony jest niebiesko-żółty plecak w kształcie wilczej łapy. Lalka jest sprzedawana wyłącznie w 2-pack'ach razem z Clawdeen.

Dance Class

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W webisodzie
  • Linia: 'Dance Class'
  • Wydanie: październik 2012
  • Numer asortymentu: Y0430
  • Numer modelu: Y0431

Włosy Howleen związane są w dwa kucyki. Są one koloru różowego. Dziewczyna ubrana jest w niebieską bluzkę na jednym ramiączku ozdobioną fioletowym motywem psich łap oraz czarne rybaczki w niebieską i różową kratę. Talia lalki przepasana jest różowym paskiem z łańcuchami. Niebieskie trampki Howleen ozdobione są różowymi sznurówkami. Do pudełka dołączona jest czarna torebka. W tej serii Howleen tańczy hip hop.

13 Wishes

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • W odcinku
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: Y7707
  • Numer modelu: Y7710

W tej serii Howleen ma długie, sięgające bioder różowe włosy z grzywką. Na głowie dziewczyny widnieje czarna wełniana czapka. Lalka ubrana jest w długą, czarną sukienkę, ozdobioną kanarkowymi, ukośnymi paskami oraz niebieskimi i różowymi śladami psich łap. Ubranko przepasane jest niebieskim paskiem ze złotymi ćwiekami. Na sukienkę wilkołaczka założyła krótką, ciemnofioletową skórzaną kurtkę. Howleen ubrana jest również w różowe kabaretki oraz wysokie, czarne, wiązane kozaki na koturnie. Upiorka na lewej dłoni ma czarną, siatkową rękawiczkę, zaś na prawym nadgarstku dwie fioletowe i jedną czarną bransoletkę. Do lalki dołączona jest złota torebka z błękitnymi elementami oraz zwierzak dziewczyny - Cushion, którego kolce przefarbowane są na różowo.

Creepateria

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Creepateria'
  • Wydanie: kwiecień 2014
  • Numer asortymentu: BJM17
  • Numer modelu: BJM20

W tej serii włosy Howleen ozdobione są fioletowymi pasemkami. Całość zaczesana jest do tyłu oraz spięta. Dziewczyna ubrana jest w czarną koszulkę z krótkim rękawkiem. Jest ona obszyta żółtymi nićmi oraz ozdobiona ukośnymi różowymi paskami oraz żółtymi śladami psich łap. Howleen ma na sobie również czarną spódniczkę, ozdobioną niebieskim wzorkiem przedstawiającym psie kości, oraz obszytą błękitnymi nićmi. Buty dziewczyny są różowo-czarne. Do lalki dołączona jest błękitna taca, na której znajduje się żółty kartonik mleka oraz pomarańczowy talerz.

Pack of Trouble

  • Lalka
  • Linia: 'Pack of Trouble'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX41

W tej serii włosy Howleen ostrzyżone są na klasycznego "boba". Jej fryzura ozdobiona jest pomarańczowymi pasemkami. Dziewczyna ubrana jest w żółtą bluzkę z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona czarnymi paskami oraz białym kołnierzykiem. Na prawym nadgarstku lalki widnieją trzy bransoletki - dwie różowe oraz czarna. Spodnie Howleen są granatowe, ozdobione wzorem przedstawiającym czarne odciski psich łap. Utrzymują się ona na grubej, różowej gumce, ozdobionej jasnoróżowymi paskami, sięgającą bluzki. Buty dziewczyny są czarne, na koturnie, sięgające kostki.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Clawdeen Wolf, Clawdem Wolf oraz Clawdią Wolf.

Geek Shriek

  • Lalka
  • Linia: 'Geek Shriek'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta Timeline

  • 23 października 2007: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Wolf Howleen.
  • początek lipca 2010: Howleen wspomniana jest w pamiętniku siostry.
  • 20 września 2011: Howleen zostaje wspomniana w książce O wilku mowa....
  • 31 października 2011: Howleen pojawia się w webisodzie Różnice kulturowe kłów i futer.
  • 12 listopada 2011: pierwsza lalka Howleen zostaje pokazana światu.
  • 8 styczeń 2012: ujawniono, że lalka Howleen będzie sprzedawana w dwupaku (razem z siostrą).
  • 10 stycznia 2012: Profil wilkołaczki zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 10 stycznia 2012: "Oficjalny art" Howleen zostaje ujawniony.
  • 8 lutego 2012: chwilowa brytyjska premiera dwupaku lalek: Clawdeen-Howleen.
  • 12 lutego 2012: Howleen zalicza swój debiut filmowy w filmie Upiorna siła miłości.
  • 1 marca 2012: Lalka Howleen zostaje oficjalnie wydana w dwupaku.

Ciekawostki

  • Imię jej jeża w przetłumaczeniu oznacza "poduszkę".
  • Autorem jej "oficjalnego artu" był Darko Đorđević.
  • Jej lalka jest mniejsza niż innych postaci.
  • Na oficjalnej stronie postaci zaznaczoną przyjaciółką dziewczyny jest Toralei. Nie jest ona jednak wymieniona w rubryce 'przyjaciele'. Może to oznaczać, że Howleen lubi Toralei, tylko się do tego nie przyznaje.
  • W 2013 roku po premierze filmu 13 Życzeń jej główny oficjalny art z serii Basic został zmieniony na ten z serii lalek "13 Wishes". Jest jedyną postacią ze zmienionym wyglądem.

Więcej od Wikii

Losowa wiki