Fandom

Monster High Wiki

Honey Swamp

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Honey Swamp • Galeria 
Cytat1.png Słodki mech bagienny! Cześć! Jesteście w moim kadrze! Cytat2.png
Honey w filmie „Strach, kamera, akcja!
Honey Swamp
Honey Skullette.png
Honey.jpg
Wiek: 115 bagiennych lat
Zabójczy Styl: Mam przemiłe usposobienie, nienaganne maniery, ładnie wyglądam i jestem niezwykle towarzyska. Krótko mówiąc, jestem uosobieniem nowoczesnego potwora z Południa. Poza tym jestem silna, niezależna i zdolna do... - lepiej o tym nie zapominać.
Ulubione zajęcie: Jestem fotografką. Nie chcę zostać fotografką, ja JESTEM fotografką. Zawsze dążę do bycia... perfekcyjną.
Zwierzak: Życie na bagnie oznaczało, że w moim domu dosłownie roiło się od dziwnych stworzeń, które nie były zbyt urocze. Niestety nie udało mi się znaleźć tego jedynego, perfekcyjnego zwierzaka. To chyba oznacza, że nadal będę musiała go szukać.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie lubię być pospieszana. Zawsze należy zapewnić mi odpowiednią ilość czasu, gdy gdzieś się mnie zaprasza.
Upiorna wada: Jestem perfekcjonistką. Wierzę, że zawsze znajdzie się czas, aby wszystko robić właściwie... tak, zdaję sobie sprawę z tego, że może to być męczące dla innych potworów.
Ulubione jedzenie: Fasola, ryż i jambalaya.
Ulubiony przedmiot: Kinematografia. Uwielbiam uczyć się nowych wskazówek i trików, które pozwolą udoskonalić moje dzieła.
Nielubiany przedmiot: Robótki ręczne. Kochanie, ja już wiem jak się gotuje i gwarantuję, że jednogodzinne zajęcia nie wystarczą, by przygotować perfekcyjne danie.
Ulubiony kolor: Zielony i żółty
Przyjaciele: Viperine Gorgon i Clawdia Wolf
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Honey Swamp

Honey Swamp – córka potwora z bagien. Ma 115 lat. Pochodzi z Nowego Gorleanu, Luizjany. Dziewczyna zadebiutowała w filmie Strach, kamera, akcja!. Honey jest wchodzącą kamerzystką, która jest dobra w tym, co robi. Udając się do Hauntlywood, dziewczyna zyskała szansę rozwoju swojej kariery poprzez otrzymanie stażu przy pracy nad filmami.

Osobowość

Honey jest perfekcjonistką, która dąży do tego, by wszystko co robi, było wykonane jak najlepiej. Jest świetną podwodną kamerzystką. Najlepsze ujęcia w głębinach to jej specjalność.

Wygląd

Włosy Honey są niebieskie. Widnieją w nich również gdzieniegdzie białe pasemka. Całość, uczesana jest w stylu afro. Skóra dziewczyny natomiast jest turkusowa i pokryta bliznami na nogach, dłoniach i brzuchu, charakterystycznymi dla bagiennych potworów. Oczy Honey są zielone, a ich źrenice są w kształcie diamentu. Brwi dziewczyny są fioletowe. Z jej warg wystają dwa białe kiełki.

Klasyczny potwór

Swamp monster.jpg

Potwór z bagien pojawił się po raz pierwszy w "Sadze o Potworze z Bagien", której pierwsza część pojawiła się w 1972. Jej autorami byli scenarzysta Len Wein oraz rysownik Bernie Wrightson. Opowiadała ona początkowo o naukowcu-idealiście o nazwisku Alec Holland i jego młodej żonie Lindzie, którzy na mokradłach w Luizjanie wspólnie pracowali nad wspomagającą wzrost roślin formułą "biowzmacniającą". Pewnego razu z powodu wybuchu bomby, płonące i chwiejące się na nogach ciało Aleca Hollanda, przesiąknięte nieprzebadanymi związkami chemicznymi, wytoczyło się na bagna, by zniknąć w mętnej wodzie. Jak to często w komiksach bywa, to na pozór tragiczne zdarzenie okazało się mieć jedynie tymczasowe skutki.

Do tej pory wyobraża się tego potwora jako kwintesencję bagna - pokrytego szlamem, zgnilizną i wszystkimi kościami oraz człapiącego przez płyciznę.

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą - Honey jak każdy potwór wodny ma dar oddychania pod nią. Może też bez problemu oddychać powietrzem atmosferycznym.

Umiejętności

  • Nurkowanie i pływanie - Honey jest świetną pływaczką i nurką co bardzo pomaga jej przy filmowaniu podwodnych ujęć.
  • Filmowanie - Honey praktycznie nigdy nie rozstaje się z kamerą. Potrafi uchwycić najbardziej wyjątkowe momenty.

Relacje

Rodzina

Honey jest córką potwora z bagien.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Honey są Viperine Gorgon i Clawdia Wolf. Dziewczyna przyjaźni się także z Gooliope Jellington.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Honey nie posiada żadnego zwierzaka. Po prostu nie może znaleźć idealnego, ale dziewczyna nie ma zamiaru zaprzestania poszukiwań. Mimo tego, jej dom, jako znajdujący się na bagnie, roi się od robaków.

Lalki

Frights, Camera, Action!

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii Honey ma na głowie różowy melonik ozdobiony kwiatkiem, który utrzymuje się na czarnej opasce ze srebrnymi cekinami. Dziewczyna ubrana jest we wrzosową bluzkę z krótkim rękawkiem oraz czarną koronką przy kołnierzu. Dodatkowo, bluzka zapinana jest na białe guziki, które znajdują się pod czarnym kawałkiem materiału. Lalka ubrana jest również w niebieską sukienkę, ozdobioną fioletowymi kwiatami oraz różowym, koronkowym paskiem. Co więcej, jest ona postrzępiona na końcach i wykończona czarną nicią. Buty Honey są różowe, bez obcasa, zapinane na kostce. Do lalki dołączona jest srebrna kamera, tabliczka reżyserska z klapką oraz pamiętnik.

Freak du Chic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHX93

W tej serii włosy Honey mają barwę lawendy. Ponadto, widnieje w nich turkusowe pasemko. Całość związana jest w dwie, bardzo mocno pokręcone kitki. Na szyi dziewczyny znajduje się fioletowy, półprzeźroczysty naszyjnik w kształcie psa wykonanego z balonu. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę, utrzymującą się na ramiączkach tego samego koloru. Obszyte są one postrzępioną czarno-białą falbanką. Góra ubranka została ozdobiona białymi, turkusowymi oraz czerwonymi paskami. Dół z kolei, zawiera turkusowe, pionowe pasy oraz małą, czerwono-fioletową szachownicę. Całość przepasana jest kawałkiem materiału w pionowe czarno-turkusowe paski, a także wykończona w pasie postrzępioną, czarno-białą falbanką. Buty Honey to białe, sznurowane kozaki sięgające kolan. Utrzymują się one na półprzeźroczystej, fioletowej podeszwie w kształcie zabawki z balonu. Dłonie dziewczyny zostały przewiązane cytrynową tasiemką, która połączona jest z zielonym, półprzeźroczystym hakiem na marionetki. Do lalki dołączono zieloną zabawkę z balonu oraz pamiętnik.

Gore-Geous Accessories

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Honey związane są w wysoką kitkę. Dziewczyna ubrana jest w białą tunikę bez rękawów. Ozdobiona jest ona błękitnym wzorem, przypominającym łuski aligatora oraz różowymi kwiatami z szyderczymi uśmiechami. Ubranko posiada również pofalowany, liliowy kołnierzyk. Buty Honey są wrzosowe, na wysokim obcasie i wiązane na kostce. Do lalki dołączono turkusową torebkę z purpurowymi kwiatami oraz żółtą, która swoim kształtem przypomina pyszczek krokodyla.

Meta timeline

  • 20 lipca 2013: Lalka Honey pojawia się na San Diego Comic-Con International.
  • 20 lipca 2013: "Oficjalny art" Honey zostaje ujawniony.
  • listopad 2013: Pierwsza lalka Honey zostaje wydana w ramach serii Frights, Camera, Action!.
  • listopad 2013: Wpisy z pamiętnika Honey zostają ujawnione.
  • 27 listopada 2013: Pełny art Honey zostaje ujawniony.
  • 11 marca 2014: Honey zalicza swój debiut filmowy w filmie Strach, kamera, akcja!.
  • 3 kwietnia 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Honey Swamp.
  • 12 kwietnia 2014: Honey debiutuje w odcinku Bal na bagnach.

Ciekawostki

  • Imię i nazwisko postaci nawiązują do Honey Island Swamp monster - kryptydy widywanej rzekomo na bagnach Honey Island w USA w stanie Luizjana.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki