Fandom

Monster High Wiki

Hissette

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Hissette
Zwierzak Ucznia Monster High
Hissette Sticker.png
Wiek 2 lata
Zabójczy styl Jestem ozdobiony w piękny zestaw klejnotów koronnych specjalnie dla mnie, ponieważ jestem królewska kobrą.
Właściciel Cleo de Nile. Wiem, że nie należy się chwalić, ale Cleo jest najbardziej królewskim właścicielem w całym Monster High.
Ulubione zajęcie Opalanie się.
Najbardziej irytująca rzecz Jak Cleo zapomni ogrzać mojego kamienia przed moją królewską drzemką. Nienawidzę spać na zimnej skale.
Ulubione jedzenie Zależy od nastroju w jakim jestem, gdy zdecyduję się coś zjeść.
Przyjaciele Perseusz i Neptuna

Hissette jest kobrą należącą do Cleo de Nile. Ma 2 lata.

Osobowość

Osobowość Hissette nie jest znana.

Wygląd

Skóra Hissette jest koloru błękitnego. Jego oczy natomiast są fioletowe. Głowa zwierzaka ozdobiona jest złotą koroną, a reszta ciała – medalionami i pierścieniem.

Relacje

Właściciel

Cleo de Nile jest właścicielem Hissette. Zwierzak uważa swoją panią za najbardziej królewskiego właściciela w całym Straszyceum. Nie lubi jednak, gdy Cleo zapomni nagrzać jego kamienia przed drzemką.

Przyjaciele

Przyjaciółmi Hissette są Neptuna  i Perseusz.

Meta timeline

  • 21 października 2008: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Hissette.
  • 5 maja 2010: Oficjalny art Hissette zostaje ujawniony.
  • lipiec 2010: Pierwsza figurka zwierzaka zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • grudzień 2010: Pluszowa wersja Hissette zostaje wydana.
  • styczeń 2014: Figurka Hissette zostaje wydana w ramach serii Secret Creepers.
  • 26 stycznia 2014: Hissette debiutuje w odcinku Kto to taki?.

Ciekawostki

  • Według książki Upiór z sąsiedztwa, mama Deuce'a – Maddy znalazła siwy "włos", po czym go wyrwała. Chłopak postanowił podarować go Cleo, a ona z kolei nazwała go Hissette. Jednak według pamiętnika dziewczyny, dostała ona węża od swojego ojca, jako prezent z podróży.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki