Fandom

Monster High Wiki

Heksycjusz Steam

746stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Hexiciah SDCCI art.png

Heksycjusz Steam – ojciec-twórca Robecci Steam, były nauczyciel w Straszyceum. Swój debiut zaliczył w filmie Upiorne połączenie.

Osobowość

Heksycjusz Steam znany także jako Profesor Steam jest pouczającym potworem z typowym naukowo nauczycielskim charakterem. Profesor Steam jest perfekcjonistą, nie włączy żadnego wynalazku bez stuprocentowej pewności, że to jest to czego oczekiwał. Mężczyzna jest także bardzo szczery, gdyż potrafi powiedzieć komuś prosto w twarz, co o nim myśli.

Wygląd

Profesor Steam ma dosyć ciemną karnację. Tak jak i jego włosy są ciemne w kasztanowym kolorze. Z przodu włosów widoczne są siwe pasemka. Heksycjusz ma zielony kolor oczu oraz charakterystyczne wąsy w tych samych kolorach co włosy. Mężczyzna ma także mechaniczną rękę w miedzianym odcieniu.

Lalki

  • Lalka
  • oficjalny art

San Diego Comic-Con Exclusive

W tej serii Heksycjusz jest krótko ostrzyżony i ma wąsa. Lalka ubrana jest w białą koszulę z rękawami do łokci, fioletowy krawat, niebieską kamizelkę w paski zapinaną na złote guziki, czerwone spodnie z nogawkami do kolan oraz białe skarpety z szarymi zdobieniami. W ręku trzyma brązowe pudełko z narzędziami. Buty są czarne z brązowymi zapięciami.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Robeccą Steam.

Ciekawostki

  • Profesor Steam zaginął, gdy Robecca była jeszcze montowana.
  • Oryginalne imię Heksycjusza to Hexiciah.

Meta Timeline

  • lipiec 2012: Heksycjusz zostaje wspomniany w pamiętniku Robecci Steam 'Between Classes'.
  • 2 kwietnia 2013: Heksycjusz debiutuje w książce Przyjaciółki i niezła heca.
  • 6 maja 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Hexiciah Steam.
  • 11 marca 2014: Hexiciah Steam zalicza swój debiut 3D w filmie Strach, kamera, akcja!.
  • 12 maja 2016: Pierwsza lalka Hexiciah'a zostaje pokazana.
  • 12 maja 2016: Ujawniono, że lalka Hexiciah'a będzie sprzedawana na tegorocznym San Diego Comic Con.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki