Fandom

Monster High Wiki

Haunted (linia lalek)

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Haunted - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, zostają przemienione w duchy. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2014 roku. Były to Clawdeen Wolf, Draculaura, Twyla oraz nowe postacie - River Styxx, Vandala Doubloons, Kiyomi Haunterly i Porter Geiss. W kwietniu 2015 roku, w ramach linii zostały także wydane lalki Spectry Vondergeist i Rochelle Goyle.

Getting Ghostly

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC29
  • Numer modelu: CDC25

W tej serii włosy Clawdeen w całości przefarbowane są na fioletowy kolor. Jej grzywka jest prosta i lekko podwinięta, natomiast część włosów związano w kucyk. Ich końce także zostały zakręcone. Na twarzy dziewczyny został namalowany jasnofioletowy wzór, sięgający od brwi do nosa. Ubrana jest ona w ciemnoróżową sukienkę, ozdobioną wzorem przedstawiającym fioletowe pajęczyny oraz półksiężyce. Całość utrzymuje się na dwóch ramiączkach, z czego jedno wykonane jest z siateczki. Ten sam materiał został użyty do wykonania postrzępionych falbanek, doszytych do końca ubranka. Całość przepasana jest długim, złotym pasem, wykonanym z łańcuchów oraz wisiorków w kształcie półksiężyców. Obiega on szyję Clawdeen, jej ręce oraz biodra. Na jej prawym nadgarstku znajduje się półprzeźroczysta, błękitna bransoletka. Buty dziewczyny są wykonane z tego samego materiału, co pas. Sięgają one do połowy łydki, a ich obcas jest w kształcie półksiężyca.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC29
  • Numer modelu: CDC26

W tej serii włosy Draculaury związane są w ciasny koński ogon, którego końce są pokręcone. Co więcej, w jej fryzurze przeważa kolor różowy. Na twarzy dziewczyny znajduje się jasnoróżowy nadruk, sięgający od brwi do nosa. Lalka ubrana została w ciemnoróżową sukienkę na ramiączkach, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona czarnym nadrukiem, przedstawiającym pajęczyny oraz nietoperze. Z tyłu ubranka doszyto długa, różową siateczkę, którą opleciono także dłonie Draculaury. Co więcej, na jej szyi widnieje duży, srebrny naszyjnik w kształcie nietoperza, z którego zwisają długie, sięgające kolan łańcuchy. Niektóre z nich ogniw mają kształt nietoperzy oraz serc. Na prawym nadgarstku lalki znajduje się półprzeźroczysta, niebieska bransoletka. Jej buty również są półprzeźroczyste, ale w czarnym odcieniu. Są one wiązane przed kostką rzemykiem z podobizną nietoperza.

Twyla

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC29
  • Numer modelu: CDC28

W tej serii w fryzurze Twyli przeważa kolor jasnoniebieski. Mimo to, widnieją w niej także delikatne, fioletowe refleksy. Całość zaczesana jest na prawą stronę głowy, pokręcona oraz ozdobiona grafitową opaską z kokardą. Na twarzy lalki widnieje jasnoniebieski wzór, sięgający od brwi do nosa. Dziewczyna ubrana jest w błękitną sukienkę na ramiączkach. Jej końce są postrzępione, na całości znajduje się fioletowy wzór przedstawiający pajęczyny i kwiaty. Całość przepasana została długim, srebrnym paskiem wykonanym z łańcuchów. Niektóre z jego ogniw mają kształt łapaczy snów. Co więcej, do sukienki doszyto także fioletową siateczkę. Na prawym nadgarstku lalki widnieje półprzeźroczysta, błękitna bransoletka. Buty Twyli również są półprzeźroczyste, w turkusowym odcieniu .

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: kwiecień 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DGB30

W tej serii część włosów Spectry związana jest w koński ogon. Pozostała ich partia opada swobodnie, sięgając do bioder. Co więcej, całość jest polokowana. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienkę, której końce są postrzępione i sięgające kolan. Ubranko utrzymuje się na różowym, pojedynczym ramiączku. Jest ono także ozdobione czarnymi i malinowymi wzorami, pokrytymi granatową kratką. Całość została opasana srebrnym paskiem wykonanym z łańcuchów, sięgających do kolan. Opleciono nim także nadbrzusze lalki, jej mostek i żebra. Niektóre jego ogniwa zostały wykonane z kłódek oraz kul więziennych. Buty Spectry również wykonane są ze srebrnego łańcucha. Sięgają one do połowy łydki, odkrywają palce dziewczyny, a utrzymują się na koturnie. Co więcej, ozdobione są także podobnymi wisiorkami, co pasek.

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: kwiecień 2015
  • Numer asortymentu: CDC27
  • Numer modelu: CDC27

W tej serii grzywka Rochelle została ułożona po prawej stronie głowy. Reszta jej włosów sięga do bioder, a ich końce są lekko podwinięte. Na twarzy dziewczyny został namalowany turkusowy wzór, sięgający od brwi do nosa. Jej uszy z kolei, zostały przebite srebrnymi kolczykami z "lilijką". Lalka ubrana jest w szarą sukienkę, na której widnieje nadruk z czarnymi wzorami. Ubrano pokryte zostało w całości turkusową siateczką z różowymi wzorami, obszytą nicią tego samego koloru. Całość utrzymuje się na czarnym kołnierzu, połączonym z rękawkami. Sukienka została przepasana różowym paskiem, wykonanym z długich łańcuchów. Na lewym nadgarstku Rochelle widnieje błękitna bransoletka w kształcie klepsydry. Buty dziewczyny są półprzeźroczyste, turkusowe, a ich obcas ma kształt "lilijki" i jest wykonany z łańcuchów. Do lalki dołączono błękitną bransoletkę w kształcie klepsydry z różowym piaskiem.

Student Spirits

River Styxx

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC34
  • Numer modelu: CDC32

W tej serii grzywka River jest prosta, a końce jej włosów podwinięte do góry. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę bez ramiączek, sięgającą do połowy ud. Ozdobiona jest ona zielonymi, różowymi, niebieskimi i fioletowymi plamkami oraz srebrnymi czaszkami. Całość przepasana jest bogato zdobionym, fioletowym paskiem. Z jego tylnej strony widnieje purpurowa kokarda, która jest wykonana z łańcuchów. Doczepione zostały do niej cztery łańcuchy tego samego koloru, sięgające ziemi o wykończone metalowymi kokardami. Na sukienkę opada również różowy naszyjnik z metalową kokardą. Doszyta została do niego długa, sięgająca ziemi czarna peleryna z kapturem, wykonana z siateczki. Nadgarstki lalki ozdobione są bransoletkami wykonanymi z łańcucha, do których przytwierdzono małe czaszki. Bransoletka lewej ręki jest niebieska, a prawej - turkusowa. Buty River są niebieskie, półprzeźroczyste i sięgają one za kostkę. Ozdobione są one fioletowymi łańcuchami z metalową kokardą. Do lalki została dołączona czarna laska, zakończona fioletowym łańcuchem z czaszką i kokardą, z którego końca wybiegają łańcuchy tego samego koloru oraz pamiętnik.

Vandala Doubloons

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC34
  • Numer modelu: CDC31

W tej serii włosy Vandali są lekko pofalowane. Jej grzywka jest prosta, ale ułożona po obu stronach czoła. Na czubku głowy dziewczyny widnieje półprzeźroczysty pomarańczowy kapelusz, ozdobiony niebieską siecią rybacką z rozgwiazdami, muszlami, syrenim ogonem oraz małym statkiem. Lalka ubrana jest w sukienkę z długimi rękawami, sięgającą do kolan oraz ozdobioną trenem. Ubranie pokryte jest białymi, czarnymi oraz turkusowymi, poziomymi paskami, a także czarnym wzorem przedstawiającym stery i rybie ogony. Rękawy ubranka są wykonane z czarnej siateczki, a sięgają one łokci. Ozdobione są one różowym wzorem, przedstawiającym sieci rybackie. Całość przepasana jest różowym paskiem, połączonym z plastikowym kołnierzem oraz ozdobionym kilkoma łańcuchami z kotwicami tego samego koloru. Prawa noga lalki jest wyjmowana, a widnieje na niej pomarańczowy but na koturnie, wiązany na kostce oraz pomarańczowa podkolanówka. But u normalnej nogi jest półprzeźroczysty, turkusowy, wiązany na kostce, a jego obcas przedstawia skrzynię ze złotymi monetami w środku. Do lalki została dołączona turkusowa torba w kształcie kotwicy oraz pamiętnik.

Kiyomi Haunterly

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC34
  • Numer modelu: CDC33

W tej serii włosy Kiyomi związane są w wysoki koński ogon, spięty prostokątną, błękitną spinką z kulistymi ćwiekami i kwiatami. Co więcej, po obu stronach głowy dziewczyny opadają swobodnie dwa kosmyki, spięte włosamii. Lalka ubrana jest w granatową sukienkę, sięgającą do połowy uda. Ozdobiona jest ona różowymi, jasnoniebieskimi i fioletowymi paskami, tworzącymi kratę. Całość utrzymuje się na fioletowym naszyjniku, wykonanym z łańcuchu, do którego przytwierdzono dwa różowe kawałki materiału oraz zwiewną, fioletową pelerynę, ozdobioną wzorem przedstawiającym różowe kwiaty. Podobny materiał został doszyty w pasie ubrania i sięga on do kolan. Całość została przepasana różowym paskiem z dziurami, w między które wpleciono sięgające ziemi łańcuchy z ozdobami. Na nogach ma dwie różowe 'skarpetki' buty Kiyomi są szare, z odkrytymi palcami i wiązane na kostce. Do lalki została dołączona przeźroczysta, granatowa torba z różowymi elementami, tworzącymi wspólnie twarz. W pudełku znajduje się także pamiętnik.

Porter Geiss

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Haunted'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC34
  • Numer modelu: CGV19

W tej serii włosy Portera uczesane są na tradycyjny "undercut". Boki głowy są wygolone, natomiast grzywka - zaczesana do góry. Chłopak ubrany jest w szarą koszulkę z krótkim rękawkiem i kołnierzykiem. Ozdobiona jest ona dużymi różowymi i niebieskimi plamami. Lalka ma na sobie także szorty. Widnieje na nich szary wzór, przedstawiający mur. Są one wykończone żółtymi nićmi. Widnieją na nich także żółte, różowe i błękitne plamy. Całość przepasana jest srebrnym paskiem, wykonanym z długich łańcuchów, zwisających po bokach. Na prawym nadgarstku Portera znajduje się bransoletka tego samego koloru. Swoim kształtem przypomina zerwany łańcuch więzienny. Buty chłopaka to półprzeźroczyste, turkusowe trampki. Do lalki został dołączony srebrny plecak na ramiączkach w kształcie łańcucha. Przyczepione zostały do nich dwie puszki farby - niebieska i różowa. W pudełku znajduje się również pamiętnik.

Ciekawostki

  • W ramach serii miał być również wydany playset z lalką Spectry. Wskazywały na to prototypowe zdjęcia. Z niewiadomych powodów zestawu nigdy nie wydano a lalka Spectry została włączona do podserii Getting Ghostly.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki