FANDOM

Crest.png
Crest.png

 Potwory w tle • Potwory w tle 1 sezonu • Potwory w tle 2 sezonu • Potwory w tle 3 sezonu • Gwiazdy w tle 

Jako, że Monster High opowiada o życiach potworych nastolatek, czasami pojawiają się w tle gwiazdy dzisiejszych lat. Typowe gwiazdy często zamiast "normalsów" przedstawieni są jako potwory.

Justin BitterEdytuj

New Ghoul @ School - Justin Biter.jpg

Pojawił się w filmie Nowy upiór w szkole i został wspomniany w niektórych odcinkach. Już przed swoją śmiercią był gwiazdą. Został wskrzeszony przez tatę Frankie. Jest "potworzą" aluzją do Justina Biebera. Więcej o nim w w tym artykule.

Zjemwas BrothersEdytuj

ZjemwBrot383.jpg

Pojawili się w odcinku o tym tytule i byli wspomniani w paru odcinkach. Straszyciółki są ich fankami. Pojawili się na imprezie w Staszyceum przez wygraną szkoły w konkursie. Są potworzymi aluzjami do Jonas Brothers.

Fundatorki Kind CampaginEdytuj

Kindcom473.jpg

Pojawiły się w odcinku Kind: The Sscokumenary. Kiedy w Straszyceum wszyscy zaczeli być dla siebie niemili, Ghoulia przez swój komputer przyniosła je do szkoły. Dzięki specjalnemu pokoju pomogły studentom przełamać lody. Powstały dzięki rzeczywistej fundacji Kind Compagin która zajmuje się pomaganiem ludziom żyć w zgodzie.

Chreshenda von HammergłazEdytuj

Vanhammr94.jpg

Piosenkarka operowa. Pojawiła się w odcinku Upiór w operze. Jest idolką Operetty. Tata dziewczyny był jej pierwszym nauczycielem śpiewu. Ma charakter widocznie podobny do niej. Więcej o Chreshendzie w tym artykule.

CzarowniceEdytuj

Casta-koncert-screen3.PNG

Dziewczyny wchodzące w zespół Casty Fierce o nazwie Casta i Czarownice. Pojawiają się w odcinkach Głosuj na Castę i Potwoczadowy koncert Casty. Jedna gra na bębnach, druga na gitarze a trzecia - na keytarze. Ich postacie wzorowane są na typowym zespole muzycznym. Nic więcej o nich nie wiadomo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki