Fandom

Monster High Wiki

Grimmily Anne McShmiddlebopper

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Grimmily Anne McShmiddlebopper.jpg

Grimmily Anne McShmiddlebopper - potwór z Loch Ness. Jej postać jest inspirowana Emily Anne Rigal.

Można podejrzewać, że Grimmily Anne pochodzi z Irlandii lub Szkocji. Wskazuje na to również nazwisko dziewczyny.

Osobowość

Grimmily jest miłą upiorką i jest zawsze gotowa do pomocy.

Wygląd

Grimmily Anne ma niebieską skórę. Z jej kończyn wyrastają płetwy. Potwór ma fioletowe włosy z różowymi pasemkami przy głowie. Brwi również są fioletowe. Posiada duże, błoniaste uszy, błonę pławną między palcami rąk oraz długi ogon zakończony płetwą. Jej oczy są koloru brązowego.

Klasyczny potwór

Potwór z loch ness.jpg

Potwór z Loch Ness (Nessie) to zwierzę lub ich grupa rzekomo zamieszkująca szkockie jezioro Loch Ness. Większość naukowców uznaje obecną dokumentację mającą udowodnić istnienie zwierzęcia za nieprzekonującą. Twierdzą najczęściej, iż relacje ze spotkań z Nessie są oszustwami lub obserwacjami znanych zwierząt lub zjawisk. Jednakże wiara w istnienie zwierzęcia istnieje pośród wielu osób na całym świecie. Najbardziej popularna teoria próbująca wyjaśnić naturę rzekomego zwierzęcia określa je jako rodzaj plezjozaura.Opisy Nessie najczęściej mówią o tym, że potwór ma długą szyję zakończoną paszczą, dwu- lub jednogarbny grzbiet i ciemną skórę.

Relacje

Przyjaźń

Nie wiadomo, z kim przyjaźni się Grimmily Anne.

Miłość

Na razie nie wiadomo, czy potwór z Loch Ness ma chłopaka lub w kim się podkochuje.

Rodzina

Grimmily jest potworem z Loch Ness. Jej kuzynką jest prawdopodobnie Lorna McNessie.

Zwierzątko

Jak na razie dziewczyna nie ma żadnego zwierzaka.

Lalki

TBA

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'TBA'
  • Wydanie: sierpień 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Grimmily Anne są ścięte na boba. Znajdują się w nich zielona opaska z wodorostów, do której przytwierdzone są dwie różowe muszle. Lalka ubrana jest w narzutę z bufiastymi rękawami w całości zrobionej z czarnej siateczki, do której przytwierdzony jest fioletowy guzik w kształcie muszli, trzywarstwową sukienkę utrzymaną w różowym gradiencie oraz fioletowo-różowe spodenki do kolan w poziome paski. Jej buty to zielono-niebieskie sandałki na koturnie.

Meta Timeline

  • 13 maja 2012: postać Grimmily Anne McShmiddlebopper zostaje ujawniona na oficjalnej stronie Monster High.
  • 19 lipca 2012: Grimmily pojawia się w webisodzie "We Stop Hate".
  • sierpień 2015: Wydana zostaje lalka Grimmily Anne, która pełni rolę konkursowej nagrody.

Ciekawostki

  • Powstała tylko jedna lalka Grimmily Anne McShineddlebopper, która była nagrodą w konkursie związanym z wydaniem książki "FLAWD" autorstwa Emily-Anne Rigal.

Galeria

Galeria webizodów

Inne

Więcej w Fandom

Losowa wiki