FANDOM

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Great Scarrier Reef – linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się na tytułową Great Scarrier Reef. Są to Frankie Stein, Lagoona Blue, Toralei Stripe, Draculaura i Clawdeen Wolf. W linii pojawią się również nowe postacie – Peri Serpentine, Pearl Serpentine, Kala Mer'ri i Posea Reef. Lalki zostaną wydane w 2015 roku.

Glowsome Ghoulfish

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Great Scarrier Reef'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Frankie są proste, związane w kucyk i mają dodatkowe niebieskie pasemka. Ubrana jest w niebieską bluzkę z żółto-zielonymi wzorami, z krótkimi, falowanymi rękawkami z niebieskiej siateczki i czarny pasek wyglądający jak kręgi na wodzie. Na rękach Frankie znajdują się poszarpane płetwy. Zamiast nóg ma gruby, zielony ogon w zielonkawe kreski, z niebieskimi, poszarpanymi płetwami bocznymi i cienką płetwą ogonową.

W tej serii Frankie została zamieniona w syrenią wersję węgorza elektrycznego.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Great Scarrier Reef'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii we włosach Lagoony znajdują się różowe i niebieskie pasemka. Całość związana jest w kucyk, a grzywka zaczesana jest do tyłu. Na szyi ma długie, różowe korale opadające na jej bluzkę. Lalka ubrana jest w ciemnozielony top bez rękawów, niezasłaniający brzucha. Można na nim dostrzec różowe wzory. Na plecach ma poszarpane, ażurowe, niebieskie skrzydełka. Powyżej łokcia nosi różową bransoletkę. Płetwy na rękach mają inny kształt i są ciemniejsze od standardowych. Co więcej jej błona pławna pomiędzy palcami jest nieprzezroczysta, tego samego koloru co skóra. Poniżej talii dziewczyna ma założony różowy, pofalowany pas. Zamiast nóg lalka posiada smukły, ciemnoniebieski ogon w żółte i różowe wzory. Jest on zakończony poszarpaną, niebieską płetwą ogonową w zakręconymi końcami. Kształtem przypomina półksiężyc.

W tej serii Lagoona zostaje zamieniona w syrenią wersję ryby latającej.

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Great Scarrier Reef'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Toralei są uczesane w kucyk. Jej grzywka jest zaczesana do tyłu. Szyję zdobi zielony naszyjnik z wodorostów. Ubrana jest w czarną koszulkę na ramiączkach w zielone i czerwone kleksy. Na plecach ma pomarańczowe, rozłożyste płetwy z pojedynczymi biało-czarnymi paskami. Zamiast nóg lalka posiada długi, smukły, pomarańczowy ogon z biało-czarnymi paskami zakończony poszarpaną pomarańczowo-czarną płetwą ogonową.

W tej serii Toralei zostaje zamieniona w syrenią wersję skrzydlicy.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Great Scarrier Reef'
  • Wydanie: grudzień 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Draculaury są związane w kucyk. Co więcej widnieją w nich żółte pasemka. Grzywka jest lokowana i opada na całe czoło. Na plecach ma parę żółtych skrzydeł nietoperza. Lalka ubrana jest w żółty naszyjnik z zawijasem, czarną koszulkę bez ramiączek w żółte i różowe kropki oraz zawiniętą wokół ręki żółtą bransoletkę. Zamiast nóg dziewczyna posiada długi, czarny ogon w żółte kropki i nietoperze, zakończony czarnymi mackami połączonymi różową błoną.

W tej serii Draculaura zostaje zamieniona w syrenią wersję wampirzycy piekielnej.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Great Scarrier Reef'
  • Wydanie: grudzień 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii Clawdeen ma bladoniebieską skórę. Jej włosy są związane w kucyk. Co więcej widnieją w nich fioletowe i niebieskie pasemka. Grzywka jest zaczesana na bok czoła. W uchu widnieje brązowy kolczyk. Na jej rękach widoczne są poszarpane płetwy. Lalka ubrana jest w niebieską koszulkę na jedno ramię w fioletowe i błękitne wzory. Dół koszulki jest rozszerzony i wycięty w trójkąt. Wokół tułowia i ramion jest opleciona zielonymi łańcuchami. Zamiast nóg dziewczyna posiada długi, niebieski ogon z błękitnym wzorem oraz płetwami bocznymi. Zakończony jest zieloną, poszarpaną płetwą ogonową.

W tej serii Clawdeen zostaje zamieniona w syrenią wersję zębacza pasiastego, znanego również pod nazwą "wolffish".

Down Under Ghouls

Kala Mer'ri

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Great Scarrier Reef: Down Under Ghouls'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Kali są pofalowane związane w kucyk. Uszy są przebite granatowymi kolczykami z kółek. Na jej rękach znajdują się kolorowe bransoletki. Lalka ubrana jest w żółty kardigan z czarnymi kałamarnicami bez rękawków. Obszyty jest różową nitką. Dodatkowo dziewczyna ma na sobie krótką, ciemnoniebieską koszulkę we wzory oraz granatowy pasek. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Posea Reef

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Posei są pofalowane i związane w kitkę. Grzywka jest zaczesana do tyłu. Na głowie ma czarną kokardę z wodorostów. Uszy są przebite granatowymi kolczykami z koralowców. Lalka ubrana jest w fioletową koszulkę we wzory. Dodatkowo cały tułów jest opleciony fioletowym koralowcem. Na rękach dziewczyna ma zielone bransolety z glonów. Dół lalki ozdobiony jest roślinami, morskimi zwierzątkami oraz rybimi ośćmi. Do lalki dołączono pamiętnik.

Hissters

Peri i Pearl Serpentine

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Great Scarrier Reef: Hissters'
  • Wydanie: listopad 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii Peri i Pearl mają rozpuszczone włosy. Ich grzywki są zaczesane na bok. Jedno ucho na każdej głowie jest przebite kolczykiem: Peri ma fioletowy a Pearl złoty. Na szyjach mają długi, złoty naszyjnik. Ubrane są w niebieską, wzorzystą koszulkę z rękawkami z czarnej siateczki. Co więcej koszulka rozszerza się ku dołowi. W talii dziewczyny są oplecione złotym paskiem zrobionym z łańcuchów. Ich płetwa ogonowa przebita jest fioletową ozdobą. Do lalki Peri i Pearl jest dołączony pamiętnik.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls