FANDOM

Cytat1.png No dobra, koniec pogaduszek, czas na trening. No już, do szeregu! Cytat2.png
Goria w filmie „Różnice kulturowe kłów i futer
09876.JPG

Goria Fangtel - wampirzyca, która przeniosła się z Liceum Dzwonnicy do Monster High jak wiele innych wampirów w Różnicach kulturowych kłów i futer. Chodzi z Bramem Deveinem. Razem ze swoim chłopakiem chcieli "przeciągnąć" Draculaurę na ich stronę, żeby źle traktowała wilkołaki. Rywalizuje z Cleo de Nile, na samym końcu zgadzają się. Twierdziła że to ona jest kapitanką Potworniarek. Nazwała Draculaurę wampiryczną zdrajczynią.

Osobowość

Wygląd

Goria jest dziewczyną o krótkich, sięgających ramion, czarnych włosach. Są one obcięte asymetrycznie ku tyłowi głowy oraz ozdobione fioletowymi pasemkami. Grzywka dziewczyny jest natomiast ukośna; ku środkowi czoła. Skóra Gorii jest jasnoróżowa, a końce jej uszów lekko spiczaste. Jej brwi natomiast są fioletowe, a oczy - krwistoczerwone. Pod lewym okiem Gorii znajduje się pieprzyk, a na jej nosie - czarne okulary w prostokątnych oprawkach. Spomiędzy warg dziewczyny wystają dwa długie kły.

Klasyczny potwór

Dra.jpg

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła.

Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

Relacje

Rodzina

Niewiele wiadomo o rodzinie Gorii. Prawdopodobnie tak jak ona są wampirami.

Przyjaciele

Goria przyjaźni się z dwoma zombie.

Miłość

Chłopakiem wampirzycy jest Bram Devein.

Zwierzę

Nie wiadomo czy Goria posiada jakiegoś zwierzaka.

Lalki

Meta timeline

  • 31 października 2011: Goria debiutuje w filmie Różnice kulturowe kłów i futer.
  • 30 stycznia 2012: Nazwisko Gorii zostaje potwierdzone przez jej aktorkę głosową.
  • 12 lutego 2012: Goria zalicza swój debiut filmowy w filmie Upiorna siła miłości.
  • 26 września 2013: Model 3D Gorii został ulepszony wraz z pojawieniem się filmu 13 Życzeń.
  • 8 sierpnia 2014: Wnioski Mattel o zastrzeżenie znaków towarowych dla Fangtel Goria.
  • 2 września 2014: Mattel uruchamia stronę internetową, której celem jest wyłonienie kandydata do produkcji nowej lalki. Znajduje się tam również Goria.

Galeria

Galeria webisodów

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki