FANDOM

Crest
Crest

 Gooliope Jellington • Lalki • Galeria 

Lalki

Freak du Chic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHW59

W tej serii włosy Gooliope są pokręcone i sięgają one do ramion dziewczyny. Ponadto, czubek jej głowy został ozdobiony złotą opaską z organami tego samego koloru. W podobnym kolorze utrzymane zostały kolczyki lalki, swoim kształtem przypominające koła wozu. Gooliope ubrana jest w złote naramienniki, połączone z naszyjnikiem tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę na czarnych ramiączkach. Jej pierwsza część jest w bordowo-czerwone pasy ze złotymi zdobieniami. Druga natomiast - w kratę tej samej kolorystyki oraz czarne wstawki. Całość przepasana jest kawałkiem materiału w pionowe czarno-białe paski. Dół sukienki jest z kolej obszyty postrzępioną, czarną i białą siateczką. Buty dziewczyny są malinowe, ozdobione kokardą. Ich obcas jest srebrny i przypomina on zwierzęcy szkielet. Do lalki dołączono pamiętnik.

Shriek Wrecked

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV88
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Gooliope są falowane i sięgają talii. Co więcej są one niebieskie z tęczową grzywką. Na głowie ma złotą opaskę z ozdobą w kształcie statku. Uszy przebite są złotymi kolczykami wyglądającymi jak koła ratunkowe. Lalka ubrana jest w biało-czerwono-bladozieloną sukienkę w poziome paski, bez rękawków, z czarnym kołnierzykiem z siateczki i falbanką z żółtej siateczki. Wierzchnia warstwa spódnicy jest czarna w kolorowe wzory Skullette, kół ratunkowych, hełmów do nurkowania i kropek. Doszyta jest do reszty sukienki za pomocą złotej tasiemki. W ręce trzyma złotą torebkę w kształcie kotwicy z wodorostami i Skullette, z rączką zrobioną z łańcucha. Buty są złote ze spływającą mazią, na koturnie z klejnotów, z czerwonymi sznurówkami.