Fandom

Monster High Wiki

Gooliope Jellington

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Mam tu wszystko, czego dusza zapragnie. Zrobimy takie widowisko, że ten księgowy będzie mógł się schować! Cytat2.png
Gooliope w odcinku„Cyrk de Szyk: Akt 1”.
Gooliope Jellington
Gooliope Skullette.PNG
Gooliope Jellington.jpg
Wiek: 16
Moja BUU-unikalna cecha: Rozumiem! Przez większość życia czułam się jak odmieniec, więc jeśli chodzi o wszelkie dziwaczne cechy, w pełni je rozumiem i akceptuję!
Zabójczy Styl: Ponieważ jestem nieprzeciętnie wysoka, nie mogę zwyczajnie kupić ubrań w sklepie, więc wszystkie rzeczy szyję sobie sama z materiałów, których pełno w Cyrku de Szyk. To wcale nie znaczy, że mój cyrkowy szyk nie jest powalający. Co to, to nie!
Ulubione zajęcie: Uwielbiam pracę nad spektakularnymi widowiskami w Cyrku de Szyk! Budowanie dekoracji, tworzenie kostiumów… U mnie zawsze jest „mówisz-masz”! Jestem zdecydowanie typem „zrób to sama”!
Zwierzak: W Cyrku de Szyk jest tak wiele obłędnie cudownych stworzonek, przy których pomagam, że nie mogłabym wybrać jednego, nie wzbudzając zazdrości u innych.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy upiory traktują członków trupy Cyrku de Szyk jak dziwaków. Mimo tego, że w oczach osób z zewnątrz nie jesteśmy „normalni”, mamy takie same uczucia jak wszyscy.
Upiorna wada: Czuję się dość swobodnie w tym całym Maszkarnawale, wśród potwornie utalentowanych aktorów. Ale poza granicami tego fascynującego cyrkowego świata nie mogę sobie znaleźć miejsca i jestem okropnie nerwowa! Tak bardzo nerwowa, że dosłownie trzęsę się jak galaretka!
Ulubione jedzenie: Boba, czyli herbata z kuleczkami tapioki, oraz pączki z dżemem
Ulubiony przedmiot: Historia. To, że nie wiem skąd pochodzę, nie oznacza, że nie cieszy mnie poznawanie opowieści innych potworów.
Nielubiany przedmiot: Szalona nauka. Coś w tym przedmiocie sprawia, że drżę i to w ten zły sposób.
Ulubiony kolor: Kocham kalejdoskop kolorów.
Przyjaciele: Wszyscy członkowie Freak du Chic.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Gooliope Jellington

Gooliope Jellington – uczennica Monster High. Ma 16 lat. Dziewczyna niewiele wie o swojej przeszłości, dlatego nie zdaje sobie sprawy jaki gatunek potwora dokładnie reprezentuje. Gooliope jest utalentowaną koszykarką. Jest także liderką trupy cyrkowej, Cyrku de Szyk. Dziewczyna opowiada się za tolerancją i nie znosi, kiedy inni są dyskryminowani jedynie ze względu na ich wygląd, jako że sama była ofiarą szyderstw innych potworów. Jako dziecko, Gooliope została znaleziona jako podrzutek u cyrkowych drzwi. Zaczęła ona rosnąć, a kiedy stałą się większa od własnej kołyski, umieszczono ją w namiocie cyrkowym. Nigdy nie przestając, dziewczyna przerosła także i namiot. W związku ze swoją przeszłością, wyznaczyła ona sobie misję, by poznać swoją historię.

Osobowość

Gooliope jest nieśmiałą dziewczyną, która łatwo staje się nerwowa, zwłaszcza poza jej występami cyrkowymi. To właśnie na nich czuje się ona najpewniej.

Wygląd

Gooliope jest dziewczyną o ponadprzeciętnym wzroście. Jej skóra ma jasnoróżowy odcień, a w całości pokryta jest cieknącą substancją. Pofalowane włosy dziewczyny są koloru blond i są one ozdobione różowymi pasemkami. Jej brwi z kolei są ciemnoróżowe, natomiast oczy - błękitne.

Klasyczny potwór

Blob.jpg

Blob - potwór, który po raz pierwszy pojawił się w filmie z 1958 roku "The Blob - zabójca z kosmosu".

Według oryginalnego filmu na Ziemi pojawił się wraz z meteorytem, wewnątrz którego przebywał. Meteoryt został znaleziony przez starszego człowieka, który zaczął dźgać go kijem. Wtedy Blob wyszedł, wpełzł na niego i zaczął go zjadać, a później zaczął atakować innych ludzi. Natomiast remake z 1988 roku ukazuje go jako tajny eksperyment wojskowy - broń biologiczną, która wydostała się na wolność. Stworzenie to wygląda jak czerwona galareta. Nie posiada narządów, ale jest w stanie rozpuścić każdą formę materii organicznej. Ponadto jest niezwykle elastyczny. Te wszystkie cechy sprawiają, że jest praktycznie niezniszczalny. Jedyną jego słabością jest niska temperatura. Choć można go zamrozić nie powstrzyma go to na stałe - jeśli z jakiś przyczyn temperatura się podniesie obudzi się i będzie dalej atakował.

Zdolności

  • Gigantyzm - Gooliope rośnie niezwykle szybko przez co jest około 2 razy wyższa niż przeciętny uczeń Monster High. Możliwe jest, że po czasie będzie jeszcze wyższa niż teraz.
  • Elastyczność - Gooliope jest zrobiona z galarety przez co może wykonywać skomplikowane figury bez żadnego uszczerbku na zdrowiu.
  • Mini-trzęsienie ziemi - Kiedy Gooliope się zdenerwuje zaczyna się trząść. Powoduje to miejscowe, silne drgania ziemi, które są w stanie kogoś powalić.

Umiejętności

  • Projektowanie - Gooliope uwielbia przygotowywać dekoracje, scenerie i stroje na występy swojego cyrku.
  • Sztuczki cyrkowe - Gooliope całe życie przebywała w Cyrku de Szyk dzięki czemu wie jak przygotować przedstawienie zapierające dech w piersiach. Sama specjalizuje się w akrobacji, ale jest uzdolniona również w wielu innych dziedzinach cyrkowych.

Relacje

Rodzina

Nie wiadomo, czyją córką jest Gooliope. Wynika to z faktu, że dziewczyna, będąc niemowlęciem, została znaleziona jako podrzutek u cyrkowych drzwi. Po przygarnięciu przez tamtejszą trupę, zamieszkała ona na stałe z pozostałymi cyrkowcami. Przez to, Gooliope wyznaczyła sobie jako cel poznanie własnej przeszłości.

Przyjaciele

Przyjaciółkami dziewczyny są Frankie Stein, Jinafire Long, Toralei Stripe oraz Honey Swamp.

Miłość

Relacje miłosne Gooliope nie są jak na razie znane.

Zwierzak

Gooliope opiekuje się gromadą zwierząt cyrkowych. Mimo to, o żadnym z nich nie wypowiada się jak o "swoim" zwierzaku, ponieważ nie chce, by żaden z nich czuł się pominięty.

Lalki

Freak du Chic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHW59

W tej serii włosy Gooliope są pokręcone i sięgają one do ramion dziewczyny. Ponadto, czubek jej głowy został ozdobiony złotą opaską z organami tego samego koloru. W podobnym kolorze utrzymane zostały kolczyki lalki, swoim kształtem przypominające koła wozu. Gooliope ubrana jest w złote naramienniki, połączone z naszyjnikiem tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę na czarnych ramiączkach. Jej pierwsza część jest w bordowo-czerwone pasy ze złotymi zdobieniami. Druga natomiast - w kratę tej samej kolorystyki oraz czarne wstawki. Całość przepasana jest kawałkiem materiału w pionowe czarno-białe paski. Dół sukienki jest z kolej obszyty postrzępioną, czarną i białą siateczką. Buty dziewczyny są malinowe, ozdobione kokardą. Ich obcas jest srebrny i przypomina on zwierzęcy szkielet. Do lalki dołączono pamiętnik.

Shriek Wrecked

  • Lalka
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV88
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Gooliope są falowane i sięgają talii. Co więcej są one niebieskie z tęczową grzywką. Na głowie ma złotą opaskę z ozdobą w kształcie statku. Uszy przebite są złotymi kolczykami wyglądającymi jak koła ratunkowe. Lalka ubrana jest w biało-czerwono-bladozieloną sukienkę w poziome paski, bez rękawków, z czarnym kołnierzykiem z siateczki i falbanką z żółtej siateczki. Wierzchnia warstwa spódnicy jest czarna w kolorowe wzory Skullette, kół ratunkowych, hełmów do nurkowania i kropek. Doszyta jest do reszty sukienki za pomocą złotej tasiemki. W ręce trzyma złotą torebkę w kształcie kotwicy z wodorostami i Skullette, z rączką zrobioną z łańcucha. Buty są złote ze spływającą mazią, na koturnie z klejnotów, z czerwonymi sznurówkami.

Meta timeline

  • 19 maja 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Gooliope Jellington.
  • 1 stycznia 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Gooliope została pokazana w internecie.
  • 14 lutego 2015: Lalka Gooliope zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 21 maja 2015: Oficjalny art Gooliope zostaje ujawniony.
  • 21 maja 2015: Profil Gooliope zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Gooliope zostaje wydana w ramach serii Freak du Chic.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Gooliope zostają ujawnione.
  • 19 czerwca 2015: Gooliope debiutuje w odcinku Cyrk de Szyk: Akt 1

Ciekawostki

  • Imię dziewczyny jest odniesieniem do greckiej muzy poezji epicznej Kalliope (ang. Calliope). Nazwa ta odnosi się także do instrumentu muzycznego, bazującym na skompresowanym powietrzu. Co ciekawe, znajduje się on we włosach Gooliope, jako ozdoba.
  • Choć rodzic dziewczyny nie jest znany prawie na pewno Gooliope jest Blobem. Wskazuje na to jej imię ("goo" to po angielsku maź), częste odnoszenie się do słowa "goo" i "jelly" (ang. galareta) w jej bio na angielskiej stronie Monster High oraz numer jej eksperymentu (816 8708 jest cyfrowym zapisem słowa "Big Blob").
  • Podczas New York Toy Fair 2015 dziewczyna została opisana jako córka Bloba, co może być odpowiedzią na tajemnicze pochodzenie postaci.
  • Symbol promieniowania, umieszczony w oku Gooliope, może wskazywać na to, że wzrost dziewczyny jest wynikiem użycia pewnego rodzaju promieniowania w jej przeszłości.
  • Swoje urodziny obchodzi 18 kwietnia.

Galeria

Galeria webisodów

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki