Fandom

Monster High Wiki

Go Monster High Team!!!

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Go Monster High Team!!! – linia lalek Monster High. W ramach serii wydano w trójpaku lalkę Draculaury, Cleo de Nile i Ghoulii Yelps za pośrednictwem portalu Toys"R"Us w sierpniu 2011 roku. Dwie pierwsze mają na sobie uniformy Potworniarek, a Ghoulia – strój kibica. W styczniu 2013 roku, seria została powiększona o lalkę Toralei Stripe, Purrsephone i Meowlody.

2011

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Go Monster High Team!!!'
  • Wydanie: sierpień 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7966

W tej serii włosy Draculaury związane są w dwa kucyki zawiązane w supełek. Uszy dziewczyny przebite są białymi kolczykami w kształcie czaszki. Lalka ubrana jest w strój potworniarki. Jest on wykończony różowo-białymi paskami w kształcie błyskawic na dole sukienki i różowymi paskami przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem podobnym do tego, który ją wykańcza. Na piersi Draculaury widnieje logo Monster High. Buty dziewczyny to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Nogi dziewczyny okrywają różowe kabaretki. Do lalki dołączona jest czarna szczotka oraz czarno-różowe pompony.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Go Monster High Team!!!'
  • Wydanie: sierpień 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7966

W tej serii Cleo ubrana jest w czarny strój Potworniarki. Jest on wykończony różowo-białymi paskami w kształcie błyskawic na dole sukienki i różowymi paskami przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem podobnym do tego, który ją wykańcza. Na piersi Cleo widnieje logo Monster High. Buty dziewczyny to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Na udach, szyi, rękach i lewej łydce Cleo widnieją żółte bandaże. Do lalki dołączona jest czarna torba z logiem Monster High, różową i dwoma białymi rączkami oraz różową kieszonką na napój, czarno-różowe pompony, a także czarny megafon z różowymi wykończeniami.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Go Monster High Team!!!'
  • Wydanie: sierpień 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7966

W tej serii włosy Ghoulii związane są w koński ogon. Z czubka wystają dwa kosmyki. Każdy opada na inną stronę. Dziewczyna ubrana jest w czarną kurtkę z różową peleryną, czarnym suwakiem, różowymi kieszeniami i różowo-białym zygzakiem na piersiach. Spod niej wystaje czerwona koszulka w móżdżki. Spodenki Ghoulii są czarne, z czerwonymi kieszeniami i zakończeniami. Talia dziewczyny jest przepasana szarym paskiem z czerwonymi dziurkami i logiem Monster High. Buty lalki to czerwone trampki na białym koturnie z czarną błyskawicą. Spod nich wystają czarne podkolanówki i różowo-białymi zakończeniami. Na nosie Ghoulii widnieją czerwone okulary. Jej uszy natomiast przebite są różowymi kolczykami w kształcie czaszki. Do lalki dołączona jest czarno-różowa chorągiewka z białym logiem Monster High na różowej rączce oraz czarna ręka kibica z białymi obwódkami i różowym logiem Monster High.

2013

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Go Monster High Team!!!'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7297

W tej serii Toralei ubrana jest w czarną sukienkę Powtorniarki. Jest ona wykończona różowo-białymi paskami w kształcie błyskawic na dole ubranka i różowymi paskami przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem podobnym do tego, który ją wykańcza. Na piersi Toralei widnieje logo Monster High. Buty dziewczyny to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Do lalki dołączony jest różowy megafon oraz czarna torba sportowa z logiem Monster High na boku, dwoma białymi rączkami i jedną dużą, różową.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku z Purrsephone i Meowlody.

Purrsephone

  • Lalki
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Go Monster High Team!!!'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7297

W tej serii Purrsephone ubrana jest w czarną sukienkę Potworniarki. Jest ona wykończona różowo-białym paskiem w kształcie błyskawic i różowym paskiem przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem, podobnym do tego, którym jest obszyta. Na piersi Purrspehone widnieje logo Monster High. Jej buty to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Do pudełka dołączony jest czarny megafon oraz torba sportowa z logiem Monster High na boku, dwoma białymi rączkami i jedną dużą, różową.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku Meowlody i Toralei Stripe.

Meowlody

  • Lalki
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Go Monster High Team!!!'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7297

W tej serii Meowlody ubrana jest w czarną sukienkę Potworniarki. Jest ona wykończona różowo-białym paskiem w kształcie błyskawic i różowym paskiem przy dekolcie. Sukienka przepasana jest paskiem, podobnym do tego, którym jest obszyta. Na piersi Meowlody widnieje logo Monster High. Jej buty to białe adidasy na obcasie z różowymi zdobieniami i czarnymi sznurówkami. Do pudełka dołączony jest biały megafon oraz torba sportowa z logiem Monster High na boku, dwoma białymi rączkami i jedną dużą, różową.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku Purrsephone i Toralei Stripe.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki